TUDÁSTÁR

Ügyfélorientált szolgáltatásfejlesztés
Balogh Petya, Káli György
Milyen előnyöket nyújt a szervizdizájn a vállalatok számára az ügyfelek igényeinek kezelésében? Hogyan segíti elő a szervizdizájn a különböző vállalati részlegek közötti együttműködést és kommunikációt?
Vállalkozói stratégiák, lehetőségek
Balogh Petya
Milyen konkrét módszereket alkalmazhatnak a nagyvállalatok a startupoktól tanulva? Milyen stratégiákat alkalmazhatnak a cégek az állandóan változó üzleti környezet hatékony kezelésére?
A világ a piacon – hogyan terjesszük ki egy marketplace működését nemzetközi színtérre?
Balogh Petya, Gerő Viktor
Miben más egy marketplace mint egy webshop? Hogyan lehet jól marketplace típusú céget felépíteni, mire kell figyelni? Mi változott az elmúlt évek során a nemzetközi piacra lépés nyerő stratégiájában, mivel lehet most sikeressé válni?
Fundraising Playbook – Startup Hungary
Jared Schrieber
Milyen szerepet játszik a Startup Hungary a magyar startup ökoszisztémában? Miért nem érdemes a magyar startupoknak kizárólag a helyi piaci realitásokhoz igazodniuk? Mikor érdemes egy startupnak pénzt bevonnia?
Kilövés tanfolyam – Ötlettől ügyfélig – Bevezetés
Balogh Petya
Mi az innovációs folyamat lényege? Miért nem létezik jó ötlet és miért rosszak alapvetően az ötletek? Mi a különbség a folyamatfejlesztés és az innováció között?
Kilövés tanfolyam – Rákészülés – Bevezetés
Balogh Petya
Mi a tanfolyam célja és felépítése? Ki a tanfolyam vezetője és milyen a háttere? Hogyan lett az NNG navigációs cég az egyik startupjából?
Kilövés tanfolyam – Működés – Cégalapítás, cégformák
Balogh Petya
Mi az offshore cég előnye és hátránya? Melyik a legmegfelelőbb cégforma egy induló startup számára? Érdemes-e külföldi leányvállalatot alapítani egy növekvő cégnek?
Kilövés tanfolyam – Beindítás – Piacismeret
Balogh Petya
Miért nehéz az MVP koncepcióját megvalósítani a gyakorlatban? Milyen kihívásokkal szembesülhetünk MVP készítése során? Hogyan lehet felkészülni pszichésen az MVP-re?
Kilövés tanfolyam – Működés – Adat alapú döntések
Balogh Petya
Hogyan számolható ki pontosan egy ügyfél élettartam-értéke? Miért fontos egy cég számára az ügyfelek élettartam-értékének ismerete? Hogyan lehet optimalizálni egy vállalkozást az ügyfelek élettartam-értéke alapján?
Starting up – Vezetők és alapítók – Kérdések
Balogh Petya
Hogyan lehet sikeresen együttműködni startup alapítóként? Mikor és hogyan érdemes vezetőt választani egy startupban? Mi a kapcsolat a startupok túlélési rátája és az alapítói együttműködés között?
Nincs több bejegyzés.