Vissza a Tanfolyamhoz
Nemzetközi piacra lépés - Online tanfolyam
0% kész
0/0 Steps
-
1. modul: Bevezetés a nemzetközi stratégiába
Nemzetközi piaci trendek -
Nemzetközi piaci kockázatok
-
Piacválasztás, globális trendekre reagálás, globális csapatok
-
Born vagy grown global
-
1. modul: Sikersztori: B2C+B2B helyi szolgáltatás - GreenFox AcademyA GreenFox Academyről
-
Növekedési stratégia
-
Pénzügyi döntések, operatív kihívások
-
Sales és marketing
-
1. modul: Sikersztori: B2C termék - STEAM AcademyA STEAM Academyről
-
Nemzetközi piacra lépés tervezése
-
Üzleti döntések és tanulságok
-
Piacok kiválasztása
-
2. modul: Sikersztori: B2B szoftver - NNGÜzleti modell, sikerek és kudarcok
-
Disztribútorok, piacválasztás, döntések
-
Helyi és globális értékesítési szervezet
-
Ügyfélszerzési csatornák
-
Tippek, trükkök, tanulságok
-
2. modul: Sikersztori: B2B SaaSA Talk-A-Bot-ról és a cég indulásáról
-
A cég finanszírozása a kezdetekben, pivot, tőkebevonás
-
Célpiacok, disztribútorok
-
Hogyan adjunk el nemzetközi piacon és hogyan válasszunk disztribútort?
-
Realitások, régióválasztás, min buknak el a hazai startupok?
-
3. modul: Praktikus: marketing mérésekIntro és nemzetközi piacra lépési tapasztalatok
-
Célpiac-választás & spreadsheet magic
-
Versenytárs-elemzés, kulcsszó-kutatás
-
Lokalizáció
-
Marketing és tech dolgok
-
Szoftverek és szervezet
-
3. modul: Struktúra és stratégiaKözpont, helyi fulfillment, leányvállalat
-
Joint venture, franchise
-
Partnercég, disztribútor, B2B2C értékesítés
-
4. modul: Nemzetközi salesNem eladni kell
-
Trükkök új piacra lépéshez
-
Értékesítési stratégiák
-
Különböző igények kiszolgálása, nemzetközi sajátosságok
-
Sales ABC és sales szerepek
-
4. modul: Sikersztori: B2B IT serviceStratégiák, kihívások, lehetőségek
-
Kihívások, lehetőségek, folyamat
-
Starschema tanulságok
-
5. modul: Sales automationSales folyamat felépítése
-
Sales Navigator és Apollo a gyakorlatban
-
Sequence használata
-
Sales email felépítése
-
Sales email írása - jó gyakorlatok és tipikus hibák
-
Sales emailek perszonalizálása, follow up
-
Összefoglalás, Q&A
-
6. modul: Esettanulmányok - Bookr Kids, Amazon, DartseeBookr Kids
-
Amazon
-
Dartsee
-
7. modul: Esettanulmányok - MiniCRM, BalabitMiniCRM
-
Balabit
-
8. modul: Esettanulmányok - Munch, MeskaMunch
-
Meska
-
Letölthető segédletekLetölthető prezentációk 1. modul
-
Letölthető prezentációk 2. modul
-
Letölthető prezentációk 3. modul
-
Letölthető prezentációk 4. modul
-
Letölthető prezentációk 5. modul
-
Letölthető prezentációk 6. modul
-
Letölthető prezentációk 7. modul
-
Letölthető prezentációk 8. modul
Lecke 23 / 61
Folyamatban
Intro és nemzetközi piacra lépési tapasztalatok
Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?
- Melyek voltak a legnagyobb kihívások a Gyümölcs Tárhely elindításakor és növekedésének kezdetén?
- Milyen jövőbeli lehetőségek és kihívások állnak a Láthatatlan Egyetem és a CodeBerry Programozóiskola előtt a nemzetközi piacon?
- Milyen stratégiákat alkalmaztak a különböző piacok tesztelése során, és miért döntöttek végül a visszaskálázás mellett?
- Hogyan befolyásolta a nemzetközi verseny és a növekvő hirdetési költségek a vállalkozás működését és hosszú távú terveit?
Vázlatpontos összefoglaló
- Több sikeres vállalkozás is alapításra került, mint például a Gyümölcs Tárhely, amely Magyarország egyik legnagyobb tárhelyszolgáltató cégévé nőtte ki magát.
- A Láthatatlan Egyetem és a CodeBerry Programozóiskola révén nemzetközi szintre való kilépés is megvalósult, az előbbi soft skilleket oktatott, míg az utóbbi online programozási képzést nyújtott.
- A vállalkozás különböző piacokon próbálta tesztelni és terjeszkedni, de végül csak három országban, Magyarországon, Romániában és Finnországban sikerült életképes üzleti modellt kialakítani.
- A nemzetközi verseny és a növekvő hirdetési költségek miatt a vállalkozás végül visszaskálázódott, és a csapat létszáma is jelentősen lecsökkent.
A nemzetközi piacra lépés kihívásai: Egy hazai startup története
A vállalkozói szférában számos vállalkozás törekszik nemzetközi piacra lépni, hogy bővítse ügyfélkörét és növelje bevételeit. A következő cikk egy magyar startup példáján keresztül mutatja be a nemzetközi terjeszkedés kihívásait és tanulságait, amelyek a vállalkozás fejlődése során merültek fel.
A Videó és az Összefoglaló Cikk megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom .