Vissza a Tanfolyamhoz

Akadémiai Tagság

0% kész
0/0 Steps
  1. Fundraising Playbook - Startup Hungary
  2. Duplázunk vagy tízszerezünk – az üzleti folyamatokban rejlő lehetőségek
  3. Personal branding - Miért kezdd el építeni a személyes márkád?
  4. Product demók, amelyek eladnak (B2B sales) – együttműködésben a Startup Hungary-vel
  5. Startup ötletek és validálás – Hogyan találj startup ötleteket és derítsd ki, hogy melyik működik
  6. Build in public – Miért érdemes nyilvánosan építened a cégedet?
  7. Hogyan lesz egy cég humán tőkéje az üzleti növekedés motorja, annak gátja helyett?
  8. Vezetői készségek a vállalkozásban: építő kommunikációtól az alapértékekig
  9. Hogyan építik csapataikat a Cápák?
  10. [DreamJobs] Szerethető Munkahelyek 2023 Díjátadó
  11. Nagyok és kisebbek számára is fontos HR-kihívás: a jó munkaerő megtartása
  12. Product management
  13. Recept: Hogyan építs fel a cégedből két év alatt egy tízmillió dolláros exitet
  14. Hogyan tudnak a kicsik eladni a nagyoknak?
  15. [Startup Hungary] First Monday: Az Axoflow-sztori
  16. Mi az a service design és miért hasznos az ügyfélközpontúság fejlesztésére?
  17. How to protect your intellectual property
  18. Hogyan lehet gyorsan változó környezetben sikeresen külföldi piacra lépni?
  19. A tehetség és az emberi erőforrás jövője
  20. Startupok bölcsője – inkubátorok építése Magyarországon
  21. Beszélgetés startupokról, befektetésekről, bukásokról, exitekről
  22. A cégem arca – personal branding a gyakorlatban
  23. A világ a piacon – hogyan terjesszük ki egy marketplace működését nemzetközi színtérre?
  24. Hogyan vezessünk jobb felderítő hívásokat?
  25. A világpiac puzzle-je: Hogyan kell jól összeilleszteni a darabjait a nemzetközi sikerhez?
  26. Vezetői tanulás egy gyorsuló világban
  27. B2B sales – Ügyfelek megnyerése találkozók és előadások során
  28. Mesterséges intelligencia, AI, ChatGPT – Hogyan alkalmazzuk hatékonyan?
  29. A vezetői lét buktatói - mi szóltunk
  30. Vezetői tanulás
  31. Nemzetközi piacralépés – CodeBerry Programozóiskola
  32. Employer Branding - DreamJobs
  33. Szervezeti bizalom és változás
  34. B2B sales – Prospecting Training, sales Development
  35. Self-mentoring - Bízom benned
  36. Szervezeti bizalom és a változás
  37. Pivot – Stratégiaváltás a gyakorlatban
  38. Pivot – stratégiaváltás a gyakorlatban
  39. Kitartani vagy váltani? - Product-market fit és pivot a gyakorlatban
  40. Út a YCombinator-be, az OpenMeter és Tailfin sztori
Lecke 27 / 40

B2B sales – Ügyfelek megnyerése találkozók és előadások során

A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom Akadémia Light Tagsággal érhető el illetve Akadémia Pro Tagsággal érhető el.

Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?

  • Milyen módon használja az Infoscout a mobiltechnológiát?
  • Hogyan sikerült növelni az Infoscout éves foglalásainak számát?
  • Milyen kihívásokkal szembesült az Infoscout a mobiltechnológia használata során?
  • Hogyan befolyásolhatják a gyorsan fejlődő technológiák a B2B és B2C modelleket?
  • Miért fontos az értékesítési prezentációk megfelelő megközelítése a technológiai cégek számára?
  • Milyen stratégiákat alkalmazott az InfoScout, hogy átalakítsa az értékesítési prezentációit és sikeres legyen a piacon?

Vázlatpontos összefoglaló

  • Jared Schrieber és a résztvevők az Infoscout nevű cégükről beszélnek, amely mobiltechnológiát és piaci intelligenciát használ a márkák növekedésének segítésére
  • A cég sikeresen használta a mobiltechnológiát piaci információk szerzésére
  • Az éves foglalásaik száma 3 millióról 10 millióra növekedett
  • A beszélgetés során a résztvevők megosztják tapasztalataikat és kihívásaikat a mobiltechnológia használatával kapcsolatban
  • A gyorsan fejlődő technológiák, mint az AI, az automatizáció és az adatgyűjtés hatásait tárgyalja mind a B2B, mind a B2C modellek esetében, és az InfoScout példáján keresztül bemutatja, hogyan alkalmazkodik a technológiai változásokhoz egy cég az értékesítési stratégiájában.

A B2B értékesítés új szemlélete: Interaktív narratíva és újító technológiák

A vállalkozások számára egyik legbonyolultabb feladat a megfelelő üzleti modell kiválasztása. Egy vállalkozásnak döntenie kell, hogy a B2C (business to consumer, azaz végfelhasználókra irányuló) vagy a B2B (business to business, azaz üzleti partnerekre irányuló) modellt választja. Ez a választás komoly mérlegelést igényel.

A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom Akadémia Light Tagsággal érhető el illetve Akadémia Pro Tagsággal érhető el.