A csapatok szerepe a vállalkozások sikerében
Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?
- Hogyan hasznosította Balogh Levente a marketing és közgazdasági tudását a Szentkirályi ásványvíz sikerében?
- Milyen szerepet tölt be Balogh Levente a Central European Mineral Water Co. elnökeként?
- Milyen stratégiát alkalmaz Levente a tehetséges menedzserek kiképzésében és új vállalkozásainak felépítésében?
Vázlatpontos összefoglaló
- Balogh Levente, a Szentkirályi ásványvíz alapítója, sikeresen hasznosította marketing és közgazdász tudását az egyik legnagyobb márkává fejlesztve a vállalatot Kelet-Európában, amelyet később nemzetközi szervezetté alakított és több márkát is a portfólióba integrált.
- A Szentkirályi eladása után Levente a Central European Mineral Water Co. elnökeként továbbra is aktívan részt vesz a vállalat stratégiai irányításában, amely most már egy 60 milliárd forintos forgalmú, 550 alkalmazottat foglalkoztató csoport, több akvizícióval bővítve a márkák körét.
- Levente nemcsak a márkaépítésben, hanem a csapatépítésben is kiemelkedő, ahol fiatal, tehetséges menedzsereket képez ki, akik később kulcsszerepet játszanak új vállalkozásainak felépítésében és a vállalati rendszerek modernizálásában.
A sikertörténet: Balogh Levente útja a szentkirályi ásványvíztől a nemzetközi vízbirodalomig
Kelet-Európa üzleti égboltján ritkán jelenik meg olyan csillag, mely annyira fényesen ragyog, mint Balogh Levente, a Szentkirályi ásványvíz alapítójának karrierje. Az üzletember nemcsak hogy sikeresen teremtett meg egy piacvezető márkát, de azt is demonstrálta, hogy a marketing és közgazdász tudásának birtokában hogyan lehet egy helyi vállalkozást nemzetközi szinten is érvényesülő óriássá fejleszteni.