Vissza a Tanfolyamhoz
Kilövés tanfolyam
0% kész
0/0 Steps
-
1. Modul - Rákészülés
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Bevezetés -
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Bevezetés - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Vállalkozói utak
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Vállalkozói utak - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Vállalkozások fajtái
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Az indulás
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Az indulás - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - A tanulás ára
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - A tanulás ára - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Az induló csapat
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Osztozás
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Osztozás - Kérdések
-
2. Modul - Ötlettől ügyféligKilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Bevezetés
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Innovációs ciklus
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Innovációs ciklus - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Témaválasztás, validáció
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Tesztelés
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Tesztelés - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Fókusz, stratégia
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Product-market fit
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Product market fit - Kérdések
-
3. Modul - BeindításKilövés tanfolyam - Beindítás - Weboldal
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - Weboldal - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - Marketing
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - Marketing - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - Personal Branding, Social Media
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - Personal Branding, Social Media - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - PR
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - Piacismeret
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - Piacismeret - Kérdések
-
4. Modul - PénzKilövés tanfolyam - Pénz - Pénz
-
Kilövés tanfolyam - Pénz - Árazás
-
Kilövés tanfolyam - Pénz - Bevételek, költségek
-
Kilövés tanfolyam - Pénz - Bevételek, költségek - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Pénz - Számla, ÁFA, Cash-flow
-
Kilövés tanfolyam - Pénz - Számla, ÁFA, Cash-flow - Kérdések
-
5. Modul - MűködésKilövés tanfolyam - Működés - Cégalapítás, KATA
-
Kilövés tanfolyam - Működés - Cégalapítás, cégformák
-
Kilövés tanfolyam - Működés - Cégalapítás, cégformák - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Működés - Jog, könyvelés, admin
-
Kilövés tanfolyam - Működés - Fizetés, csapat
-
Kilövés tanfolyam - Működés - Fizetés, csapat - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Működés - Adat alapú döntések
-
6. Modul - BefektetésKilövés tanfolyam - Befektetés - Tőkebevonás
-
Kilövés tanfolyam - Befektetés - Tőkebevonás - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Befektetés - Befektetők
-
Kilövés tanfolyam - Befektetés - Befektetők - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Befektetés - Befektethetőség
-
Kilövés tanfolyam - Befektetés - Eladhatóság
Lecke 32 / 49
Folyamatban
Kilövés tanfolyam – Pénz – Árazás
Ez a tartalom Akadémia Pro Tagsággal érhető el.
Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?
- Miért fontos több szempontból vizsgálni egy cég pénzügyeit?
- Miért lényeges követni az árrést?
- Hogyan lehet az árrést nyomon követni?
Vázlatpontos összefoglaló
- Az árazásnál fontos, hogy kellően mélyen ismerjük a költségeinket, hogy tudjuk, pontosan mennyibe kerül nekünk egy termék vagy szolgáltatás. Ez alapján tudunk árrést számolni.
- Nem csak a költségalapú, hanem az értékalapú árazás is fontos. Ehhez mérni kell, hogy milyen értéket teremtünk az ügyfélnek, és ezt bizonyítani is tudni kell.
- A cég gazdálkodását több nézőpontból érdemes vizsgálni: pénzügyi, árrés, könyvelési és értékelési szempontból. Ezek együttesen adnak teljes képet.
- Nagyon fontos mutató az ELÁBÉ, azaz az eladott áruk beszerzési értéke. Ez nem a saját pénzünk, ebből nem tudunk gazdálkodni. A fedezet a saját pénzünk, amivel gazdálkodhatunk. Ezt kell maximalizálni.
- Érdemes elkészíteni a cég üzleti modelljét, amiben összefoglaljuk a költségeket, bevételeket, partnereket, tevékenységeket és értékajánlatot.
- Az első években szinte biztos, hogy nem úgy alakul a cég működése, ahogy elterveztük. A piac és az igények gyorsan változnak, ezért folyamatosan alkalmazkodni kell.
A digitalizáció hatalma: Árazás a modern társadalomban
A digitalizáció forradalmi hatásaival együtt a modern társadalomban az árazás területén is jelentős változások következtek be. Az informatikai technológiák fejlődése és az online platformok elterjedése alapvetően átalakította az árazási gyakorlatot és folyamatokat, befolyásolva ezzel a gazdaságot, a fogyasztókat és a vállalkozásokat.
A Video és az Összefoglaló Cikk megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom Akadémia Pro Tagsággal érhető el.