TUDÁSTÁR

Build in public – Miért érdemes nyilvánosan építened a cégedet?
P. Tóth András, Lukács Rita
Hogyan lehet terméket fejleszteni a “build in public” módszertanával? Milyen előnyökkel járhat, ha a nyilvánosság előtt építed a cégedet? Mit tanulhatunk a “build in public” sikertörténeteiből és kudarcaiból?
Personal branding – Miért kezdd el építeni a személyes márkád?
Balogh Petya, Balogh-Mázi Mária, Csábi Boróka
Hogyan kezdd el a személyes márkaépítést? Fontos-e, hogy polarizálj a személyes márkáddal? Hogyan gyárthatsz tartalmat kevesebb erőfeszítéssel?
Self-mentoring – Bízom benned
Steve Ruszina
Steve Ruszina workshopjának célja a startupok és cégek támogatása a fejlődésben és változásban. Az emberi működések modellezése segíti az egyének és szervezetek fejlődését és változáshoz való alkalmazkodását.
AI, mint üzlet – Petya
Balogh Petya
Hogyan befolyásolja a mesterséges intelligencia a munkaerőpiacot és az emberek öndefinícióját? Hogyan reagálnak a munkavállalók az automatizáció és az AI bevezetésére a munkahelyeken? Hogyan befolyásolja a generatív modellek terjedése az üzleti modelleket és a személyes brand építését?
AI – Petya
Balogh Petya
Milyen etikai kihívások merülhetnek fel a mesterséges intelligencia modellek kialakítása és használata során? Mi a token limit és hogyan befolyásolja az AI beszélgetéseket? Hogyan lehet egy nagy mesterséges intelligencia modellt specifikusan egy adott üzletmenetre szabni?
Personal brand, content – Maja & Petya
Balogh Petya
Miért fontos, hogy egy személyes márka összhangban legyen az egyén valósággal és önazonosságával? Hogyan befolyásolja a személyes márkázás a közönség és az ügyfelek döntéseit?
Marketing – Petya
Balogh Petya
Miért fontos, hogy egy cég neve és brandje összhangban legyen a cég által képviselt értékekkel és az ügyfelek elvárásaival? Hogyan befolyásolhatja egy rosszul megválasztott név vagy brand a cég hosszú távú sikerét és ügyfélbizalmát?
Marketing – Andris
P. Tóth András
Mik a legnagyobb kihívások a projektek során, és hogyan küzdjük le? Milyen stratégiát használjunk a sajtó figyelmének felkeltésére? Miért lehet sikeres egy nem hagyományos marketing stratégia?
B2B sales – Prospecting Training, sales Development
Herendi Dávid
Herendi Dávid milyen szerepet játszik az értékesítés világában? Milyen készségekre van szükség ahhoz, hogy valaki sikeres értékesítő legyen? Milyen kihívásokat jelent a piaci dinamikák változása és a technológiai fejlődés az értékesítés szakmájában?
Nemzetközi piacralépés – CodeBerry Programozóiskola
P. Tóth András
Milyen módszerekkel lehet országot választani a nemzetközi terjeszkedéshez? Milyen kihívásokkal jár a termék lokalizációja és adaptációja a nemzetközi terjeszkedés során?
Nincs több bejegyzés.