Kilövés – Online tanfolyam
-
1. modul - Rákészülés
Bevezetés -
Bevezetés - Kérdések
-
Vállalkozói utak
-
Vállalkozói utak - Kérdések
-
Vállalkozások fajtái
-
Az indulás
-
Az indulás - Kérdések
-
A tanulás ára
-
A tanulás ára - Kérdések
-
Az induló csapat
-
Osztozás
-
Osztozás - Kérdések
-
1. modul - Ötlettől az ügyféligBevezetés
-
Innovációs ciklus
-
Innovációs ciklus - Kérdések
-
Témaválasztás, validáció
-
Tesztelés
-
Tesztelés - Kérdések
-
Fókusz, stratégia
-
Product market fit
-
Product market fit - Kérdések
-
1. modul - kvíz1. modul - kvíz1 Kvíz
-
2. modul - BeindításWeboldal
-
Weboldal - Kérdések
-
Marketing
-
Marketing - Kérdések
-
Personal Branding, Social Media
-
Personal Branding, Social Media - Kérdések
-
PR
-
Piacismeret
-
Piacismeret - Kérdések
-
2. modul - PénzügyekPénz
-
Árazás
-
Bevételek, költségek
-
Bevételek, költségek - Kérdések
-
Számla, ÁFA, Cash-flow
-
Számla, ÁFA, Cash-flow - Kérdések
-
2. modul - kvíz2. modul - kvíz1 Kvíz
-
3. modul - MűködésCégalapítás, KATA
-
Cégalapítás, cégformák
-
Cégalapítás, cégformák - Kérdések
-
Jog, könyvelés, admin
-
Fizetés, csapat
-
Fizetés, csapat - Kérdések
-
Adat alapú döntések
-
3. modul - BefektetésTőkebevonás
-
Tőkebevonás - Kérdések
-
Befektetők
-
Befektetők - Kérdések
-
Befektethetőség
-
Eladhatóság
-
3. modul - kvíz3. modul - kvíz1 Kvíz
-
4. modul - Ötletek és validálásMi a startup és miért fontos?
-
P. Tóth Andris validálásai és pivotjai
-
Validálás, gyűjtés, kiskutatás módszerei
-
Nagykutatás módszerei, product-market fit, szervezeti kérdések
-
4. modul - Product market fit és pivot a gyakorlatbanÖtlettől a product-market fitig
-
Árazás
-
Pivot vs. kísérletezés
-
Teljes market pivot
-
4. modul - kvíz4. modul - kvíz1 Kvíz
-
5. modul - Termékfejlesztés a gyakorlatbanÖtletgenerálás - kinek fejlesztünk mit?
-
Ügyfél-visszajelzések
-
Termékfejlesztés a szervezetben
-
Emberek, módszertanok
-
Interjúk, mérés
-
5. modul - kvíz5. modul - kvíz1 Kvíz
-
6. Pivot - stratégiaváltás a gyakorlatban - Balogh PetyávalProduct-market fit, PMF szintek
-
Indikátorok, Unit economics
-
Pivot, döntéshozatal
-
Megvalósítás
-
6. Pivot - stratégiaváltás a gyakorlatban Fehér GyulávalMi a pivot? Hogyan változott a Ustream koncepciója?
-
Amikor a Google beletrollkodik a piacodba - pivot
-
Befektetői viszony a pivothoz
-
Gyors kérdések
-
6. modul - kvíz6. modul - kvíz1 Kvíz
-
7. Tailfin founders - hogyan lehet bekerülni a Y Combinator programba?A Rising Stack indulása
-
Saját termék kialakításának nehézségei
-
Az ötlet megszületése, a Tailfin megalakulása
-
Jelentkezés a Y Combinatorba
-
Proof on concept, pivot, iterációk
-
Hogyan lehet könnyedén venni a pivotokat?
-
7. Recept: Hogyan építs fel a cégedből két év alatt egy tízmillió dolláros exitetA SequenceIQ története
-
Az exit után, a következő exit előtt
-
Hogyan építsünk 1,5 év alatt 10 millió dolláros exitet?
-
Exitet segítő szakértői marketing
-
7. modul - kvíz7. modul - kvíz1 Kvíz
-
8. EsettanulmányokMEROVA
-
Quantum
-
Fraxinea
-
Diverzum
-
Giggle
-
8. modul - kvíz8. modul - kvíz1 Kvíz
-
Letölthető segédletek, prezentációk és hasznos linkekLetölthető segédletek, prezentációk és hasznos linkek
-
Csoportos mentorálás videók (szeptember)Első csoportos mentorálás Andrissal
Bevételek, költségek – Kérdések
Ezen anyagok megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy vásárold meg a tanfolyamot. Ez a tartalom Kilövés tanfolyam előfizetőknek érhető el.
Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?
- Mely költségek tartoznak a fix, és melyek a változó költségek közé?
- Hogyan változnak a változó költségek a vállalkozás bevételének függvényében?
- Milyen marketing költések számítanak fix, és milyenek változó költségnek?
Vázlatpontos összefoglaló
- A marketing költségek két részre oszthatók: fix és változó költségekre.
- A fix költségek függetlenek a vállalkozás méretétől és árbevételétől, mindig ugyanannyiba kerülnek.
- A változó költségek a bevétel változásával arányosan nőnek vagy csökkennek.
- Online, főleg CPC-alapú marketing esetén a költségek változó költségként kezelhetőek, mert a tízszer annyi vevő eléréséhez tízszer annyi költés szükséges.
- A hagyományos marketing, promóció nélkül inkább fix költséget jelent.
- A promóciós marketing költések általában a változó költségek közé sorolhatóak.
A fix és változó költségek megértése a marketingben
A vállalkozások költségstruktúrájának megértése alapvető fontosságú a fenntartható működés szempontjából. Két fő kategória van, amelyek meghatározzák, hogyan alakulnak a kiadások: a fix és a változó költségek. Ezek közvetlenül befolyásolják a vállalat pénzügyeit és növekedését, különösen a marketing költségei tekintetében. Ahhoz, hogy átfogó képet kapjunk arról, hogy mely költségek fixek, és melyek változóak, érdemes mélyebben megvizsgálni ezek természetét és hatásait.
Ezen anyagok megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy vásárold meg a tanfolyamot. Ez a tartalom Kilövés tanfolyam előfizetőknek érhető el.