Vissza a Tanfolyamhoz

Akadémiai Tagság

0% kész
0/0 Steps
  1. Fundraising Playbook - Startup Hungary
  2. Duplázunk vagy tízszerezünk – az üzleti folyamatokban rejlő lehetőségek
  3. Personal branding - Miért kezdd el építeni a személyes márkád?
  4. Product demók, amelyek eladnak (B2B sales) – együttműködésben a Startup Hungary-vel
  5. Startup ötletek és validálás – Hogyan találj startup ötleteket és derítsd ki, hogy melyik működik
  6. Build in public – Miért érdemes nyilvánosan építened a cégedet?
  7. Hogyan lesz egy cég humán tőkéje az üzleti növekedés motorja, annak gátja helyett?
  8. Vezetői készségek a vállalkozásban: építő kommunikációtól az alapértékekig
  9. Hogyan építik csapataikat a Cápák?
  10. [DreamJobs] Szerethető Munkahelyek 2023 Díjátadó
  11. Nagyok és kisebbek számára is fontos HR-kihívás: a jó munkaerő megtartása
  12. Product management
  13. Recept: Hogyan építs fel a cégedből két év alatt egy tízmillió dolláros exitet
  14. Hogyan tudnak a kicsik eladni a nagyoknak?
  15. [Startup Hungary] First Monday: Az Axoflow-sztori
  16. Mi az a service design és miért hasznos az ügyfélközpontúság fejlesztésére?
  17. How to protect your intellectual property
  18. Hogyan lehet gyorsan változó környezetben sikeresen külföldi piacra lépni?
  19. A tehetség és az emberi erőforrás jövője
  20. Startupok bölcsője – inkubátorok építése Magyarországon
  21. Beszélgetés startupokról, befektetésekről, bukásokról, exitekről
  22. A cégem arca – personal branding a gyakorlatban
  23. A világ a piacon – hogyan terjesszük ki egy marketplace működését nemzetközi színtérre?
  24. Hogyan vezessünk jobb felderítő hívásokat?
  25. A világpiac puzzle-je: Hogyan kell jól összeilleszteni a darabjait a nemzetközi sikerhez?
  26. Tőkebevonás startupoknak – a kezdetektől az exitig
  27. A következő termékfejlesztési lépés tesztelése
  28. Nemzetközi piacra lépés
  29. Az Eversync sztori
  30. A Commsignia sztori
  31. Vezetői tanulás egy gyorsuló világban
  32. B2B sales – Ügyfelek megnyerése találkozók és előadások során
  33. Mesterséges intelligencia, AI, ChatGPT – Hogyan alkalmazzuk hatékonyan?
  34. A vezetői lét buktatói - mi szóltunk
  35. Vezetői tanulás
  36. Nemzetközi piacralépés – CodeBerry Programozóiskola
  37. Employer Branding - DreamJobs
  38. Szervezeti bizalom és változás
  39. B2B sales – Prospecting Training, sales Development
  40. Self-mentoring - Bízom benned
  41. Szervezeti bizalom és a változás
  42. Pivot – Stratégiaváltás a gyakorlatban
  43. Pivot – stratégiaváltás a gyakorlatban
  44. Kitartani vagy váltani? - Product-market fit és pivot a gyakorlatban
  45. Út a YCombinator-be, az OpenMeter és Tailfin sztori
Lecke 24 / 45

Hogyan vezessünk jobb felderítő hívásokat?

A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom Akadémia Light Tagsággal érhető el illetve Akadémia Pro Tagsággal érhető el.

Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?

  • Milyen gyakori hibákat követnek el az emberek a felderítő hívások során?
  • Hogyan vezethetnek a felderítő hívások nagyobb üzletek gyorsabb és magasabb nyerési aránnyal történő megkötéséhez?
  • Hogyan segíthet a következő lépés meghatározása abban, hogy potenciális ügyfelek ne tűnjenek el szellemként?
  • Miért fontos megérteni az ügyfél valódi igényeit a termék bemutatása előtt?

Vázlatpontos összefoglaló

  • Hatfaludi Viktor workshopján kiemeli, hogy a felderítő hívások során gyakori hibák, mint a nem megfelelő előkészítés és a passzív hallgatás, akadályozhatják az ügyfél igényeinek mélyreható megértését.
  • Viktor szerint a jól strukturált hívások lehetővé teszik a gyorsabb és célzottabb megoldások azonosítását, amely jelentősen növelheti az üzletkötések sikerességét.
  • Az előadó hangsúlyozza, hogy a következő lépések egyértelmű meghatározása és kommunikálása elengedhetetlen a kapcsolattartás folyamatosságának biztosítása és az ügyfél elköteleződésének fenntartása érdekében.
  • Viktor szerint az ügyfél valódi szükségleteinek alapos megértése nélkül a termék bemutatása kevésbé hatékony, ezért fontos a felderítő hívások során időt szentelni erre.
  • A workshop célja, hogy Viktor bemutassa, hogyan lehet a felderítő hívásokat hatékonyabbá tenni, ezáltal nagyobb és gyorsabban lezárható üzleteket generálni.

A hatékony felderítő hívások művészete: Az üzletkötések gyorsításának és növelésének kulcsa

A felderítő hívások az értékesítési folyamat egyik alapkövei. Ezek a hívások szolgálnak arra, hogy a potenciális ügyfelek igényeit feltérképezzük, azokat a lehető legjobban megértsük, és így növeljük az üzletkötések valószínűségét. Egy jól menedzselt felderítő hívás nem csupán az értékesítési csatornák megerősítésében játszik kulcsszerepet, hanem a nagyobb és értékesebb szerződések megkötésében is döntő lehet.

A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom Akadémia Light Tagsággal érhető el illetve Akadémia Pro Tagsággal érhető el.