Vissza a Tanfolyamhoz

Akadémiai Tagság

0% kész
0/0 Steps
  1. Fundraising Playbook - Startup Hungary
  2. Duplázunk vagy tízszerezünk – az üzleti folyamatokban rejlő lehetőségek
  3. Personal branding - Miért kezdd el építeni a személyes márkád?
  4. Product demók, amelyek eladnak (B2B sales) – együttműködésben a Startup Hungary-vel
  5. Startup ötletek és validálás – Hogyan találj startup ötleteket és derítsd ki, hogy melyik működik
  6. Build in public – Miért érdemes nyilvánosan építened a cégedet?
  7. Hogyan lesz egy cég humán tőkéje az üzleti növekedés motorja, annak gátja helyett?
  8. Vezetői készségek a vállalkozásban: építő kommunikációtól az alapértékekig
  9. Hogyan építik csapataikat a Cápák?
  10. [DreamJobs] Szerethető Munkahelyek 2023 Díjátadó
  11. Nagyok és kisebbek számára is fontos HR-kihívás: a jó munkaerő megtartása
  12. Product management
  13. Recept: Hogyan építs fel a cégedből két év alatt egy tízmillió dolláros exitet
  14. Hogyan tudnak a kicsik eladni a nagyoknak?
  15. [Startup Hungary] First Monday: Az Axoflow-sztori
  16. Mi az a service design és miért hasznos az ügyfélközpontúság fejlesztésére?
  17. How to protect your intellectual property
  18. Hogyan lehet gyorsan változó környezetben sikeresen külföldi piacra lépni?
  19. A tehetség és az emberi erőforrás jövője
  20. Startupok bölcsője – inkubátorok építése Magyarországon
  21. Beszélgetés startupokról, befektetésekről, bukásokról, exitekről
  22. A cégem arca – personal branding a gyakorlatban
  23. A világ a piacon – hogyan terjesszük ki egy marketplace működését nemzetközi színtérre?
  24. Hogyan vezessünk jobb felderítő hívásokat?
  25. A világpiac puzzle-je: Hogyan kell jól összeilleszteni a darabjait a nemzetközi sikerhez?
  26. Tőkebevonás startupoknak – a kezdetektől az exitig
  27. A következő termékfejlesztési lépés tesztelése
  28. Nemzetközi piacra lépés
  29. Az Eversync sztori
  30. A Commsignia sztori
  31. Kilépési stratégiák – az exit titkai a gyakorlatban
  32. Adatvezérelt marketing
  33. Vezetői tanulás egy gyorsuló világban
  34. B2B sales – Ügyfelek megnyerése találkozók és előadások során
  35. Mesterséges intelligencia, AI, ChatGPT – Hogyan alkalmazzuk hatékonyan?
  36. A vezetői lét buktatói - mi szóltunk
  37. Vezetői tanulás
  38. Nemzetközi piacralépés – CodeBerry Programozóiskola
  39. Employer Branding - DreamJobs
  40. Szervezeti bizalom és változás
  41. B2B sales – Prospecting Training, sales Development
  42. Self-mentoring - Bízom benned
  43. Szervezeti bizalom és a változás
  44. Pivot – Stratégiaváltás a gyakorlatban
  45. Pivot – stratégiaváltás a gyakorlatban
  46. Kitartani vagy váltani? - Product-market fit és pivot a gyakorlatban
  47. Út a YCombinator-be, az OpenMeter és Tailfin sztori
Lecke 30 / 47

A Commsignia sztori

A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom Akadémia Light Tagsággal érhető el illetve Akadémia Pro Tagsággal érhető el.

Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?

  • Hogyan indították és fejlesztették üzletüket az autóipari kommunikációs technológia területén a vállalat alapítói?
  • Milyen kihívásokkal szembesült a vállalat a finanszírozás megszerzése során, és hogyan küzdötték le azokat?
  • Mik a legfontosabb különbségek a stratégiai befektetőkkel és a pénzügyi befektetőkkel való együttműködésben?
  • Hogyan alkalmazkodott a vállalat az idő múlásával változó piaci dinamikához és befektetői elvárásokhoz?

Vázlatpontos összefoglaló

  • A workshop során bemutatják, hogyan indították és fejlesztették üzletüket a Commsignia alapítói az autóipari kommunikációs technológia területén, kiemelve a kezdeti lépéseket és stratégiákat.
  • Részletesen tárgyalják a finanszírozás megszerzésével kapcsolatos kihívásokat és az azokat leküzdő megoldásokat, melyekkel a vállalat szembesült és amelyeket sikeresen alkalmazott.
  • Kiemelik a stratégiai befektetőkkel és a pénzügyi befektetőkkel való együttműködés legfontosabb különbségeit, valamint ezen együttműködések hatásait a vállalat fejlődésére.
  • A workshop rávilágít arra, hogyan alkalmazkodott a Commsignia az idő múlásával változó piaci dinamikához és befektetői elvárásokhoz, biztosítva folyamatos növekedésüket.
  • Gyakorlati tanácsokat adnak az induló vállalkozásoknak a sikeres növekedés és fejlesztés érdekében, megosztva a Commsignia tapasztalatait és tanulságait.
  • Bemutatják a vállalat történetét, hangsúlyozva a kitartás, az innováció és a stratégiai gondolkodás fontosságát a sikeres üzleti fejlődésben.

Commsignia ikerútja: Az autóipari kommunikációs technológia úttörői

A Commsignia története inspiráló példa arra, hogyan lehet sikeresen elindítani és fejleszteni egy üzletet az autóipari kommunikációs technológia területén. A vállalat alapítói azzal a céllal indultak útnak, hogy forradalmasítsák a járművek közötti kommunikációt, ezzel hozzájárulva a közlekedés biztonságosabbá és hatékonyabbá tételéhez. A kezdeti lépések és stratégiák kidolgozása során nagy hangsúlyt fektettek az innovációra és a technológiai fejlesztésekre, amelyeket a piaci igényekhez igazítottak.

A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom Akadémia Light Tagsággal érhető el illetve Akadémia Pro Tagsággal érhető el.