Vissza a Tanfolyamhoz

Kilövés tanfolyam

0% kész
0/0 Steps
  1. 1. Modul - Rákészülés

    Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Bevezetés
  2. Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Bevezetés - Kérdések
  3. Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Vállalkozói utak
  4. Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Vállalkozói utak - Kérdések
  5. Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Vállalkozások fajtái
  6. Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Az indulás
  7. Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Az indulás - Kérdések
  8. Kilövés tanfolyam - Rákészülés - A tanulás ára
  9. Kilövés tanfolyam - Rákészülés - A tanulás ára - Kérdések
  10. Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Az induló csapat
  11. Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Osztozás
  12. Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Osztozás - Kérdések
  13. 2. Modul - Ötlettől ügyfélig
    Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Bevezetés
  14. Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Innovációs ciklus
  15. Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Innovációs ciklus - Kérdések
  16. Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Témaválasztás, validáció
  17. Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Tesztelés
  18. Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Tesztelés - Kérdések
  19. Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Fókusz, stratégia
  20. Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Product-market fit
  21. Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Product market fit - Kérdések
  22. 3. Modul - Beindítás
    Kilövés tanfolyam - Beindítás - Weboldal
  23. Kilövés tanfolyam - Beindítás - Weboldal - Kérdések
  24. Kilövés tanfolyam - Beindítás - Marketing
  25. Kilövés tanfolyam - Beindítás - Marketing - Kérdések
  26. Kilövés tanfolyam - Beindítás - Personal Branding, Social Media
  27. Kilövés tanfolyam - Beindítás - Personal Branding, Social Media - Kérdések
  28. Kilövés tanfolyam - Beindítás - PR
  29. Kilövés tanfolyam - Beindítás - Piacismeret
  30. Kilövés tanfolyam - Beindítás - Piacismeret - Kérdések
  31. 4. Modul - Pénz
    Kilövés tanfolyam - Pénz - Pénz
  32. Kilövés tanfolyam - Pénz - Árazás
  33. Kilövés tanfolyam - Pénz - Bevételek, költségek
  34. Kilövés tanfolyam - Pénz - Bevételek, költségek - Kérdések
  35. Kilövés tanfolyam - Pénz - Számla, ÁFA, Cash-flow
  36. Kilövés tanfolyam - Pénz - Számla, ÁFA, Cash-flow - Kérdések
  37. 5. Modul - Működés
    Kilövés tanfolyam - Működés - Cégalapítás, KATA
  38. Kilövés tanfolyam - Működés - Cégalapítás, cégformák
  39. Kilövés tanfolyam - Működés - Cégalapítás, cégformák - Kérdések
  40. Kilövés tanfolyam - Működés - Jog, könyvelés, admin
  41. Kilövés tanfolyam - Működés - Fizetés, csapat
  42. Kilövés tanfolyam - Működés - Fizetés, csapat - Kérdések
  43. Kilövés tanfolyam - Működés - Adat alapú döntések
  44. 6. Modul - Befektetés
    Kilövés tanfolyam - Befektetés - Tőkebevonás
  45. Kilövés tanfolyam - Befektetés - Tőkebevonás - Kérdések
  46. Kilövés tanfolyam - Befektetés - Befektetők
  47. Kilövés tanfolyam - Befektetés - Befektetők - Kérdések
  48. Kilövés tanfolyam - Befektetés - Befektethetőség
  49. Kilövés tanfolyam - Befektetés - Eladhatóság
Lecke 9 / 49

Kilövés tanfolyam – Rákészülés – A tanulás ára – Kérdések

Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?

  • Miért érheti utol egy új cég egy régóta működőt?
  • Miért nem mindig éri meg elsőként belépni egy piacra?
  • Hogyan maradhat versenyben egy cég a változó piacon?

Vázlatpontos összefoglaló

  • Egy újonnan piacra lépő cég néhány év alatt utolérhet egy régóta működő vállalkozást. Ennek oka lehet a jobb finanszírozás, ami gyorsabb fejlődést tesz lehetővé. Az új cég könnyebben láthatja a piacot, így új ötletekkel állhat elő.
  • Technológiai előnyre is szert tehet, új eszközök és módszerek segíthetik versenyhelyzetét. Emellett szerencséje is lehet egy nagy ügyfél vagy befektető megszerzésével.
  • Nem mindig éri meg elsőként belépni egy piacra. A később érkezőknek kevesebb alapot kell lerakniuk, könnyebben tudnak újítani. Tapasztaltabb alapító előnyt jelenthet.
  • A siker kulcsa a folyamatos fejlődés és innováció, így versenyben maradhat a cég. Érdemes nyomon követni a versenytársakat, és lehetőség szerint tanulni tőlük. Nem szabad elkeseredni, ha utolérik a céget, hanem továbblépni.
  • A piac folyamatosan változik, ezért fontos lépést tartani vele. Egy jól működő régi cégnek is van mit tanulnia az új szereplőktől – és fordítva. A versenyhelyzetből mindkét fél profitálhat, ha nyitott szemmel jár.

A későbbi indulás előnyei és a változó üzleti környezet hatása

Az üzleti világban mindig jelen vannak olyan helyzetek, ahol hosszú időn keresztül domináns piaci szereplők uralkodnak egy adott iparágban. Azonban időről időre előfordul, hogy egy újonnan érkező vállalkozás vagy szereplő hirtelen sikereket ér el, sőt, néha még a már hosszú évek óta jelen lévő cégeket is megelőzi. Ez az eset gyakran kérdéseket vet fel, hogy hogyan lehetséges ez, és miért ér el olyan gyorsan ugyanazt, amire másoknak évek kellenek.

A Video és az Összefoglaló Cikk megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom Akadémia Pro Tagsággal érhető el.