TUDÁSTÁR

Céges kommunikáció a közösségi médiában
Mi a Build in Public stratégia lényege, és hogyan segíthet a márkák hitelességének és transzparenciájának növelésében? Milyen módszerekkel vonhatják be aktívan a vállalatok az ügyfeleket a Build in Public stratégiájukba?
Tudatos partnerválasztás
Milyen módszert alkalmaznak a startupok az ideális partner kiválasztására a nemzetközi piacokon? Melyek azok a kulcsfontosságú szempontok, amelyeket figyelembe vesznek a potenciális partnerek értékelésekor?
A marketing és a build in public határai
Mi a Build in Public stratégia lényege? Hogyan segíti a Build in Public módszer a termékfejlesztési folyamatot?
Hogy látszódj a socialben
Milyen egyszerű lépésekkel lehet javítani a hibrid munkavégzés során az online megjelenést? Milyen lépéseket tehetünk a hibrid munkakörnyezetünk javítása érdekében, hogy professzionálisabb benyomást keltsünk online találkozókon?
Self branding – profil önéletrajz felsőfokon
Mi a kulcsa egy sikeres employer branding profilnak? Milyen módszerekkel lehet erősíteni a vállalati profil vonzerejét potenciális munkavállalók számára? Hogyan használhatók ki a DreamJobs platform funkciói az új munkakultúra bemutatására?
A cégem arca – personal branding a gyakorlatban
Mit tanultunk Petya brandjének építése közben? Hogyan építhetsz énmárkát a zéróról indulva? Hogyan viszonyulj az öndicsérethez és az önpromócióhoz?
Beszélgetés startupokról, befektetésekről, bukásokról, exitekről
Hogyan került Peták a startup alapítók, majd a befektetők világába? Milyen nehézségekkel szembesült az egyes vállalkozások építésekor? Mit tanácsolna valakinek, aki most indul a vállalkozói pályán?
Startupok bölcsője – inkubátorok építése Magyarországon
Hogyan építette fel Andi az iLab-et, a CEU startup inkubátorát, majd az STRT Launchpad-et, az STRT startup inkubátorát? Milyen módon tudja meggyorsítani egy inkubátor egy startup növekedését?
A tehetség és az emberi erőforrás jövője
Hogyan lehet a toborzási folyamatot a vállalati célokkal összehangolni? Milyen módszerekkel azonosíthatók a szervezeti hiányosságok a hatékony toborzás érdekében? Milyen szempontok alapján döntsünk a toborzás során prioritást élvező szerepkörökről?
Mi az a service design és miért hasznos az ügyfélközpontúság fejlesztésére?
Mi a service design és miért nőtt meg a jelentősége a digitális korban? Hogyan tudják használni a service design eszköztárát a startupok? Mivel jár egy service design projekt a megbízó oldaláról és miért lehet hasznos?
Nincs több bejegyzés.