Kvíz – Nemzetközi Piacra Lépés – 2. modul
Kvíz összesítés
0 / 9 Kérdések kérdésből befejezve
Kérdések:
Információ
Korábban már befejezted a kvíz-t. Emiatt nem kezdheted újra.
Kvíz töltődik…
Bejelentkezned, vagy regisztrálnod kell, hogy elindítsd ezt a kvíz-t.
Előbb be kell fejezned a következőt:
Eredmények
Eredmények
Eltelt idő
0 pontot értél el a 0 pontból, (0)
Elért pont(ok): 0 / 0, (0)
0 Esszé(k) függőben (elérhető pon(ok): 0)
Kategóriák
- Nem kategorizált 0%
-
Ez most nem sikerült, de ez teljesen rendben van! Minden kudarc egy lépés a siker felé. Nézd meg, mi ment félre, és tanulj belőle. Az igazi vállalkozók a hibáikból építkeznek. Hajrá, tegyél még egy próbát! 🚀
-
Ez most jól sikerült, de azért még van hova fejlődni! Gratulálunk, ez már egy szuper alap! Most nézd meg, hol vannak még gyenge pontok, és dolgozz rajtuk. A kitartás és az apró lépések hozzák meg az igazi áttörést. Csak így tovább! 💪
-
Ez a kvíz fantasztikusan sikerült, csak így tovább! Ez már igen, gratulálunk! Továbbra is így kell nyomni, mert az elkötelezettség és a folyamatos fejlődés az, ami előre visz. Még sok nagy dobás vár rád! 🌟
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- Jelenlegi
- Ellenőrzés
- Megválaszolva
- Helyes
- Helytelen
-
Kérdés 1 / 9
1. Kérdés
Mi volt a Talk-A-Bot egyik legnagyobb kihívása a nemzetközi piacon?
-
Kérdés 2 / 9
2. Kérdés
Milyen stratégiával közelítette meg a Talk-A-Bot a nemzetközi piacokat?
-
Kérdés 3 / 9
3. Kérdés
Melyik üzleti stratégiát találta Deliága Ákos a legmegfelelőbbnek a Talk-A-Bot számára?
-
Kérdés 4 / 9
4. Kérdés
Hol zajlott a döntéshozatal a NNG esetében?
-
Kérdés 5 / 9
5. Kérdés
Melyik üzleti modell működött jól a NNG esetében?
-
Kérdés 6 / 9
6. Kérdés
Hogyan értékesítette a NNG a szoftvereit?
-
Kérdés 7 / 9
7. Kérdés
Melyik értékesítési stratégia volt a leghatékonyabb a NNG-nál?
-
Kérdés 8 / 9
8. Kérdés
Melyik eszköz NEM működött hatékonyan a kiállításokon és konferenciákon?
-
Kérdés 9 / 9
9. Kérdés
Miért NEM volt sikeres a disztribútor-stratégia a NNG-nál?