Vissza a Tanfolyamhoz

Akadémiai Tagság

0% kész
0/0 Steps
  1. Fundraising Playbook - Startup Hungary
  2. Duplázunk vagy tízszerezünk – az üzleti folyamatokban rejlő lehetőségek
  3. Personal branding - Miért kezdd el építeni a személyes márkád?
  4. Product demók, amelyek eladnak (B2B sales) – együttműködésben a Startup Hungary-vel
  5. Startup ötletek és validálás – Hogyan találj startup ötleteket és derítsd ki, hogy melyik működik
  6. Build in public – Miért érdemes nyilvánosan építened a cégedet?
  7. Hogyan lesz egy cég humán tőkéje az üzleti növekedés motorja, annak gátja helyett?
  8. Vezetői készségek a vállalkozásban: építő kommunikációtól az alapértékekig
  9. Hogyan építik csapataikat a Cápák?
  10. [DreamJobs] Szerethető Munkahelyek 2023 Díjátadó
  11. Nagyok és kisebbek számára is fontos HR-kihívás: a jó munkaerő megtartása
  12. Product management
  13. Recept: Hogyan építs fel a cégedből két év alatt egy tízmillió dolláros exitet
  14. Hogyan tudnak a kicsik eladni a nagyoknak?
  15. [Startup Hungary] First Monday: Az Axoflow-sztori
  16. Mi az a service design és miért hasznos az ügyfélközpontúság fejlesztésére?
  17. How to protect your intellectual property
  18. Hogyan lehet gyorsan változó környezetben sikeresen külföldi piacra lépni?
  19. A tehetség és az emberi erőforrás jövője
  20. Startupok bölcsője – inkubátorok építése Magyarországon
  21. Beszélgetés startupokról, befektetésekről, bukásokról, exitekről
  22. A cégem arca – personal branding a gyakorlatban
  23. A világ a piacon – hogyan terjesszük ki egy marketplace működését nemzetközi színtérre?
  24. Hogyan vezessünk jobb felderítő hívásokat?
  25. A világpiac puzzle-je: Hogyan kell jól összeilleszteni a darabjait a nemzetközi sikerhez?
  26. Tőkebevonás startupoknak – a kezdetektől az exitig
  27. A következő termékfejlesztési lépés tesztelése
  28. Nemzetközi piacra lépés
  29. Az Eversync sztori
  30. A Commsignia sztori
  31. Kilépési stratégiák – az exit titkai a gyakorlatban
  32. Adatvezérelt marketing
  33. Vezetői tanulás egy gyorsuló világban
  34. B2B sales – Ügyfelek megnyerése találkozók és előadások során
  35. Mesterséges intelligencia, AI, ChatGPT – Hogyan alkalmazzuk hatékonyan?
  36. A vezetői lét buktatói - mi szóltunk
  37. Vezetői tanulás
  38. Nemzetközi piacralépés – CodeBerry Programozóiskola
  39. Employer Branding - DreamJobs
  40. Szervezeti bizalom és változás
  41. B2B sales – Prospecting Training, sales Development
  42. Self-mentoring - Bízom benned
  43. Szervezeti bizalom és a változás
  44. Pivot – Stratégiaváltás a gyakorlatban
  45. Pivot – stratégiaváltás a gyakorlatban
  46. Kitartani vagy váltani? - Product-market fit és pivot a gyakorlatban
  47. Út a YCombinator-be, az OpenMeter és Tailfin sztori
Lecke 33 / 47

Vezetői tanulás egy gyorsuló világban

Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?

  • Hogyan lehet lépést tartani a gyors technológiai és társadalmi változásokkal?
  • Hogyan lehet motivált maradni az állandó tanulásban?
  • Hogyan segíthetünk a kollégáknak a leghasznosabb készségek és képességek fejlesztésében?
  • Milyen lépéseket tehet egy cég az MI bevezetéséhez?

Vázlatpontos összefoglaló

  • A világ egyre gyorsabb ütemű változásai a folyamatos tanulást és alkalmazkodást követelik meg vezetőktől és cégektől egyaránt. A változásokra való reagálás képessége egyre fontosabb vezetői kompetencia.
  • A neuroplaszticitás lehetővé teszi, hogy az agyunk folyamatosan tanuljon és fejlődjön. A tanulás folyamatosan alakítja az agyunkat és személyiségünket. Ez lehetővé teszi a folyamatos megújulást és személyiségfejlődést.
  • A tanulás többféleképpen történhet: reaktívan (problémamegoldásra), proaktívan (lehetőségkeresésre), érdeklődésből (kíváncsiságból), tapasztalásból. A különféle tanulási módokat érdemes tudatosan alkalmazni.
  • A tanulás költségeivel is érdemes számolni. A rossz vezetői döntések költségeit a tanulási folyamat részeként kell értékelni. A tanulás beruházás, nem költség.
  • A tanulás megszervezése és támogatása a vezetés feladata. Érdemes tanulási kereteket és időt biztosítani, valamint segíteni a hatékony és releváns tanulási lehetőségek kiválasztásában.
  • A mesterséges intelligencia és a gépi tanulás új kihívásokat és lehetőségeket hoz a tanulás területén. Az emberi munka jellege átalakul, az “emberi” képességek, kompetenciák felértékelődnek.
  • A folyamatos innovációhoz folyamatos tanulásra van szükség. Az innovációs folyamat lépései: ötletelés, kiválasztás, megvalósítás, tesztelés, mérés, tanulás. Az innováció 90%-a kudarccal végződik, ezért a tanulásnak kulcsfontosságú szerepe van.
  • A tanulás támogatása a munkavállalók elégedettségét és lojalitását is növeli. A tanuló szervezetekben dolgozók kevésbé stresszesek, nagyobb azonosulást mutatnak a szervezeti célokkal.
  • A vezetői példamutatás nagyon fontos a szervezeti tanulás támogatásában. Ha a vezető tanul, akkor a szervezet is tanul.
  • A mesterséges intelligencia eszközök, pl. a GPT-4 nagyban segíthetik a tanulási folyamatot, de nem helyettesítik az emberi tanulást és gondolkodást.

Tanulás egy gyorsuló világban

Az emberi történelem alakulásában kiemelt szerepet játszik a technológia folyamatos fejlődése. Az utóbbi évtizedekben azonban a technológia fejlődésének sebessége hihetetlen mértékben megnőtt, és ez a fejlődési ütem számos változást hozott magával a világban. Egyik legfontosabb változás a mesterséges intelligencia, az úgynevezett AI megjelenése volt. Az AI rendszerek egyre fejlettebb és sokoldalúbb képességeket nyújtanak, és a legkorszerűbb technológiák, például az OpenAI által kifejlesztett ChatGPT rendszer, már képesek valós idejű válaszadásra és szöveggenerálásra. Ez a technológia gyökeresen megváltoztatta a kommunikációt és a keresést, és új üzleti lehetőségeket hozott létre.

A Video és az Összefoglaló Cikk megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom Akadémia Light Tagsággal érhető el illetve Akadémia Pro Tagsággal érhető el.