Vissza a Tanfolyamhoz
Kilövés tanfolyam
0% kész
0/0 Steps
-
1. Modul - Rákészülés
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Bevezetés -
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Bevezetés - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Vállalkozói utak
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Vállalkozói utak - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Vállalkozások fajtái
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Az indulás
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Az indulás - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - A tanulás ára
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - A tanulás ára - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Az induló csapat
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Osztozás
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Osztozás - Kérdések
-
2. Modul - Ötlettől ügyféligKilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Bevezetés
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Innovációs ciklus
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Innovációs ciklus - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Témaválasztás, validáció
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Tesztelés
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Tesztelés - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Fókusz, stratégia
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Product-market fit
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Product market fit - Kérdések
-
3. Modul - BeindításKilövés tanfolyam - Beindítás - Weboldal
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - Weboldal - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - Marketing
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - Marketing - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - Personal Branding, Social Media
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - Personal Branding, Social Media - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - PR
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - Piacismeret
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - Piacismeret - Kérdések
-
4. Modul - PénzKilövés tanfolyam - Pénz - Pénz
-
Kilövés tanfolyam - Pénz - Árazás
-
Kilövés tanfolyam - Pénz - Bevételek, költségek
-
Kilövés tanfolyam - Pénz - Bevételek, költségek - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Pénz - Számla, ÁFA, Cash-flow
-
Kilövés tanfolyam - Pénz - Számla, ÁFA, Cash-flow - Kérdések
-
5. Modul - MűködésKilövés tanfolyam - Működés - Cégalapítás, KATA
-
Kilövés tanfolyam - Működés - Cégalapítás, cégformák
-
Kilövés tanfolyam - Működés - Cégalapítás, cégformák - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Működés - Jog, könyvelés, admin
-
Kilövés tanfolyam - Működés - Fizetés, csapat
-
Kilövés tanfolyam - Működés - Fizetés, csapat - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Működés - Adat alapú döntések
-
6. Modul - BefektetésKilövés tanfolyam - Befektetés - Tőkebevonás
-
Kilövés tanfolyam - Befektetés - Tőkebevonás - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Befektetés - Befektetők
-
Kilövés tanfolyam - Befektetés - Befektetők - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Befektetés - Befektethetőség
-
Kilövés tanfolyam - Befektetés - Eladhatóság
Lecke 24 / 49
Folyamatban
Kilövés tanfolyam – Beindítás – Marketing
Ez a tartalom Akadémia Pro Tagsággal érhető el.
Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?
- Hogyan tudunk hatékonyan építeni egy márkát startupként?
- Miért fontosak a jól megfogalmazott, tömör szövegek?
- Hogyan használhatjuk a képeket és videókat a branding folyamatában?
Vázlatpontos összefoglaló
- Fókuszáljuk az energiánkat egyetlen, tiszta üzenetre és egy termékre. Minél több mindent próbálunk közvetíteni a márkánkon keresztül, annál kevésbé lesz az erős.
- Jó minőségű, érthető szövegekre van szükségünk – weboldalakhoz, közösségi médiához, prezentációkhoz, ajánlatokhoz. Ez lehet saját vagy külsős szövegíró.
- A képeink minősége borzasztóan sokat számít a bizalom szempontjából. Rossz minőségű képek azt üzenik, hogy igénytelen, igénytelenül szolgáló cég vagyunk. Érdemes lehet fizetős stockfotókat vásárolni vagy fotóst felkérni.
- Videókat profin csinálni drága, de nagyhatású. Tudni kell, kinek csináljuk és hol fogjuk használni. Legyenek minőségiek, de ne túl tiszták. 70% nézi videókat hang nélkül, szóval fontos a feliratozás. Legyenek feszesek, izgalmasak, különben 3 másodperc után továbbgörgetnek.
- Videókkal reklámozni drága, mert gyorsan “kiégnek”. Néhány nap után mindenki látta már, aki érdeklődik, és nem figyelnek oda. Folyamatosan újakat kell készíteni.
Sikeres brandépítés a modern korban: Útmutató startupoknak
A sikeres brandépítés nem kizárólag nagyvállalatok kiváltsága; egy jól megtervezett stratégiával a startupok is képesek erős és felismerhető márkát építeni. De melyek a siker kulcselemei?
A Video és az Összefoglaló Cikk megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom Akadémia Pro Tagsággal érhető el.