Vissza a Tanfolyamhoz
Kilövés – Online tanfolyam
0% kész
0/0 Steps
-
1. modul - Rákészülés
Bevezetés -
Bevezetés - Kérdések
-
Vállalkozói utak
-
Vállalkozói utak - Kérdések
-
Vállalkozások fajtái
-
Az indulás
-
Az indulás - Kérdések
-
A tanulás ára
-
A tanulás ára - Kérdések
-
Az induló csapat
-
Osztozás
-
Osztozás - Kérdések
-
1. modul - Ötlettől az ügyféligBevezetés
-
Innovációs ciklus
-
Innovációs ciklus - Kérdések
-
Témaválasztás, validáció
-
Tesztelés
-
Tesztelés - Kérdések
-
Fókusz, stratégia
-
Product market fit
-
Product market fit - Kérdések
-
1. modul - kvíz1. modul - kvíz1 Kvíz
-
2. modul - BeindításWeboldal
-
Weboldal - Kérdések
-
Marketing
-
Marketing - Kérdések
-
Personal Branding, Social Media
-
Personal Branding, Social Media - Kérdések
-
PR
-
Piacismeret
-
Piacismeret - Kérdések
-
2. modul - PénzügyekPénz
-
Árazás
-
Bevételek, költségek
-
Bevételek, költségek - Kérdések
-
Számla, ÁFA, Cash-flow
-
Számla, ÁFA, Cash-flow - Kérdések
-
2. modul - kvíz2. modul - kvíz1 Kvíz
-
3. modul - MűködésCégalapítás, KATA
-
Cégalapítás, cégformák
-
Cégalapítás, cégformák - Kérdések
-
Jog, könyvelés, admin
-
Fizetés, csapat
-
Fizetés, csapat - Kérdések
-
Adat alapú döntések
-
3. modul - BefektetésTőkebevonás
-
Tőkebevonás - Kérdések
-
Befektetők
-
Befektetők - Kérdések
-
Befektethetőség
-
Eladhatóság
-
3. modul - kvíz3. modul - kvíz1 Kvíz
-
4. modul - Ötletek és validálásMi a startup és miért fontos?
-
P. Tóth Andris validálásai és pivotjai
-
Validálás, gyűjtés, kiskutatás módszerei
-
Nagykutatás módszerei, product-market fit, szervezeti kérdések
-
4. modul - Product market fit és pivot a gyakorlatbanÖtlettől a product-market fitig
-
Árazás
-
Pivot vs. kísérletezés
-
Teljes market pivot
-
4. modul - kvíz4. modul - kvíz1 Kvíz
-
5. modul - Termékfejlesztés a gyakorlatbanÖtletgenerálás - kinek fejlesztünk mit?
-
Ügyfél-visszajelzések
-
Termékfejlesztés a szervezetben
-
Emberek, módszertanok
-
Interjúk, mérés
-
5. modul - kvíz5. modul - kvíz1 Kvíz
-
6. Pivot - stratégiaváltás a gyakorlatban - Balogh PetyávalProduct-market fit, PMF szintek
-
Indikátorok, Unit economics
-
Pivot, döntéshozatal
-
Megvalósítás
-
6. Pivot - stratégiaváltás a gyakorlatban Fehér GyulávalMi a pivot? Hogyan változott a Ustream koncepciója?
-
Amikor a Google beletrollkodik a piacodba - pivot
-
Befektetői viszony a pivothoz
-
Gyors kérdések
-
6. modul - kvíz6. modul - kvíz1 Kvíz
-
7. Tailfin founders - hogyan lehet bekerülni a Y Combinator programba?A Rising Stack indulása
-
Saját termék kialakításának nehézségei
-
Az ötlet megszületése, a Tailfin megalakulása
-
Jelentkezés a Y Combinatorba
-
Proof on concept, pivot, iterációk
-
Hogyan lehet könnyedén venni a pivotokat?
-
7. Recept: Hogyan építs fel a cégedből két év alatt egy tízmillió dolláros exitetA SequenceIQ története
-
Az exit után, a következő exit előtt
-
Hogyan építsünk 1,5 év alatt 10 millió dolláros exitet?
-
Exitet segítő szakértői marketing
-
7. modul - kvíz7. modul - kvíz1 Kvíz
-
8. EsettanulmányokMEROVA
-
Quantum
-
Fraxinea
-
Diverzum
-
Giggle
-
8. modul - kvíz8. modul - kvíz1 Kvíz
-
Letölthető segédletek, prezentációk és hasznos linkekLetölthető segédletek, prezentációk és hasznos linkek
-
Csoportos mentorálás videók (szeptember)Első csoportos mentorálás Andrissal
Lecke 44 / 95
Folyamatban
Fizetés, csapat – Kérdések
Ezen anyagok megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy vásárold meg a tanfolyamot. Ez a tartalom Kilövés tanfolyam előfizetőknek érhető el.
Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?
- Mit tegyünk, ha fel akarják vásárolni a céget?
- Mikor érdemes alkalmazottakat felvenni?
- Kiket érdemes alkalmazottként megtartani?
Vázlatpontos összefoglaló
- Ha fel akarják vásárolni a startupot, mérlegelni kell a növekedési potenciált és a belső bizonytalanságokat. Az első ajánlat a cég értékességét mutatja.
- Fix alkalmazottakat akkor érdemes felvenni, ha már világosak a cég kulcskompetenciái és hosszú távú tervei, valamint azok az emberek, akikkel hosszú távon együtt szeretnénk dolgozni.
- Alkalmazottként célszerű megtartani azokat, akiket nem szeretnénk elveszíteni, kreatívak, vezetői képességekkel rendelkeznek, tudnak irányítani és szervezni. Akiknek munkája kevésbé mérhető és közvetlen.
- Eleinte, amíg a cég pici, nem feltétlenül kell alkalmazottakat felvenni, de növekedéssel stabilizálni kell a csapatot.
Mikor érdemes stratégiai döntéseket hozni a vállalkozás jövőjéről?
A vállalatok életében különféle stratégiai döntések kerülhetnek előtérbe, melyek hosszú távon jelentősen befolyásolhatják a cég jövőjét. Különösen a startupok esetében fontos mérlegelni, mikor és milyen módon érdemes lépni olyan kritikus kérdésekben, mint például a felvásárlási ajánlatok, az alkalmazottak felvétele és megtartása. A döntések nemcsak a vállalat belső működésére, hanem a piaci pozíciójára és növekedési lehetőségeire is hatással vannak.
Ezen anyagok megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy vásárold meg a tanfolyamot. Ez a tartalom Kilövés tanfolyam előfizetőknek érhető el.