Kilövés – Online tanfolyam
-
1. modul - Rákészülés
Bevezetés -
Bevezetés - Kérdések
-
Vállalkozói utak
-
Vállalkozói utak - Kérdések
-
Vállalkozások fajtái
-
Az indulás
-
Az indulás - Kérdések
-
A tanulás ára
-
A tanulás ára - Kérdések
-
Az induló csapat
-
Osztozás
-
Osztozás - Kérdések
-
1. modul - Ötlettől az ügyféligBevezetés
-
Innovációs ciklus
-
Innovációs ciklus - Kérdések
-
Témaválasztás, validáció
-
Tesztelés
-
Tesztelés - Kérdések
-
Fókusz, stratégia
-
Product market fit
-
Product market fit - Kérdések
-
1. modul - kvíz1. modul - kvíz1 Kvíz
-
2. modul - BeindításWeboldal
-
Weboldal - Kérdések
-
Marketing
-
Marketing - Kérdések
-
Personal Branding, Social Media
-
Personal Branding, Social Media - Kérdések
-
PR
-
Piacismeret
-
Piacismeret - Kérdések
-
2. modul - PénzügyekPénz
-
Árazás
-
Bevételek, költségek
-
Bevételek, költségek - Kérdések
-
Számla, ÁFA, Cash-flow
-
Számla, ÁFA, Cash-flow - Kérdések
-
2. modul - kvíz2. modul - kvíz1 Kvíz
-
3. modul - MűködésCégalapítás, KATA
-
Cégalapítás, cégformák
-
Cégalapítás, cégformák - Kérdések
-
Jog, könyvelés, admin
-
Fizetés, csapat
-
Fizetés, csapat - Kérdések
-
Adat alapú döntések
-
3. modul - BefektetésTőkebevonás
-
Tőkebevonás - Kérdések
-
Befektetők
-
Befektetők - Kérdések
-
Befektethetőség
-
Eladhatóság
-
3. modul - kvíz3. modul - kvíz1 Kvíz
-
4. modul - Ötletek és validálásMi a startup és miért fontos?
-
P. Tóth Andris validálásai és pivotjai
-
Validálás, gyűjtés, kiskutatás módszerei
-
Nagykutatás módszerei, product-market fit, szervezeti kérdések
-
4. modul - Product market fit és pivot a gyakorlatbanÖtlettől a product-market fitig
-
Árazás
-
Pivot vs. kísérletezés
-
Teljes market pivot
-
4. modul - kvíz4. modul - kvíz1 Kvíz
-
5. modul - Termékfejlesztés a gyakorlatbanÖtletgenerálás - kinek fejlesztünk mit?
-
Ügyfél-visszajelzések
-
Termékfejlesztés a szervezetben
-
Emberek, módszertanok
-
Interjúk, mérés
-
5. modul - kvíz5. modul - kvíz1 Kvíz
-
6. Pivot - stratégiaváltás a gyakorlatban - Balogh PetyávalProduct-market fit, PMF szintek
-
Indikátorok, Unit economics
-
Pivot, döntéshozatal
-
Megvalósítás
-
6. Pivot - stratégiaváltás a gyakorlatban Fehér GyulávalMi a pivot? Hogyan változott a Ustream koncepciója?
-
Amikor a Google beletrollkodik a piacodba - pivot
-
Befektetői viszony a pivothoz
-
Gyors kérdések
-
6. modul - kvíz6. modul - kvíz1 Kvíz
-
7. Tailfin founders - hogyan lehet bekerülni a Y Combinator programba?A Rising Stack indulása
-
Saját termék kialakításának nehézségei
-
Az ötlet megszületése, a Tailfin megalakulása
-
Jelentkezés a Y Combinatorba
-
Proof on concept, pivot, iterációk
-
Hogyan lehet könnyedén venni a pivotokat?
-
7. Recept: Hogyan építs fel a cégedből két év alatt egy tízmillió dolláros exitetA SequenceIQ története
-
Az exit után, a következő exit előtt
-
Hogyan építsünk 1,5 év alatt 10 millió dolláros exitet?
-
Exitet segítő szakértői marketing
-
7. modul - kvíz7. modul - kvíz1 Kvíz
-
8. EsettanulmányokMEROVA
-
Quantum
-
Fraxinea
-
Diverzum
-
Giggle
-
8. modul - kvíz8. modul - kvíz1 Kvíz
-
Letölthető segédletek, prezentációk és hasznos linkekLetölthető segédletek, prezentációk és hasznos linkek
-
Csoportos mentorálás videók (szeptember)Első csoportos mentorálás Andrissal
Ezen anyagok megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy vásárold meg a tanfolyamot. Ez a tartalom Kilövés tanfolyam előfizetőknek érhető el.
Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?
- Hogyan tartsd egyben az alapítói csapatot?
- Mire érdemes figyelni több alapítóval?
- Hogyan kezeljük a cégen belüli konfliktusokat?
Vázlatpontos összefoglaló
- Rendszeres kommunikáció és találkozók az alapítók között – hetente vagy kéthetente.
- Közös döntéshozatal a konfliktusok elkerülése érdekében. Bár szükség van egy végső döntéshozóra, a fontos kérdésekben konszenzusra kell jutni.
- Gondos delegálás – kezdetben csak a bizalmi körbe, fokozatos bővítéssel.
- Szoros személyes kapcsolat az alapítók között – közös programok, baráti kapcsolat. Ez erősíti a bizalmat.
- Világos célok meghatározása és a nyereség felhasználásának tisztázása.
- Szerepek és felelősségi körök tisztázása több alapító esetén – szükség van egy vezetőre.
- Folyamatos bizalomépítés az alapítók között. Ha ez megszűnik, konfliktusok alakulnak ki
- Az időráfordítás megtérül a hosszú távú siker érdekében.
Hogyan tartsd egyben a csapatodat: Az alapítótársakkal való sikeres együttműködés titkai
Az új vállalkozások elindítása izgalmas, de kihívásokkal teli folyamat, különösen akkor, ha barátokkal vagy közeli ismerősökkel dolgozunk együtt. Az induláskor tapasztalt lelkesedés és közös álmok sokszor elhomályosíthatják azokat a potenciális konfliktusokat, amelyek a későbbiekben felmerülhetnek. Az alapítótársak közötti nézeteltérések súlyos következményekkel járhatnak, akár a cég szétválásához is vezethetnek. Ahhoz, hogy a csapatot egyben tartsuk és sikeresen működjünk együtt, érdemes megfogadni néhány bevált tanácsot.
Ezen anyagok megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy vásárold meg a tanfolyamot. Ez a tartalom Kilövés tanfolyam előfizetőknek érhető el.