TUDÁSTÁR

Tippek, trükkök, tanulságok
Mi volt a legnagyobb kihívás, amit a csapatnak meg kellett oldania a két hetes határidő alatt? Miért tartotta fontosnak, hogy minden tárgyaláson jelen legyen egy technikai szakértő?
Ügyfélszerzési csatornák
Hogyan használták ki a demószobák lehetőségét a kiállításokon és konferenciákon? Miért volt fontos az alkudozási készségek fejlesztése és hogyan érték el ezt?
Disztribútorok, piacválasztás, döntések
Hogyan befolyásolták a disztribútorok közötti konfliktusok a vállalat üzleti kapcsolatait? Miért vált Ausztrália a vállalat egyik legjövedelmezőbb piacává? Hogyan járult hozzá Moha bá hozzáállása az ausztrál piac sikeréhez?
Üzleti modell, sikerek és kudarcok, üzleti modell
Milyen cégeknek licenszelték a szoftverüket, és hogyan működött az üzleti modelljük? Milyen nehézségekbe ütköztek, amikor megpróbálták nemzetközi piacra vinni az első terméküket?
Piacok kiválasztása
Milyen tényezőket kell figyelembe venni egy új piac kiválasztásakor? Miért fontos, hogy az alapító személyesen részt vegyen a nemzetközi terjeszkedésben? Milyen szerepe van a befektetőknek a piaci terjeszkedés finanszírozásában?
Üzleti döntések és tanulságok
Hogyan befolyásolja a customer acquisition cost (CAC) változása az online értékesítési cégek unit economix-át különböző piacokon? Milyen megoldásokat alkalmaztak a mentorok utazási költségeinek csökkentésére Dublinban?
Nemzetközi piacra lépés tervezése
Miért választottátok Dublint az európai terjeszkedéshez? Milyen nehézségekkel szembesültetek az ír iskolák piacára való belépéskor? Hogyan sikerült bejutnotok az ír iskolákba, miután eleinte nehézségekkel szembesültetek?
A STEAM Academyről
Milyen arányú bruttó haszonkulcs (gross margin) tekinthető jónak a startupok esetében? Hogyan határozná meg a STEAM Academy fő célját és tevékenységét?
Sales és marketing
Miért volt nehéz egyszerre két piacon jelen lenni a Green Fox számára? Hogyan segítettek a helyi partnerek a cseh piacra lépésnél?
Pénzügyi döntések, operatív kihívások
Hogyan sikerült végül hatékonyabbá tenni a harmadik piacra való belépést az első két piac megnyitásának tapasztalatai alapján? Miért döntöttek úgy, hogy a munkatársakat központi szinten motiválják, és nem az egyes leányvállalatok sikerében érdekeltté téve?
Nincs több bejegyzés.
Mielőtt bezárnád...

Ne maradj le híreinkről, tanfolyamainkról, eseményeinkről. Iratkozz fel a hírlevelünkre, ahol kéthetente tájékoztatunk az aktualitásokról.