Vissza a Tanfolyamhoz

Nemzetközi piacra lépés - Online tanfolyam

0% kész
0/0 Steps
  1. 1. modul: Bevezetés a nemzetközi stratégiába

    Nemzetközi piaci trendek
  2. Nemzetközi piaci kockázatok
  3. Piacválasztás, globális trendekre reagálás, globális csapatok
  4. Born vagy grown global
  5. 1. modul: Sikersztori: B2C+B2B helyi szolgáltatás - GreenFox Academy
    A GreenFox Academyről
  6. Növekedési stratégia
  7. Pénzügyi döntések, operatív kihívások
  8. Sales és marketing
  9. 1. modul: Sikersztori: B2C termék - STEAM Academy
    A STEAM Academyről
  10. Nemzetközi piacra lépés tervezése
  11. Üzleti döntések és tanulságok
  12. Piacok kiválasztása
  13. 2. modul: Sikersztori: B2B szoftver - NNG
    Üzleti modell, sikerek és kudarcok
  14. Disztribútorok, piacválasztás, döntések
  15. Helyi és globális értékesítési szervezet
  16. Ügyfélszerzési csatornák
  17. Tippek, trükkök, tanulságok
  18. 2. modul: Sikersztori: B2B SaaS
    A Talk-A-Bot-ról és a cég indulásáról
  19. A cég finanszírozása a kezdetekben, pivot, tőkebevonás
  20. Célpiacok, disztribútorok
  21. Hogyan adjunk el nemzetközi piacon és hogyan válasszunk disztribútort?
  22. Realitások, régióválasztás, min buknak el a hazai startupok?
  23. 3. modul: Praktikus: marketing mérések
    Intro és nemzetközi piacra lépési tapasztalatok
  24. Célpiac-választás & spreadsheet magic
  25. Versenytárs-elemzés, kulcsszó-kutatás
  26. Lokalizáció
  27. Marketing és tech dolgok
  28. Szoftverek és szervezet
  29. 3. modul: Struktúra és stratégia
    Központ, helyi fulfillment, leányvállalat
  30. Joint venture, franchise
  31. Partnercég, disztribútor, B2B2C értékesítés
  32. 4. modul: Nemzetközi sales
    Nem eladni kell
  33. Trükkök új piacra lépéshez
  34. Értékesítési stratégiák
  35. Különböző igények kiszolgálása, nemzetközi sajátosságok
  36. Sales ABC és sales szerepek
  37. 4. modul: Sikersztori: B2B IT service
    Stratégiák, kihívások, lehetőségek
  38. Kihívások, lehetőségek, folyamat
  39. Starschema tanulságok
  40. 5. modul: Sales automation
    Sales folyamat felépítése
  41. Sales Navigator és Apollo a gyakorlatban
  42. Sequence használata
  43. Sales email felépítése
  44. Sales email írása - jó gyakorlatok és tipikus hibák
  45. Sales emailek perszonalizálása, follow up
  46. Összefoglalás, Q&A
  47. 6. modul: Esettanulmányok - Bookr Kids, Amazon, Dartsee
    Bookr Kids
  48. Amazon
  49. Dartsee
  50. 7. modul: Esettanulmányok - MiniCRM, Balabit
    MiniCRM
  51. Balabit
  52. 8. modul: Esettanulmányok - Munch, Meska
    Munch
  53. Meska
  54. Letölthető segédletek
    Letölthető prezentációk 1. modul
  55. Letölthető prezentációk 2. modul
  56. Letölthető prezentációk 3. modul
  57. Letölthető prezentációk 4. modul
  58. Letölthető prezentációk 5. modul
  59. Letölthető prezentációk 6. modul
  60. Letölthető prezentációk 7. modul
  61. Letölthető prezentációk 8. modul
Lecke 21 / 61

Hogyan adjunk el nemzetközi piacon és hogyan válasszunk disztribútort?

Ez a tartalom .


Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?

  • Hogyan csökkentheti egy cég a disztribútorok kockázatát a nemzetközi piacokon?
  • Miért fontos, hogy egy cég anyagilag támogassa a disztribútorait az értékesítési folyamat kezdeti szakaszában?
  • Miért fontos a tudatos partnerkiválasztás a nemzetközi piacra lépés során?
  • Hogyan csökkenti a Talk-A-Bot a helyi disztribútorok kockázatát a nemzetközi piacokon?

Vázlatpontos összefoglaló

  • A Talk-A-Bot egyedi megoldása a nemzetközi terjeszkedés során az volt, hogy anyagilag támogatta a disztribútorait, ezzel minimalizálva azok kockázatát.
  • A cég fizette a disztribútorok alkalmazottait az együttműködés kezdeti szakaszában, biztosítva ezzel a szükséges erőforrásokat és bizalmat. jelenlétet.
  • A Talk-A-Bot a nemzetközi piacokra való belépés során kiemelt figyelmet fordít a tudatos partnerkiválasztásra, piackutatók segítségével keresve az ideális disztribútorokat.
  • A cég anyagilag is támogatja partnereit a kezdeti szakaszban, ezzel minimalizálva a kockázatukat és biztosítva a hatékony piacépítést.

A tudatos partnerkiválasztás és kockázatcsökkentés jelentősége a nemzetközi piacra lépésben

A Talk-A-Bot, egy magyar chatbot technológiai cég, a nemzetközi terjeszkedés során kiemelkedően fontosnak tartotta a tudatos partnerkiválasztást és a kockázatcsökkentést. Deliága Ákos, a cég társalapítója, megosztotta, hogyan fejlesztettek ki egy hatékony go-to-market stratégiát, amely a megfelelő partnerek kiválasztására és támogatására fókuszál. A Talk-A-Bot tapasztalatai rávilágítanak arra, hogy a sikeres nemzetközi terjeszkedéshez nem elég csupán jó termékkel rendelkezni; ugyanolyan fontos a megfelelő partnerek megtalálása és a kezdeti kockázatok csökkentése.

A Videó és az Összefoglaló Cikk megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom .

Mielőtt bezárnád...

Ne maradj le híreinkről, tanfolyamainkról, eseményeinkről. Iratkozz fel a hírlevelünkre, ahol kéthetente tájékoztatunk az aktualitásokról.