Portfóliónk
Akadémia
Akadémia Tagság
Tanfolyamok
Kilövés tanfolyam
Starting Up tanfolyam
Nyári Turbófeltöltés Cégvezetőknek v2
Angyalbefektető tanfolyam
Erdélyi Angyalbefektető tanfolyam
Erdélyi Turbófeltöltés tanfolyam
Tudástár
Események
Startupoknak
Inkubációs program
Angyalbefektetés
Tudásprogram
Rólunk
A csapat
Befektetőinknek
Sajtó
Hírlevelek
Bejelentkezés
Regisztráció
Bejelentkezés
Regisztráció
Search for:
Portfóliónk
Akadémia
Akadémia Tagság
Tanfolyamok
Kilövés tanfolyam
Starting Up tanfolyam
Nyári Turbófeltöltés Cégvezetőknek v2
Angyalbefektető tanfolyam
Erdélyi Angyalbefektető tanfolyam
Erdélyi Turbófeltöltés tanfolyam
Tudástár
Események
Startupoknak
Inkubációs program
Angyalbefektetés
Tudásprogram
Rólunk
A csapat
Befektetőinknek
Sajtó
Hírlevelek
Bejelentkezés
Regisztráció
Tudástár
Népszerű keresések
Kategóriák
Nincs találat
További találatok
Starting up – Sales & Marketing – Bevezetés
Balogh Petya
Sales vagy marketing: egy cég számára melyik a fontosabb? Mi a marketing és hogyan működik? Mi a sales és mik a sales hatékonyság kulcsfontosságú tényezői?
Starting up – Az ügyfél – Bálnák
Balogh Petya
Mi a pozitív hálózati hatás és miért fontos egy vállalkozás számára? Hogyan lehet elérni a pozitív hálózati hatást? Milyen lépések szükségesek a pozitív hálózati hatás kialakításához?
Starting up – Fejlesztés – Ami nem működik
Balogh Petya
Milyen modell nem működik a startupoknál? Mi a kulcsa a startupok hatékonyságának? Mi okozza a legnagyobb veszteséget a startup fejlesztésben?
Kilövés tanfolyam – Ötlettől ügyfélig – Témaválasztás, validáció
Balogh Petya
Milyen módszerekkel végezhető piackutatás? Hogyan érdemes saját kutatást végezni egy startup számára? Miért és hogyan érdemes validálni egy üzleti ötletet?
Starting up – Pénz – Kérdések
Balogh Petya
Mitől függ egy startup sikere? Hogyan található meg a megfelelő befektető? Milyen hibákat követnek el sok startupok a befektetők bevonásakor?
Starting up – Az ügyfél – Kérdések
Balogh Petya
Hogyan segítheti és akadályozhatja a pozitív hálózati hatás egy startup növekedését? Mit tehet egy új cég annak érdekében, hogy kilépjen a pozitív hálózati hatás csapdájából? Miként lehet legyőzni egy domináns piaci szereplőt?
Kilövés tanfolyam – Ötlettől ügyfélig – Tesztelés
Balogh Petya
Hogyan mérjük fel a piacot egy startup ötlet esetén? Miért fontos az árképzés és hogyan határozzuk meg az ideális árat? Mik azok a tényezők, amelyek meghatározzák egy startup sikerességét vagy kudarcát?
Starting up – Az ügyfél – Ügyfélmegtartás
Balogh Petya
Miért fontosak a belépési és kilépési korlátok egy vállalkozás sikerességéhez? Hogyan lehet alacsonyan tartani a belépési korlátokat? Miért igényel folyamatos odafigyelést az egyensúly megtalálása a két fajta korlát között?
Starting up – Ötlettől termékig – Product Market Fit
Balogh Petya
Hogyan találják meg a startupok a product-market fitet? Mi változik meg egy startupban a product-market fit megtalálása után? Milyen kihívásokkal szembesülnek a startupok a skálázás során?
Starting up – Az ügyfél – Platformok és piacterek
Balogh Petya
Mik a platformok legfőbb dilemmái és kihívásai? Mi a siker kulcsa a platformok számára? Milyen üzleti modellek állnak rendelkezésükre, és milyen korlátokkal szembesülnek?
Nincs több bejegyzés.