Vissza a Tanfolyamhoz

Nemzetközi piacra lépés - Online tanfolyam

0% kész
0/0 Steps
  1. 1. modul: Bevezetés a nemzetközi stratégiába

    Nemzetközi piaci trendek
  2. Nemzetközi piaci kockázatok
  3. Piacválasztás, globális trendekre reagálás, globális csapatok
  4. Born vagy grown global
  5. 1. modul: Sikersztori: B2C+B2B helyi szolgáltatás - GreenFox Academy
    A GreenFox Academyről
  6. Növekedési stratégia
  7. Pénzügyi döntések, operatív kihívások
  8. Sales és marketing
  9. 1. modul: Sikersztori: B2C termék - STEAM Academy
    A STEAM Academyről
  10. Nemzetközi piacra lépés tervezése
  11. Üzleti döntések és tanulságok
  12. Piacok kiválasztása
  13. 2. modul: Sikersztori: B2B szoftver - NNG
    Üzleti modell, sikerek és kudarcok
  14. Disztribútorok, piacválasztás, döntések
  15. Helyi és globális értékesítési szervezet
  16. Ügyfélszerzési csatornák
  17. Tippek, trükkök, tanulságok
  18. 2. modul: Sikersztori: B2B SaaS
    A Talk-A-Bot-ról és a cég indulásáról
  19. A cég finanszírozása a kezdetekben, pivot, tőkebevonás
  20. Célpiacok, disztribútorok
  21. Hogyan adjunk el nemzetközi piacon és hogyan válasszunk disztribútort?
  22. Realitások, régióválasztás, min buknak el a hazai startupok?
  23. 3. modul: Praktikus: marketing mérések
    Intro és nemzetközi piacra lépési tapasztalatok
  24. Célpiac-választás & spreadsheet magic
  25. Versenytárs-elemzés, kulcsszó-kutatás
  26. Lokalizáció
  27. Marketing és tech dolgok
  28. Szoftverek és szervezet
  29. 3. modul: Struktúra és stratégia
    Központ, helyi fulfillment, leányvállalat
  30. Joint venture, franchise
  31. Partnercég, disztribútor, B2B2C értékesítés
  32. 4. modul: Nemzetközi sales
    Nem eladni kell
  33. Trükkök új piacra lépéshez
  34. Értékesítési stratégiák
  35. Különböző igények kiszolgálása, nemzetközi sajátosságok
  36. Sales ABC és sales szerepek
  37. 4. modul: Sikersztori: B2B IT service
    Stratégiák, kihívások, lehetőségek
  38. Kihívások, lehetőségek, folyamat
  39. Starschema tanulságok
  40. 5. modul: Sales automation
    Sales folyamat felépítése
  41. Sales Navigator és Apollo a gyakorlatban
  42. Sequence használata
  43. Sales email felépítése
  44. Sales email írása - jó gyakorlatok és tipikus hibák
  45. Sales emailek perszonalizálása, follow up
  46. Összefoglalás, Q&A
  47. 6. modul: Esettanulmányok - Bookr Kids, Amazon, Dartsee
    Bookr Kids
  48. Amazon
  49. Dartsee
  50. 7. modul: Esettanulmányok - MiniCRM, Balabit
    MiniCRM
  51. Balabit
  52. 8. modul: Esettanulmányok - Munch, Meska
    Munch
  53. Meska
  54. Letölthető segédletek
    Letölthető prezentációk 1. modul
  55. Letölthető prezentációk 2. modul
  56. Letölthető prezentációk 3. modul
  57. Letölthető prezentációk 4. modul
  58. Letölthető prezentációk 5. modul
  59. Letölthető prezentációk 6. modul
  60. Letölthető prezentációk 7. modul
  61. Letölthető prezentációk 8. modul

Ez a tartalom .


Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?

  • Milyen lépéseket tehet egy vállalat, hogy bemutassa magát és termékeit egy új, nemzetközi piacon, ahol a potenciális ügyfelek még nem ismerik?
  • Hogyan építhet ki egy vállalat szakértői imázst egy új piacon, és miért fontos ez az értékesítés során?
  • Hogyan deríthetjük ki a potenciális ügyfelek valós igényeit és problémáit, hogy pontosabban igazíthassuk hozzájuk a termékfejlesztést és marketinget?
  • Miért fontos az egyszerűség és az átláthatóság a termék kínálatában, és hogyan befolyásolja ez az ügyfelek döntéshozatali folyamatát?

Vázlatpontos összefoglaló

  • A nemzetközi értékesítés során különösen fontos a potenciális ügyfelek számára ismertetni a vállalatot, annak termékeit, hátterét, és szakértelmét.
  • Az értékesítési folyamatban alapvető szerepe van a bizalom kiépítésének, amelyet helyi jelenléttel, például helyi irodákkal és kapcsolatokkal, valamint szakértői imázs építésével lehet elérni.
  • Az ügyféligények mély megértése elengedhetetlen a sikeres termékfejlesztéshez és értékesítéshez, különösen nemzetközi piacokon.
  • Az értékesítési folyamat nem csupán az eladásról szól, hanem az ügyfelek megfelelő kiszolgálásáról és értékteremtésről. A cél az, hogy olyan értéket kínáljunk, amelyre az ügyfélnek szüksége van, így nem kényszerül eladásra, hanem az ügyfél maga akar vásárolni.



A nemzetközi értékesítés és ügyféligények megértése

A nemzetközi piacra lépés során a vállalatok számára kulcsfontosságú, hogy ne csak elérjék a potenciális ügyfeleiket, hanem meg is értsék azok valós igényeit és szükségleteit. A sikeres értékesítési stratégia alapja az ügyfelek igényeinek pontos megértése, amely lehetővé teszi a termékek és szolgáltatások pontosabb igazítását a piaci elvárásokhoz. Egy magyar startup tapasztalatai alapján vizsgáljuk meg, hogyan lehet hatékonyan kezelni ezt a kihívást.

A Videó és az Összefoglaló Cikk megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom .

Mielőtt bezárnád...

Ne maradj le híreinkről, tanfolyamainkról, eseményeinkről. Iratkozz fel a hírlevelünkre, ahol kéthetente tájékoztatunk az aktualitásokról.