TUDÁSTÁR

Hogyan vezessünk jobb felderítő hívásokat?
Milyen gyakori hibákat követnek el az emberek a felderítő hívások során? Hogyan vezethetnek a felderítő hívások nagyobb üzletek gyorsabb és magasabb nyerési aránnyal történő megkötéséhez?
Az ügyfélküzpontú megközelítés áttörése a közigazgatásban
Milyen előnyökkel jár a szervizdizájn alkalmazása a közigazgatásban? Milyen kihívásokkal kell szembenézniük a közigazgatási szerveknek a szervizdizájn bevezetésekor?
Ügyfélorientált szolgáltatásfejlesztés
Milyen előnyöket nyújt a szervizdizájn a vállalatok számára az ügyfelek igényeinek kezelésében? Hogyan segíti elő a szervizdizájn a különböző vállalati részlegek közötti együttműködést és kommunikációt?
Tapasztalatok a service design területén
Milyen célja van a szervizdizájnnak a modern üzleti környezetben? Hogyan segíthet a szervizdizájn a nagyvállalatok és kis cégek ügyfélélményének javításában?
Helyünk a nemzetközi versenyben – kihívások, eltűnő szakmák
Hogyan kezeljék a vállalatok a digitalizáció által okozott munkaerőpiaci változásokat? Mi a digitalizáció legnagyobb kihívása a munkaerőpiac számára?
Hogy látszódj a socialben
Milyen egyszerű lépésekkel lehet javítani a hibrid munkavégzés során az online megjelenést? Milyen lépéseket tehetünk a hibrid munkakörnyezetünk javítása érdekében, hogy professzionálisabb benyomást keltsünk online találkozókon?
Self branding – profil önéletrajz felsőfokon
Mi a kulcsa egy sikeres employer branding profilnak? Milyen módszerekkel lehet erősíteni a vállalati profil vonzerejét potenciális munkavállalók számára? Hogyan használhatók ki a DreamJobs platform funkciói az új munkakultúra bemutatására?
Bizalomépítés szkeptikus munkavállalókban – marketinges szemszögéből
Milyen módszerekkel építhetünk ki bizalmat a munkavállalók körében egy szervezetben? Miként járulhat hozzá a munkavállalói elkötelezettség növelése a vállalat hosszú távú sikeréhez? Hogyan befolyásolhatja a tartalommarketing a munkavállalók elköteleződését?
A világ a piacon – hogyan terjesszük ki egy marketplace működését nemzetközi színtérre?
Miben más egy marketplace mint egy webshop? Hogyan lehet jól marketplace típusú céget felépíteni, mire kell figyelni? Mi változott az elmúlt évek során a nemzetközi piacra lépés nyerő stratégiájában, mivel lehet most sikeressé válni?
Mi az a service design és miért hasznos az ügyfélközpontúság fejlesztésére?
Mi a service design és miért nőtt meg a jelentősége a digitális korban? Hogyan tudják használni a service design eszköztárát a startupok? Mivel jár egy service design projekt a megbízó oldaláról és miért lehet hasznos?
Nincs több bejegyzés.