Vissza a Tanfolyamhoz

Kilövés tanfolyam

0% kész
0/0 Steps
  1. 1. Modul - Rákészülés

    Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Bevezetés
  2. Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Bevezetés - Kérdések
  3. Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Vállalkozói utak
  4. Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Vállalkozói utak - Kérdések
  5. Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Vállalkozások fajtái
  6. Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Az indulás
  7. Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Az indulás - Kérdések
  8. Kilövés tanfolyam - Rákészülés - A tanulás ára
  9. Kilövés tanfolyam - Rákészülés - A tanulás ára - Kérdések
  10. Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Az induló csapat
  11. Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Osztozás
  12. Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Osztozás - Kérdések
  13. 2. Modul - Ötlettől ügyfélig
    Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Bevezetés
  14. Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Innovációs ciklus
  15. Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Innovációs ciklus - Kérdések
  16. Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Témaválasztás, validáció
  17. Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Tesztelés
  18. Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Tesztelés - Kérdések
  19. Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Fókusz, stratégia
  20. Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Product-market fit
  21. Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Product market fit - Kérdések
  22. 3. Modul - Beindítás
    Kilövés tanfolyam - Beindítás - Weboldal
  23. Kilövés tanfolyam - Beindítás - Weboldal - Kérdések
  24. Kilövés tanfolyam - Beindítás - Marketing
  25. Kilövés tanfolyam - Beindítás - Marketing - Kérdések
  26. Kilövés tanfolyam - Beindítás - Personal Branding, Social Media
  27. Kilövés tanfolyam - Beindítás - Personal Branding, Social Media - Kérdések
  28. Kilövés tanfolyam - Beindítás - PR
  29. Kilövés tanfolyam - Beindítás - Piacismeret
  30. Kilövés tanfolyam - Beindítás - Piacismeret - Kérdések
  31. 4. Modul - Pénz
    Kilövés tanfolyam - Pénz - Pénz
  32. Kilövés tanfolyam - Pénz - Árazás
  33. Kilövés tanfolyam - Pénz - Bevételek, költségek
  34. Kilövés tanfolyam - Pénz - Bevételek, költségek - Kérdések
  35. Kilövés tanfolyam - Pénz - Számla, ÁFA, Cash-flow
  36. Kilövés tanfolyam - Pénz - Számla, ÁFA, Cash-flow - Kérdések
  37. 5. Modul - Működés
    Kilövés tanfolyam - Működés - Cégalapítás, KATA
  38. Kilövés tanfolyam - Működés - Cégalapítás, cégformák
  39. Kilövés tanfolyam - Működés - Cégalapítás, cégformák - Kérdések
  40. Kilövés tanfolyam - Működés - Jog, könyvelés, admin
  41. Kilövés tanfolyam - Működés - Fizetés, csapat
  42. Kilövés tanfolyam - Működés - Fizetés, csapat - Kérdések
  43. Kilövés tanfolyam - Működés - Adat alapú döntések
  44. 6. Modul - Befektetés
    Kilövés tanfolyam - Befektetés - Tőkebevonás
  45. Kilövés tanfolyam - Befektetés - Tőkebevonás - Kérdések
  46. Kilövés tanfolyam - Befektetés - Befektetők
  47. Kilövés tanfolyam - Befektetés - Befektetők - Kérdések
  48. Kilövés tanfolyam - Befektetés - Befektethetőség
  49. Kilövés tanfolyam - Befektetés - Eladhatóság
Lecke 32 / 49

Kilövés tanfolyam – Pénz – Árazás

Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?

  • Miért fontos több szempontból vizsgálni egy cég pénzügyeit?
  • Miért lényeges követni az árrést?
  • Hogyan lehet az árrést nyomon követni?

Vázlatpontos összefoglaló

  • Az árazásnál fontos, hogy kellően mélyen ismerjük a költségeinket, hogy tudjuk, pontosan mennyibe kerül nekünk egy termék vagy szolgáltatás. Ez alapján tudunk árrést számolni.
  • Nem csak a költségalapú, hanem az értékalapú árazás is fontos. Ehhez mérni kell, hogy milyen értéket teremtünk az ügyfélnek, és ezt bizonyítani is tudni kell.
  • A cég gazdálkodását több nézőpontból érdemes vizsgálni: pénzügyi, árrés, könyvelési és értékelési szempontból. Ezek együttesen adnak teljes képet.
  • Nagyon fontos mutató az ELÁBÉ, azaz az eladott áruk beszerzési értéke. Ez nem a saját pénzünk, ebből nem tudunk gazdálkodni. A fedezet a saját pénzünk, amivel gazdálkodhatunk. Ezt kell maximalizálni.
  • Érdemes elkészíteni a cég üzleti modelljét, amiben összefoglaljuk a költségeket, bevételeket, partnereket, tevékenységeket és értékajánlatot.
  • Az első években szinte biztos, hogy nem úgy alakul a cég működése, ahogy elterveztük. A piac és az igények gyorsan változnak, ezért folyamatosan alkalmazkodni kell.

A digitalizáció hatalma: Árazás a modern társadalomban

A digitalizáció forradalmi hatásaival együtt a modern társadalomban az árazás területén is jelentős változások következtek be. Az informatikai technológiák fejlődése és az online platformok elterjedése alapvetően átalakította az árazási gyakorlatot és folyamatokat, befolyásolva ezzel a gazdaságot, a fogyasztókat és a vállalkozásokat.

A Video és az Összefoglaló Cikk megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom Akadémia Pro Tagsággal érhető el.