Vissza a Tanfolyamhoz
Kilövés tanfolyam
0% kész
0/0 Steps
-
1. Modul - Rákészülés
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Bevezetés -
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Bevezetés - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Vállalkozói utak
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Vállalkozói utak - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Vállalkozások fajtái
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Az indulás
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Az indulás - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - A tanulás ára
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - A tanulás ára - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Az induló csapat
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Osztozás
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Osztozás - Kérdések
-
2. Modul - Ötlettől ügyféligKilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Bevezetés
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Innovációs ciklus
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Innovációs ciklus - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Témaválasztás, validáció
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Tesztelés
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Tesztelés - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Fókusz, stratégia
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Product-market fit
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Product market fit - Kérdések
-
3. Modul - BeindításKilövés tanfolyam - Beindítás - Weboldal
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - Weboldal - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - Marketing
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - Marketing - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - Personal Branding, Social Media
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - Personal Branding, Social Media - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - PR
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - Piacismeret
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - Piacismeret - Kérdések
-
4. Modul - PénzKilövés tanfolyam - Pénz - Pénz
-
Kilövés tanfolyam - Pénz - Árazás
-
Kilövés tanfolyam - Pénz - Bevételek, költségek
-
Kilövés tanfolyam - Pénz - Bevételek, költségek - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Pénz - Számla, ÁFA, Cash-flow
-
Kilövés tanfolyam - Pénz - Számla, ÁFA, Cash-flow - Kérdések
-
5. Modul - MűködésKilövés tanfolyam - Működés - Cégalapítás, KATA
-
Kilövés tanfolyam - Működés - Cégalapítás, cégformák
-
Kilövés tanfolyam - Működés - Cégalapítás, cégformák - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Működés - Jog, könyvelés, admin
-
Kilövés tanfolyam - Működés - Fizetés, csapat
-
Kilövés tanfolyam - Működés - Fizetés, csapat - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Működés - Adat alapú döntések
-
6. Modul - BefektetésKilövés tanfolyam - Befektetés - Tőkebevonás
-
Kilövés tanfolyam - Befektetés - Tőkebevonás - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Befektetés - Befektetők
-
Kilövés tanfolyam - Befektetés - Befektetők - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Befektetés - Befektethetőség
-
Kilövés tanfolyam - Befektetés - Eladhatóság
Lecke 28 / 49
Folyamatban
Kilövés tanfolyam – Beindítás – PR
Ez a tartalom Akadémia Pro Tagsággal érhető el.
Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?
- Hogyan építsünk stabil márkát a digitális térben?
- Milyen előnyei vannak a public relations tevékenységnek?
- Hogyan integrálhatjuk a PR-t és a fizetett hirdetéseket?
Vázlatpontos összefoglaló
- A CPC hirdetések folyamatos monitorozást és finomhangolást igényelnek. Figyelni kell az árképzést, hogy ne költsünk többet egy új vevő megszerzésére, mint amennyit ő hagy nálunk.
- A cikkírás és PR egy lassú, de hatékony marketing csatorna. Ingyenes, és hitelesíti a márkát. Kapcsolatokat kell kiépíteni újságírókkal, és érdekes sztorikat kell nekik adni.
- A témakiajánlók hatékonyabbak, mint a sajtóközlemények. A legnagyobb lapok csak saját anyagokat hoznak le, a témakiajánlókkal viszont interjút lehet szerezni.
- Minél több újságírói kapcsolatot építünk ki, annál többet fognak rólunk írni. Fontos őket “megjutalmazni” azzal, hogy népszerűsítjük a rólunk szóló cikkeiket.
- A rólunk szóló külsős cikkek sokkal értékesebbek a márkánk számára, mint a saját promóciós anyagaink. Ezért érdemes rájuk hirdetni és terjeszteni őket. Hitelesítenek minket, és csökkentik a vevők kockázatérzetét.
- Ez egy folyamatos egyensúlyozási feladat, de ha sikerül jól csinálni, akkor hosszú távon is fenntartható versenyelőnyt jelenthet a vállalkozás számára.
CPC hirdetésektől a PR-ig: Hogyan építsünk hiteles márkát?
A digitális marketing korában a vállalkozások jelentős része a fizetett hirdetésekre, elsősorban a CPC (cost per click) hirdetésekre építi az üzletét. Bár ezek a hirdetések hatékonyan termelik a forgalmat és konverziókat, hosszú távon nem biztosítják a cég hitelességét és megbízhatóságát. Ahhoz, hogy egy márka stabil lábakon álljon, elengedhetetlen a public relations, azaz a PR tevékenység.
A Video és az Összefoglaló Cikk megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom Akadémia Pro Tagsággal érhető el.