Vissza a Tanfolyamhoz

Kilövés tanfolyam

0% kész
0/0 Steps
  1. 1. Modul - Rákészülés

    Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Bevezetés
  2. Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Bevezetés - Kérdések
  3. Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Vállalkozói utak
  4. Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Vállalkozói utak - Kérdések
  5. Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Vállalkozások fajtái
  6. Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Az indulás
  7. Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Az indulás - Kérdések
  8. Kilövés tanfolyam - Rákészülés - A tanulás ára
  9. Kilövés tanfolyam - Rákészülés - A tanulás ára - Kérdések
  10. Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Az induló csapat
  11. Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Osztozás
  12. Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Osztozás - Kérdések
  13. 2. Modul - Ötlettől ügyfélig
    Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Bevezetés
  14. Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Innovációs ciklus
  15. Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Innovációs ciklus - Kérdések
  16. Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Témaválasztás, validáció
  17. Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Tesztelés
  18. Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Tesztelés - Kérdések
  19. Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Fókusz, stratégia
  20. Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Product-market fit
  21. Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Product market fit - Kérdések
  22. 3. Modul - Beindítás
    Kilövés tanfolyam - Beindítás - Weboldal
  23. Kilövés tanfolyam - Beindítás - Weboldal - Kérdések
  24. Kilövés tanfolyam - Beindítás - Marketing
  25. Kilövés tanfolyam - Beindítás - Marketing - Kérdések
  26. Kilövés tanfolyam - Beindítás - Personal Branding, Social Media
  27. Kilövés tanfolyam - Beindítás - Personal Branding, Social Media - Kérdések
  28. Kilövés tanfolyam - Beindítás - PR
  29. Kilövés tanfolyam - Beindítás - Piacismeret
  30. Kilövés tanfolyam - Beindítás - Piacismeret - Kérdések
  31. 4. Modul - Pénz
    Kilövés tanfolyam - Pénz - Pénz
  32. Kilövés tanfolyam - Pénz - Árazás
  33. Kilövés tanfolyam - Pénz - Bevételek, költségek
  34. Kilövés tanfolyam - Pénz - Bevételek, költségek - Kérdések
  35. Kilövés tanfolyam - Pénz - Számla, ÁFA, Cash-flow
  36. Kilövés tanfolyam - Pénz - Számla, ÁFA, Cash-flow - Kérdések
  37. 5. Modul - Működés
    Kilövés tanfolyam - Működés - Cégalapítás, KATA
  38. Kilövés tanfolyam - Működés - Cégalapítás, cégformák
  39. Kilövés tanfolyam - Működés - Cégalapítás, cégformák - Kérdések
  40. Kilövés tanfolyam - Működés - Jog, könyvelés, admin
  41. Kilövés tanfolyam - Működés - Fizetés, csapat
  42. Kilövés tanfolyam - Működés - Fizetés, csapat - Kérdések
  43. Kilövés tanfolyam - Működés - Adat alapú döntések
  44. 6. Modul - Befektetés
    Kilövés tanfolyam - Befektetés - Tőkebevonás
  45. Kilövés tanfolyam - Befektetés - Tőkebevonás - Kérdések
  46. Kilövés tanfolyam - Befektetés - Befektetők
  47. Kilövés tanfolyam - Befektetés - Befektetők - Kérdések
  48. Kilövés tanfolyam - Befektetés - Befektethetőség
  49. Kilövés tanfolyam - Befektetés - Eladhatóság
Lecke 28 / 49

Kilövés tanfolyam – Beindítás – PR

Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?

  • Hogyan építsünk stabil márkát a digitális térben?
  • Milyen előnyei vannak a public relations tevékenységnek?
  • Hogyan integrálhatjuk a PR-t és a fizetett hirdetéseket?

Vázlatpontos összefoglaló

  • A CPC hirdetések folyamatos monitorozást és finomhangolást igényelnek. Figyelni kell az árképzést, hogy ne költsünk többet egy új vevő megszerzésére, mint amennyit ő hagy nálunk.
  • A cikkírás és PR egy lassú, de hatékony marketing csatorna. Ingyenes, és hitelesíti a márkát. Kapcsolatokat kell kiépíteni újságírókkal, és érdekes sztorikat kell nekik adni.
  • A témakiajánlók hatékonyabbak, mint a sajtóközlemények. A legnagyobb lapok csak saját anyagokat hoznak le, a témakiajánlókkal viszont interjút lehet szerezni.
  • Minél több újságírói kapcsolatot építünk ki, annál többet fognak rólunk írni. Fontos őket “megjutalmazni” azzal, hogy népszerűsítjük a rólunk szóló cikkeiket.
  • A rólunk szóló külsős cikkek sokkal értékesebbek a márkánk számára, mint a saját promóciós anyagaink. Ezért érdemes rájuk hirdetni és terjeszteni őket. Hitelesítenek minket, és csökkentik a vevők kockázatérzetét.
  • Ez egy folyamatos egyensúlyozási feladat, de ha sikerül jól csinálni, akkor hosszú távon is fenntartható versenyelőnyt jelenthet a vállalkozás számára.

CPC hirdetésektől a PR-ig: Hogyan építsünk hiteles márkát?

A digitális marketing korában a vállalkozások jelentős része a fizetett hirdetésekre, elsősorban a CPC (cost per click) hirdetésekre építi az üzletét. Bár ezek a hirdetések hatékonyan termelik a forgalmat és konverziókat, hosszú távon nem biztosítják a cég hitelességét és megbízhatóságát. Ahhoz, hogy egy márka stabil lábakon álljon, elengedhetetlen a public relations, azaz a PR tevékenység.

A Video és az Összefoglaló Cikk megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom Akadémia Pro Tagsággal érhető el.