TUDÁSTÁR

A tehetség és az emberi erőforrás jövője
Jiri Necas
Hogyan lehet a toborzási folyamatot a vállalati célokkal összehangolni? Milyen módszerekkel azonosíthatók a szervezeti hiányosságok a hatékony toborzás érdekében? Milyen szempontok alapján döntsünk a toborzás során prioritást élvező szerepkörökről?
Mi az a service design és miért hasznos az ügyfélközpontúság fejlesztésére?
Balogh Petya, Káli György
Mi a service design és miért nőtt meg a jelentősége a digitális korban? Hogyan tudják használni a service design eszköztárát a startupok? Mivel jár egy service design projekt a megbízó oldaláról és miért lehet hasznos?
Hogyan tudnak a kicsik eladni a nagyoknak?
Balogh Petya, Drajkó László
Hogyan változott a sales jelentősége az elmúlt időszakban? Hogyan tudnak a kis cégek jól eladni a nagyoknak? Hogyan lehet jól építeni a kapcsolati hálót?
Product management
Nőthig Dániel, Laczkó Péter
Milyen tipikus kihívásokkal és nehézségekkel kell szembenéznie egy termékmenedzsernek a korai szakaszban, és hogyan kezeli ezeket? Milyen kihívások lehetnek egy új piacon való terjeszkedésnél az illeszkedés szempontjából?
Nagyok és kisebbek számára is fontos HR-kihívás: a jó munkaerő megtartása
Balogh Petya, Friedl Zsuzsanna
Milyen gyakorlatokat és stratégiákat alkalmaz a Telekom a munkaerő-megtartás terén és ezeket hogyan lehet lefordítani a kis cégek életére? Milyen fejlesztéseket vezettek be a Telekomnál a munkavállalók fejlődésének és szakmai előrelépésének támogatására?
Hogyan építik csapataikat a Cápák?
Balogh Petya, Balogh Levente
Milyen szerepet játszanak Balogh Levente személyes értékei a vállalati kultúra és csapatépítés terén? Hogyan ötvözi személyes értékeit a munkaerő kiválasztásában és vállalkozásai sikerében? Miként formálta meg saját személyes márkáját és annak szerepét üzleti kapcsolataiban?
Vezetői készségek a vállalkozásban: építő kommunikációtól az alapértékekig
Forray Niki, Balogh Petya
Mi a vezető szerepe a munkaerő megtartásában? Mi van a pénzen túl – mivel lehet jól motiválni a munkatársakat? Hogyan lehet jól összehangolni az egyéni és a céges célokat?
Hogyan lesz egy cég humán tőkéje az üzleti növekedés motorja, annak gátja helyett?
Tarczali Patrícia, Verő Barbara
Mi a fluktuáció és a megtartás jelentősége üzleti kontextusban? Milyen főbb hibákat szoktak ezen a területen elkövetni a cégek? Mik a fluktuáció kialakulásának legfőbb okai?
Build in public – Miért érdemes nyilvánosan építened a cégedet?
P. Tóth András, Lukács Rita
Hogyan lehet terméket fejleszteni a “build in public” módszertanával? Milyen előnyökkel járhat, ha a nyilvánosság előtt építed a cégedet? Mit tanulhatunk a “build in public” sikertörténeteiből és kudarcaiból?
Duplázunk vagy tízszerezünk – az üzleti folyamatokban rejlő lehetőségek
Balogh Petya, Egerszegi Krisztián
Hogyan érte el Egerszegi Krisztián, hogy ne az operatív vezetésben vegyen részt, és milyen változásokat hozott ez a cég működésében? Mi az az egy dolog, amiben a magyar kisvállalkozók gyakran hibáznak, és ami visszatartja őket a sikertől?
Nincs több bejegyzés.