Kilövés – Online tanfolyam
-
1. modul - Rákészülés
Bevezetés -
Bevezetés - Kérdések
-
Vállalkozói utak
-
Vállalkozói utak - Kérdések
-
Vállalkozások fajtái
-
Az indulás
-
Az indulás - Kérdések
-
A tanulás ára
-
A tanulás ára - Kérdések
-
Az induló csapat
-
Osztozás
-
Osztozás - Kérdések
-
1. modul - Ötlettől az ügyféligBevezetés
-
Innovációs ciklus
-
Innovációs ciklus - Kérdések
-
Témaválasztás, validáció
-
Tesztelés
-
Tesztelés - Kérdések
-
Fókusz, stratégia
-
Product market fit
-
Product market fit - Kérdések
-
1. modul - kvíz1. modul - kvíz1 Kvíz
-
2. modul - BeindításWeboldal
-
Weboldal - Kérdések
-
Marketing
-
Marketing - Kérdések
-
Personal Branding, Social Media
-
Personal Branding, Social Media - Kérdések
-
PR
-
Piacismeret
-
Piacismeret - Kérdések
-
2. modul - PénzügyekPénz
-
Árazás
-
Bevételek, költségek
-
Bevételek, költségek - Kérdések
-
Számla, ÁFA, Cash-flow
-
Számla, ÁFA, Cash-flow - Kérdések
-
2. modul - kvíz2. modul - kvíz1 Kvíz
-
3. modul - MűködésCégalapítás, KATA
-
Cégalapítás, cégformák
-
Cégalapítás, cégformák - Kérdések
-
Jog, könyvelés, admin
-
Fizetés, csapat
-
Fizetés, csapat - Kérdések
-
Adat alapú döntések
-
3. modul - BefektetésTőkebevonás
-
Tőkebevonás - Kérdések
-
Befektetők
-
Befektetők - Kérdések
-
Befektethetőség
-
Eladhatóság
-
3. modul - kvíz3. modul - kvíz1 Kvíz
-
4. modul - Ötletek és validálásMi a startup és miért fontos?
-
P. Tóth Andris validálásai és pivotjai
-
Validálás, gyűjtés, kiskutatás módszerei
-
Nagykutatás módszerei, product-market fit, szervezeti kérdések
-
4. modul - Product market fit és pivot a gyakorlatbanÖtlettől a product-market fitig
-
Árazás
-
Pivot vs. kísérletezés
-
Teljes market pivot
-
4. modul - kvíz4. modul - kvíz1 Kvíz
-
5. modul - Termékfejlesztés a gyakorlatbanÖtletgenerálás - kinek fejlesztünk mit?
-
Ügyfél-visszajelzések
-
Termékfejlesztés a szervezetben
-
Emberek, módszertanok
-
Interjúk, mérés
-
5. modul - kvíz5. modul - kvíz1 Kvíz
-
6. Pivot - stratégiaváltás a gyakorlatban - Balogh PetyávalProduct-market fit, PMF szintek
-
Indikátorok, Unit economics
-
Pivot, döntéshozatal
-
Megvalósítás
-
6. Pivot - stratégiaváltás a gyakorlatban Fehér GyulávalMi a pivot? Hogyan változott a Ustream koncepciója?
-
Amikor a Google beletrollkodik a piacodba - pivot
-
Befektetői viszony a pivothoz
-
Gyors kérdések
-
6. modul - kvíz6. modul - kvíz1 Kvíz
-
7. Tailfin founders - hogyan lehet bekerülni a Y Combinator programba?A Rising Stack indulása
-
Saját termék kialakításának nehézségei
-
Az ötlet megszületése, a Tailfin megalakulása
-
Jelentkezés a Y Combinatorba
-
Proof on concept, pivot, iterációk
-
Hogyan lehet könnyedén venni a pivotokat?
-
7. Recept: Hogyan építs fel a cégedből két év alatt egy tízmillió dolláros exitetA SequenceIQ története
-
Az exit után, a következő exit előtt
-
Hogyan építsünk 1,5 év alatt 10 millió dolláros exitet?
-
Exitet segítő szakértői marketing
-
7. modul - kvíz7. modul - kvíz1 Kvíz
-
8. EsettanulmányokMEROVA
-
Quantum
-
Fraxinea
-
Diverzum
-
Giggle
-
8. modul - kvíz8. modul - kvíz1 Kvíz
-
Letölthető segédletek, prezentációk és hasznos linkekLetölthető segédletek, prezentációk és hasznos linkek
-
Csoportos mentorálás videók (szeptember)Első csoportos mentorálás Andrissal
Fókusz, stratégia
Ezen anyagok megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy vásárold meg a tanfolyamot. Ez a tartalom Kilövés tanfolyam előfizetőknek érhető el.
Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?
- Mivel foglalkozunk, és mivel nem?
- Hogyan csökkentsük a területek számát, amikre fókuszálunk?
- Hogyan hozzunk jobb döntéseket a lehetőségek között?
Vázlatpontos összefoglaló
- Az elaprózódás, a túl sok irányba való nyitás visszatartja a növekedést egy startupnál. Érdemes fókuszálni, szűkíteni a tevékenységeinket.
- Ha valamely próbálkozásunk nem hoz áttörést, azt el kell engedni. Csökkenteni kell a listát, szűrni a termékeket és piacokat.
- Döntéseinkben érdemes meghallgatni a csapatot, de végül a vezetőknek kell dönteniük. A döntést az egész szervezettel el kell fogadtatni.
- A SWOT analízis segít a lehetőségeink rendszerezésében és jobb döntések hozatalában. Belátást ad az erősségeinkbe és gyengeségeinkbe, a külső lehetőségekbe és veszélyekbe.
- A stratégia nem csak arról szól, amivel foglalkozunk, hanem arról is, amivel nem. Minél erősebb a stratégia, annál kevesebb dologra fókuszál a cég.
- Fontos megérteni az értékajánlatunkat: milyen problémát oldunk meg az ügyfeleinknek, és ez milyen előnyöket jelent nekik. Ez alapján tudjuk termékeinket és szolgáltatásainkat alakítani.
- Meg kell találni az egyediségünket, ami megkülönböztet bennünket a versenytársaktól. Ki kell emelnünk, hogy miért mi vagyunk a legmegfelelőbbek az adott megoldásra.
A startupok növekedési buktatói és azok elkerülése
A startupok világában a gyors növekedés és az innováció szinte elvárás. Azonban a gyors fejlődés útján számos buktató várhat ránk, amelyek könnyen tönkretehetik a cég jövőjét, ha nem vagyunk elég tudatosak. A startupok gyakran esnek abba a csapdába, hogy egyszerre túl sok mindent akarnak megvalósítani. Az innováció természetéből fakadóan a vállalkozók tele vannak ötletekkel, és gyakran nehezen tudják eldönteni, melyik irányba induljanak el. Azonban ha túlságosan szétaprózzuk magunkat, a figyelmünk és erőforrásaink megoszlanak, ami megakadályozza a valódi áttöréseket.
Ezen anyagok megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy vásárold meg a tanfolyamot. Ez a tartalom Kilövés tanfolyam előfizetőknek érhető el.