Vissza a Tanfolyamhoz

Akadémiai Tagság

0% kész
0/0 Steps
  1. Fundraising Playbook - Startup Hungary
  2. Duplázunk vagy tízszerezünk – az üzleti folyamatokban rejlő lehetőségek
  3. Personal branding - Miért kezdd el építeni a személyes márkád?
  4. Product demók, amelyek eladnak (B2B sales) – együttműködésben a Startup Hungary-vel
  5. Startup ötletek és validálás – Hogyan találj startup ötleteket és derítsd ki, hogy melyik működik
  6. Build in public – Miért érdemes nyilvánosan építened a cégedet?
  7. Hogyan lesz egy cég humán tőkéje az üzleti növekedés motorja, annak gátja helyett?
  8. Vezetői készségek a vállalkozásban: építő kommunikációtól az alapértékekig
  9. Hogyan építik csapataikat a Cápák?
  10. [DreamJobs] Szerethető Munkahelyek 2023 Díjátadó
  11. Nagyok és kisebbek számára is fontos HR-kihívás: a jó munkaerő megtartása
  12. Product management
  13. Recept: Hogyan építs fel a cégedből két év alatt egy tízmillió dolláros exitet
  14. Hogyan tudnak a kicsik eladni a nagyoknak?
  15. [Startup Hungary] First Monday: Az Axoflow-sztori
  16. Mi az a service design és miért hasznos az ügyfélközpontúság fejlesztésére?
  17. How to protect your intellectual property
  18. Hogyan lehet gyorsan változó környezetben sikeresen külföldi piacra lépni?
  19. A tehetség és az emberi erőforrás jövője
  20. Startupok bölcsője – inkubátorok építése Magyarországon
  21. Vezetői tanulás egy gyorsuló világban
  22. B2B sales – Ügyfelek megnyerése találkozók és előadások során
  23. Mesterséges intelligencia, AI, ChatGPT – Hogyan alkalmazzuk hatékonyan?
  24. A vezetői lét buktatói - mi szóltunk
  25. Vezetői tanulás
  26. Nemzetközi piacralépés – CodeBerry Programozóiskola
  27. Employer Branding - DreamJobs
  28. Szervezeti bizalom és változás
  29. B2B sales – Prospecting Training, sales Development
  30. Self-mentoring - Bízom benned
  31. Szervezeti bizalom és a változás
  32. Pivot – Stratégiaváltás a gyakorlatban
  33. Pivot – stratégiaváltás a gyakorlatban
  34. Kitartani vagy váltani? - Product-market fit és pivot a gyakorlatban
  35. Út a YCombinator-be, az OpenMeter és Tailfin sztori
Lecke 27 / 35

Employer Branding – DreamJobs

Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?

  • Mi az employer branding?
  • Miért fontos az employer branding a vállalatok számára?
  • Hogyan járulnak hozzá az emberek egy vállalat értékteremtéséhez?
  • Mi motiválhatja a munkavállalókat, hogy ne csak a fizetésért dolgozzanak egy vállalatnál?
  • Milyen szerepe van a HR-nek egy vállalat életében?
  • Miért fontos a csapat összetétele és az, hogy hogyan alkotjuk meg a csapatot?
  • Mi a DreamJobs küldetése az employer branding kapcsán?
  • Mi az employer branding módszertana és milyen alapelveken nyugszik?
  • Miért fontos megtalálni a vállalatunk erősségeit az employer branding során?
  • Miért fontos az érzelmi megközelítés az employer brandingben?
  • Hogyan minősíthet minden interakció minket, a távozó és a felvett kollégák szemszögéből is?
  • Milyen módszerekkel növelhető a munkavállalók elkötelezettsége az employer branding stratégia megvalósítása során?

Vázlatpontos összefoglaló

  • Az employer branding olyan stratégiai eszköz, mely segít a vállalatoknak megkülönböztetni magukat a piacon, vonzó munkahelyként bemutatva magukat a potenciális munkavállalók számára.
  • A megfelelő emberek megtalálása és megtartása kulcsfontosságú a sikerhez.
  • A HR-nek központi szerepe van a csapatépítésben.
  • A nagy multinacionális vállalatok több pénzzel és erőforrással rendelkeznek az employer brandingre, mint a kisebb cégek.
  • A DreamJobs küldetése, hogy széles közönséghez eljuttassa az employer branding eszköztárát, segítve a cégeket és a munkavállalókat a siker és a boldogság elérésében.
  • Az employer branding módszertana három alapelvén (egyediség, erősség, hitelesség) nyugszik, amelyek segítenek a cégeknek megkülönböztetni magukat.
  • A vállalati értékek, erősségek és a munkahelyi kultúra bemutatása fontos, hogy az emberek valódi érzelmi kötődést érezhessenek a vállalathoz.
  • Minden interakció lehetőséget teremt a vállalat számára, hogy tanuljon és fejlődjön.
  • A vállalati értékeket, küldetést és kultúrát jól tükröző “tagline”, vagyis jelmondat fontos része az employer brandingnek.
  • Az érzelmi kötődést erősítheti a spontán, személyes képek használata, például a munkahelyről, a munkatársakról.
  • A belső csapattagokkal készített interjúk segíthetnek bemutatni a vállalati kultúrát és életet, amit beépíthetünk az álláshirdetésekbe.
  • Az employer branding megtervezésének és megvalósításának folyamatában a HR, a marketing, a cégvezető és a csapat mind kulcsfontosságú szerepet játszik.

Az employer branding alapjai és fontossága

A vállalatok napjainkban egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek az úgynevezett employer brandingre, vagyis a munkáltatói márkaépítésre. De mi is ez pontosan és miért olyan lényeges? Az employer branding fogalmát a munkáltatói márka megjelenítésének és építésének folyamatára használjuk, ami magában foglalja a vállalat munkáltatói értékeit, kultúráját, célkitűzéseit és a munkahelyi környezetet. De miért olyan fontos ez? A válasz egyszerű: értéket igazából csak az emberek tudnak előállítani. Az emberek, akik tanulnak, egymást segítik, és folyamatosan fejlődnek a munkahelyükön. Az employer branding szerepe az, hogy az ilyen munkavállalókat bevonzza és megtartsa.

A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom Akadémia Light Tagsággal érhető el, Akadémia Pro Tagsággal érhető el illetve Ingyenes regisztrációval érhető el.