TUDÁSTÁR

Hogyan vezessünk jobb felderítő hívásokat?
Milyen gyakori hibákat követnek el az emberek a felderítő hívások során? Hogyan vezethetnek a felderítő hívások nagyobb üzletek gyorsabb és magasabb nyerési aránnyal történő megkötéséhez?
Megbízható csapat felépítése
Milyen tulajdonságokat értékelnek a vállalkozók az új csapattagok kiválasztásakor? Miért fontosak az őszinteség és a hitelesség az új munkatársak kiválasztása során?
Az ügyfélküzpontú megközelítés áttörése a közigazgatásban
Milyen előnyökkel jár a szervizdizájn alkalmazása a közigazgatásban? Milyen kihívásokkal kell szembenézniük a közigazgatási szerveknek a szervizdizájn bevezetésekor?
Ügyfélorientált szolgáltatásfejlesztés
Milyen előnyöket nyújt a szervizdizájn a vállalatok számára az ügyfelek igényeinek kezelésében? Hogyan segíti elő a szervizdizájn a különböző vállalati részlegek közötti együttműködést és kommunikációt?
Céges kommunikáció a közösségi médiában
Mi a Build in Public stratégia lényege, és hogyan segíthet a márkák hitelességének és transzparenciájának növelésében? Milyen módszerekkel vonhatják be aktívan a vállalatok az ügyfeleket a Build in Public stratégiájukba?
A pénz nem minden: Az igazi motivációs tényezők a munkahelyen
Miért nem tekinthető a fizetés hosszú távú motivációs tényezőnek a munkavállalók megtartása szempontjából? Melyek a Herzberg modell szerinti higiéniás és motivációs tényezők, és hogyan hatnak ezek a munkavállalók motivációjára?
Megoldások a fluktuáció kezelésére
Milyen módszert javasolt a gyors üzleti növekedés során fellépő fluktuáció kezelésére? Milyen szervezetfejlesztési modell létezik a munkaerő megtartásának kihívásainak kezelésére?
A csapatok szerepe a vállalkozások sikerében
Hogyan hasznosította Balogh Levente a marketing és közgazdasági tudását a Szentkirályi ásványvíz sikerében? Milyen szerepet tölt be Balogh Levente a Central European Mineral Water Co. elnökeként?
Sikeres és sikertelen stratégiák
Milyen gyakori hiba a startupok partnerválasztási folyamatában? Miért fontos a startupok számára, hogy alaposan megvizsgálják a potenciális piacok érettségét és kínálatuk relevanciáját?
Sikeres B2B go-to-market stratégia a nemzetközi piacon
Milyen módszert alkalmaz a vállalat a nemzetközi piaci bevezetés kockázatának csökkentésére? Hogyan segít a vállalat stratégiája abban, hogy egyenrangú partneri viszony alakuljon ki a terjeszkedés során?
Nincs több bejegyzés.