TUDÁSTÁR

Hogyan vezessünk jobb felderítő hívásokat?
Milyen gyakori hibákat követnek el az emberek a felderítő hívások során? Hogyan vezethetnek a felderítő hívások nagyobb üzletek gyorsabb és magasabb nyerési aránnyal történő megkötéséhez?
Megbízható csapat felépítése
Milyen tulajdonságokat értékelnek a vállalkozók az új csapattagok kiválasztásakor? Miért fontosak az őszinteség és a hitelesség az új munkatársak kiválasztása során?
Az ügyfélküzpontú megközelítés áttörése a közigazgatásban
Milyen előnyökkel jár a szervizdizájn alkalmazása a közigazgatásban? Milyen kihívásokkal kell szembenézniük a közigazgatási szerveknek a szervizdizájn bevezetésekor?
Ügyfélorientált szolgáltatásfejlesztés
Milyen előnyöket nyújt a szervizdizájn a vállalatok számára az ügyfelek igényeinek kezelésében? Hogyan segíti elő a szervizdizájn a különböző vállalati részlegek közötti együttműködést és kommunikációt?
Tapasztalatok a service design területén
Milyen célja van a szervizdizájnnak a modern üzleti környezetben? Hogyan segíthet a szervizdizájn a nagyvállalatok és kis cégek ügyfélélményének javításában?
Céges kommunikáció a közösségi médiában
Mi a Build in Public stratégia lényege, és hogyan segíthet a márkák hitelességének és transzparenciájának növelésében? Milyen módszerekkel vonhatják be aktívan a vállalatok az ügyfeleket a Build in Public stratégiájukba?
A pénz nem minden: Az igazi motivációs tényezők a munkahelyen
Miért nem tekinthető a fizetés hosszú távú motivációs tényezőnek a munkavállalók megtartása szempontjából? Melyek a Herzberg modell szerinti higiéniás és motivációs tényezők, és hogyan hatnak ezek a munkavállalók motivációjára?
Megoldások a fluktuáció kezelésére
Milyen módszert javasolt a gyors üzleti növekedés során fellépő fluktuáció kezelésére? Milyen szervezetfejlesztési modell létezik a munkaerő megtartásának kihívásainak kezelésére?
A csapatok szerepe a vállalkozások sikerében
Hogyan hasznosította Balogh Levente a marketing és közgazdasági tudását a Szentkirályi ásványvíz sikerében? Milyen szerepet tölt be Balogh Levente a Central European Mineral Water Co. elnökeként?
A munkatárs kiválasztás és felelősségvállalás folyamata
Milyen lépésekből áll a vállalat munkatárs kiválasztási folyamata? Melyek a legfontosabb szempontok a munkatársak kiválasztásánál a vállalat számára?
Nincs több bejegyzés.