Vissza a Tanfolyamhoz
Nemzetközi piacra lépés - Online tanfolyam
0% kész
0/0 Steps
-
1. modul: Bevezetés a nemzetközi stratégiába
Nemzetközi piaci trendek -
Nemzetközi piaci kockázatok
-
Piacválasztás, globális trendekre reagálás, globális csapatok
-
Born vagy grown global
-
1. modul: Sikersztori: B2C+B2B helyi szolgáltatás - GreenFox AcademyA GreenFox Academyről
-
Növekedési stratégia
-
Pénzügyi döntések, operatív kihívások
-
Sales és marketing
-
1. modul: Sikersztori: B2C termék - STEAM AcademyA STEAM Academyről
-
Nemzetközi piacra lépés tervezése
-
Üzleti döntések és tanulságok
-
Piacok kiválasztása
-
2. modul: Sikersztori: B2B szoftver - NNGÜzleti modell, sikerek és kudarcok
-
Disztribútorok, piacválasztás, döntések
-
Helyi és globális értékesítési szervezet
-
Ügyfélszerzési csatornák
-
Tippek, trükkök, tanulságok
-
2. modul: Sikersztori: B2B SaaSA Talk-A-Bot-ról és a cég indulásáról
-
A cég finanszírozása a kezdetekben, pivot, tőkebevonás
-
Célpiacok, disztribútorok
-
Hogyan adjunk el nemzetközi piacon és hogyan válasszunk disztribútort?
-
Realitások, régióválasztás, min buknak el a hazai startupok?
-
3. modul: Praktikus: marketing mérésekIntro és nemzetközi piacra lépési tapasztalatok
-
Célpiac-választás & spreadsheet magic
-
Versenytárs-elemzés, kulcsszó-kutatás
-
Lokalizáció
-
Marketing és tech dolgok
-
Szoftverek és szervezet
-
3. modul: Struktúra és stratégiaKözpont, helyi fulfillment, leányvállalat
-
Joint venture, franchise
-
Partnercég, disztribútor, B2B2C értékesítés
-
4. modul: Nemzetközi salesNem eladni kell
-
Trükkök új piacra lépéshez
-
Értékesítési stratégiák
-
Különböző igények kiszolgálása, nemzetközi sajátosságok
-
Sales ABC és sales szerepek
-
4. modul: Sikersztori: B2B IT serviceStratégiák, kihívások, lehetőségek
-
Kihívások, lehetőségek, folyamat
-
Starschema tanulságok
-
5. modul: Sales automationSales folyamat felépítése
-
Sales Navigator és Apollo a gyakorlatban
-
Sequence használata
-
Sales email felépítése
-
Sales email írása - jó gyakorlatok és tipikus hibák
-
Sales emailek perszonalizálása, follow up
-
Összefoglalás, Q&A
-
6. modul: Esettanulmányok - Bookr Kids, Amazon, DartseeBookr Kids
-
Amazon
-
Dartsee
-
7. modul: Esettanulmányok - MiniCRM, BalabitMiniCRM
-
Balabit
-
8. modul: Esettanulmányok - Munch, MeskaMunch
-
Meska
-
Letölthető segédletekLetölthető prezentációk 1. modul
-
Letölthető prezentációk 2. modul
-
Letölthető prezentációk 3. modul
-
Letölthető prezentációk 4. modul
-
Letölthető prezentációk 5. modul
-
Letölthető prezentációk 6. modul
-
Letölthető prezentációk 7. modul
-
Letölthető prezentációk 8. modul
Lecke 34 / 61
Folyamatban
Értékesítési stratégiák
Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?
- Hogyan járult hozzá a nemzetközi alapítói csapat a cég kezdeti növekedéséhez?
- Miért volt fontos iparági tapasztalattal rendelkező értékesítési szakembereket alkalmazni?
- Hogyan járultak hozzá az izraeli partnerek az NNG nemzetközi terjeszkedéséhez?
- Miért voltak jövedelmezőbbek az NNG számára a közepes méretű piacok és projektek?
Vázlatpontos összefoglaló
- A cég kezdeti sikerét a nemzetközi alapítói csapat biztosította, különösen az izraeli partnerek, akik aktívan utaztak és építettek kapcsolatokat.
- A gazdasági válság idején és a piac telítődésekor szükségessé vált tapasztalt, iparági ismeretekkel rendelkező nemzetközi értékesítők alkalmazása.
- Az NNG nemzetközi sikerét az alapító csapat diverzitása és az izraeli partnerek globális értékesítési tapasztalata segítette.
- A cég a közepes méretű piacokon és projekteken ért el legnagyobb profitot, mivel ezekre a nagyobb versenytársak kevésbé koncentráltak.
Az NNG stratégiai szemlélete
A nemzetközi piacra lépés és a globális sikerek elérése sok vállalkozás számára kihívást jelent. Az NNG, egy navigációs szoftvereket fejlesztő cég, példaértékű stratégiát dolgozott ki a globális piacon való sikeres működéshez. Az alábbiakban bemutatjuk az NNG tapasztalatait és tanulságait a nemzetközi terjeszkedés során.
A Videó és az Összefoglaló Cikk megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom .