TUDÁSTÁR

Vállalkozói mintázatok és tanulságok
Milyen szempontok alapján döntenek a korai fázisú befektetők egy startup alapítójába való befektetés mellett? Melyik alapítói hozzáállás jelenti a legnagyobb kockázatot a startup sikeressége szempontjából?
Product-market fit
Miért fontos a skálázhatóság a startup vállalkozások számára? Hogyan befolyásolja egy startup sikerpotenciálját az ötlet védhetősége és a piacra való belépés korlátai?
A startupok kockázata és sikeres vállalkozóvá válás
Milyen alapvető kritériumok alapján ítélhető meg egy startup vállalkozás sikerpotenciálja? Miért fontos, hogy egy startup ötlet időszerű megoldást nyújtson a jelenlegi vagy jövőbeli problémákra?
Megbízható csapat felépítése
Milyen tulajdonságokat értékelnek a vállalkozók az új csapattagok kiválasztásakor? Miért fontosak az őszinteség és a hitelesség az új munkatársak kiválasztása során?
Cégfejlesztéstől a delegálásig
Hogyan változhat egy vezetői stílus a vállalat fejlődésével? Milyen szerepet játszik a vállalatirányítási rendszerek bevezetése egy szervezet hatékonyságában?
Az ügyfélküzpontú megközelítés áttörése a közigazgatásban
Milyen előnyökkel jár a szervizdizájn alkalmazása a közigazgatásban? Milyen kihívásokkal kell szembenézniük a közigazgatási szerveknek a szervizdizájn bevezetésekor?
Ügyfélorientált szolgáltatásfejlesztés
Milyen előnyöket nyújt a szervizdizájn a vállalatok számára az ügyfelek igényeinek kezelésében? Hogyan segíti elő a szervizdizájn a különböző vállalati részlegek közötti együttműködést és kommunikációt?
Tapasztalatok a service design területén
Milyen célja van a szervizdizájnnak a modern üzleti környezetben? Hogyan segíthet a szervizdizájn a nagyvállalatok és kis cégek ügyfélélményének javításában?
Céges kommunikáció a közösségi médiában
Mi a Build in Public stratégia lényege, és hogyan segíthet a márkák hitelességének és transzparenciájának növelésében? Milyen módszerekkel vonhatják be aktívan a vállalatok az ügyfeleket a Build in Public stratégiájukba?
A pénz nem minden: Az igazi motivációs tényezők a munkahelyen
Miért nem tekinthető a fizetés hosszú távú motivációs tényezőnek a munkavállalók megtartása szempontjából? Melyek a Herzberg modell szerinti higiéniás és motivációs tényezők, és hogyan hatnak ezek a munkavállalók motivációjára?
Nincs több bejegyzés.