Vissza a Tanfolyamhoz

Kilövés tanfolyam

0% kész
0/0 Steps
  1. 1. Modul - Rákészülés

    Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Bevezetés
  2. Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Bevezetés - Kérdések
  3. Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Vállalkozói utak
  4. Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Vállalkozói utak - Kérdések
  5. Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Vállalkozások fajtái
  6. Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Az indulás
  7. Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Az indulás - Kérdések
  8. Kilövés tanfolyam - Rákészülés - A tanulás ára
  9. Kilövés tanfolyam - Rákészülés - A tanulás ára - Kérdések
  10. Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Az induló csapat
  11. Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Osztozás
  12. Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Osztozás - Kérdések
  13. 2. Modul - Ötlettől ügyfélig
    Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Bevezetés
  14. Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Innovációs ciklus
  15. Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Innovációs ciklus - Kérdések
  16. Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Témaválasztás, validáció
  17. Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Tesztelés
  18. Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Tesztelés - Kérdések
  19. Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Fókusz, stratégia
  20. Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Product-market fit
  21. Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Product market fit - Kérdések
  22. 3. Modul - Beindítás
    Kilövés tanfolyam - Beindítás - Weboldal
  23. Kilövés tanfolyam - Beindítás - Weboldal - Kérdések
  24. Kilövés tanfolyam - Beindítás - Marketing
  25. Kilövés tanfolyam - Beindítás - Marketing - Kérdések
  26. Kilövés tanfolyam - Beindítás - Personal Branding, Social Media
  27. Kilövés tanfolyam - Beindítás - Personal Branding, Social Media - Kérdések
  28. Kilövés tanfolyam - Beindítás - PR
  29. Kilövés tanfolyam - Beindítás - Piacismeret
  30. Kilövés tanfolyam - Beindítás - Piacismeret - Kérdések
  31. 4. Modul - Pénz
    Kilövés tanfolyam - Pénz - Pénz
  32. Kilövés tanfolyam - Pénz - Árazás
  33. Kilövés tanfolyam - Pénz - Bevételek, költségek
  34. Kilövés tanfolyam - Pénz - Bevételek, költségek - Kérdések
  35. Kilövés tanfolyam - Pénz - Számla, ÁFA, Cash-flow
  36. Kilövés tanfolyam - Pénz - Számla, ÁFA, Cash-flow - Kérdések
  37. 5. Modul - Működés
    Kilövés tanfolyam - Működés - Cégalapítás, KATA
  38. Kilövés tanfolyam - Működés - Cégalapítás, cégformák
  39. Kilövés tanfolyam - Működés - Cégalapítás, cégformák - Kérdések
  40. Kilövés tanfolyam - Működés - Jog, könyvelés, admin
  41. Kilövés tanfolyam - Működés - Fizetés, csapat
  42. Kilövés tanfolyam - Működés - Fizetés, csapat - Kérdések
  43. Kilövés tanfolyam - Működés - Adat alapú döntések
  44. 6. Modul - Befektetés
    Kilövés tanfolyam - Befektetés - Tőkebevonás
  45. Kilövés tanfolyam - Befektetés - Tőkebevonás - Kérdések
  46. Kilövés tanfolyam - Befektetés - Befektetők
  47. Kilövés tanfolyam - Befektetés - Befektetők - Kérdések
  48. Kilövés tanfolyam - Befektetés - Befektethetőség
  49. Kilövés tanfolyam - Befektetés - Eladhatóság
Lecke 19 / 49

Kilövés tanfolyam – Ötlettől ügyfélig – Fókusz, stratégia

Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?

  • Mivel foglalkozunk, és mivel nem?
  • Hogyan csökkentsük a területek számát, amikre fókuszálunk?
  • Hogyan hozzunk jobb döntéseket a lehetőségek között?

Vázlatpontos összefoglaló

  • Az elaprózódás, a túl sok irányba való nyitás visszatartja a növekedést egy startupnál. Érdemes fókuszálni, szűkíteni a tevékenységeinket.
  • Ha valamely próbálkozásunk nem hoz áttörést, azt el kell engedni. Csökkenteni kell a listát, szűrni a termékeket és piacokat.
  • Döntéseinkben érdemes meghallgatni a csapatot, de végül a vezetőknek kell dönteniük. A döntést az egész szervezettel el kell fogadtatni.
  • A SWOT analízis segít a lehetőségeink rendszerezésében és jobb döntések hozatalában. Belátást ad az erősségeinkbe és gyengeségeinkbe, a külső lehetőségekbe és veszélyekbe.
  • A stratégia nem csak arról szól, amivel foglalkozunk, hanem arról is, amivel nem. Minél erősebb a stratégia, annál kevesebb dologra fókuszál a cég.
  • Fontos megérteni az értékajánlatunkat: milyen problémát oldunk meg az ügyfeleinknek, és ez milyen előnyöket jelent nekik. Ez alapján tudjuk termékeinket és szolgáltatásainkat alakítani.
  • Meg kell találni az egyediségünket, ami megkülönböztet bennünket a versenytársaktól. Ki kell emelnünk, hogy miért mi vagyunk a legmegfelelőbbek az adott megoldásra.

A startupok növekedési buktatói és azok elkerülése 

A startupok életében elengedhetetlen az innováció és a folyamatos fejlődés. Azonban nagyon könnyen előfordulhat, hogy túllépjük az innovációs ciklust, és túl sok mindenbe kezdünk bele egyszerre anélkül, hogy bármelyikben is igazi áttörést érnénk el.

A Video és az Összefoglaló Cikk megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom Akadémia Pro Tagsággal érhető el.