Vissza a Tanfolyamhoz
Nemzetközi piacra lépés - Online tanfolyam
0% kész
0/0 Steps
-
1. modul: Bevezetés a nemzetközi stratégiába
Nemzetközi piaci trendek -
Nemzetközi piaci kockázatok
-
Piacválasztás, globális trendekre reagálás, globális csapatok
-
Born vagy grown global
-
1. modul: Sikersztori: B2C+B2B helyi szolgáltatás - GreenFox AcademyA GreenFox Academyről
-
Növekedési stratégia
-
Pénzügyi döntések, operatív kihívások
-
Sales és marketing
-
1. modul: Sikersztori: B2C termék - STEAM AcademyA STEAM Academyről
-
Nemzetközi piacra lépés tervezése
-
Üzleti döntések és tanulságok
-
Piacok kiválasztása
-
2. modul: Sikersztori: B2B szoftver - NNGÜzleti modell, sikerek és kudarcok
-
Disztribútorok, piacválasztás, döntések
-
Helyi és globális értékesítési szervezet
-
Ügyfélszerzési csatornák
-
Tippek, trükkök, tanulságok
-
2. modul: Sikersztori: B2B SaaSA Talk-A-Bot-ról és a cég indulásáról
-
A cég finanszírozása a kezdetekben, pivot, tőkebevonás
-
Célpiacok, disztribútorok
-
Hogyan adjunk el nemzetközi piacon és hogyan válasszunk disztribútort?
-
Realitások, régióválasztás, min buknak el a hazai startupok?
-
3. modul: Praktikus: marketing mérésekIntro és nemzetközi piacra lépési tapasztalatok
-
Célpiac-választás & spreadsheet magic
-
Versenytárs-elemzés, kulcsszó-kutatás
-
Lokalizáció
-
Marketing és tech dolgok
-
Szoftverek és szervezet
-
3. modul: Struktúra és stratégiaKözpont, helyi fulfillment, leányvállalat
-
Joint venture, franchise
-
Partnercég, disztribútor, B2B2C értékesítés
-
4. modul: Nemzetközi salesNem eladni kell
-
Trükkök új piacra lépéshez
-
Értékesítési stratégiák
-
Különböző igények kiszolgálása, nemzetközi sajátosságok
-
Sales ABC és sales szerepek
-
4. modul: Sikersztori: B2B IT serviceStratégiák, kihívások, lehetőségek
-
Kihívások, lehetőségek, folyamat
-
Starschema tanulságok
-
5. modul: Sales automationSales folyamat felépítése
-
Sales Navigator és Apollo a gyakorlatban
-
Sequence használata
-
Sales email felépítése
-
Sales email írása - jó gyakorlatok és tipikus hibák
-
Sales emailek perszonalizálása, follow up
-
Összefoglalás, Q&A
-
6. modul: Esettanulmányok - Bookr Kids, Amazon, DartseeBookr Kids
-
Amazon
-
Dartsee
-
7. modul: Esettanulmányok - MiniCRM, BalabitMiniCRM
-
Balabit
-
8. modul: Esettanulmányok - Munch, MeskaMunch
-
Meska
-
Letölthető segédletekLetölthető prezentációk 1. modul
-
Letölthető prezentációk 2. modul
-
Letölthető prezentációk 3. modul
-
Letölthető prezentációk 4. modul
-
Letölthető prezentációk 5. modul
-
Letölthető prezentációk 6. modul
-
Letölthető prezentációk 7. modul
-
Letölthető prezentációk 8. modul
Lecke 35 / 61
Folyamatban
Különböző igények kiszolgálása, nemzetközi sajátosságok
Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?
- Milyen előnyöket nyújtott az NNG számára a helyi piacok kulturális sajátosságainak megértése?
- Hogyan tudta az NNG a kisebb piacokon versenyelőnyt szerezni?
- Milyen módszereket használt az NNG a szoftverlopások elleni védekezésben, és milyen sikerrel jártak ezek?
- Hogyan befolyásolta a helyi jogi és kulturális környezet az NNG nemzetközi terjeszkedési stratégiáját?
Vázlatpontos összefoglaló
- Az NNG sikeresen kihasználta a helyi nyelvi és kulturális különbségek figyelembevételét, amelyeket az amerikai cégek gyakran figyelmen kívül hagytak.
- A vállalat a kisebb piacokat célozta meg, amelyeket a nagy globális szereplők nem szolgáltak ki megfelelően.
- Az NNG nemzetközi terjeszkedésében fontos szerepet játszott a szoftverlopások elleni védekezés, különösen a vámhatóságokkal való együttműködés révén, amely lehetővé tette a lopott termékek lefoglalását.
- Az NNG különböző országokban szerzett tapasztalatai alapján kiemelten fontosnak tartotta a helyi piacok sajátosságainak megértését és az alkalmazkodási képességet.
Az NNG tapasztalatai a szoftverlopások és a piaci sajátosságok terén
Az NNG, korábbi nevén Nav N Go, egy globális navigációs szoftverfejlesztő vállalat, amely sikeresen lépett ki a nemzetközi piacokra. Az alábbiakban az NNG tapasztalatait vizsgáljuk meg a szoftverlopások elleni védekezés és a piaci sajátosságokhoz való alkalmazkodás terén.
A Videó és az Összefoglaló Cikk megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom .