Vissza a Tanfolyamhoz
Kilövés – Online tanfolyam
0% kész
0/0 Steps
-
1. modul - Rákészülés
Bevezetés -
Bevezetés - Kérdések
-
Vállalkozói utak
-
Vállalkozói utak - Kérdések
-
Vállalkozások fajtái
-
Az indulás
-
Az indulás - Kérdések
-
A tanulás ára
-
A tanulás ára - Kérdések
-
Az induló csapat
-
Osztozás
-
Osztozás - Kérdések
-
1. modul - Ötlettől az ügyféligBevezetés
-
Innovációs ciklus
-
Innovációs ciklus - Kérdések
-
Témaválasztás, validáció
-
Tesztelés
-
Tesztelés - Kérdések
-
Fókusz, stratégia
-
Product market fit
-
Product market fit - Kérdések
-
1. modul - kvíz1. modul - kvíz1 Kvíz
-
2. modul - BeindításWeboldal
-
Weboldal - Kérdések
-
Marketing
-
Marketing - Kérdések
-
Personal Branding, Social Media
-
Personal Branding, Social Media - Kérdések
-
PR
-
Piacismeret
-
Piacismeret - Kérdések
-
2. modul - PénzügyekPénz
-
Árazás
-
Bevételek, költségek
-
Bevételek, költségek - Kérdések
-
Számla, ÁFA, Cash-flow
-
Számla, ÁFA, Cash-flow - Kérdések
-
2. modul - kvíz2. modul - kvíz1 Kvíz
-
3. modul - MűködésCégalapítás, KATA
-
Cégalapítás, cégformák
-
Cégalapítás, cégformák - Kérdések
-
Jog, könyvelés, admin
-
Fizetés, csapat
-
Fizetés, csapat - Kérdések
-
Adat alapú döntések
-
3. modul - BefektetésTőkebevonás
-
Tőkebevonás - Kérdések
-
Befektetők
-
Befektetők - Kérdések
-
Befektethetőség
-
Eladhatóság
-
3. modul - kvíz3. modul - kvíz1 Kvíz
-
4. modul - Ötletek és validálásMi a startup és miért fontos?
-
P. Tóth Andris validálásai és pivotjai
-
Validálás, gyűjtés, kiskutatás módszerei
-
Nagykutatás módszerei, product-market fit, szervezeti kérdések
-
4. modul - Product market fit és pivot a gyakorlatbanÖtlettől a product-market fitig
-
Árazás
-
Pivot vs. kísérletezés
-
Teljes market pivot
-
4. modul - kvíz4. modul - kvíz1 Kvíz
-
5. modul - Termékfejlesztés a gyakorlatbanÖtletgenerálás - kinek fejlesztünk mit?
-
Ügyfél-visszajelzések
-
Termékfejlesztés a szervezetben
-
Emberek, módszertanok
-
Interjúk, mérés
-
5. modul - kvíz5. modul - kvíz1 Kvíz
-
6. Pivot - stratégiaváltás a gyakorlatban - Balogh PetyávalProduct-market fit, PMF szintek
-
Indikátorok, Unit economics
-
Pivot, döntéshozatal
-
Megvalósítás
-
6. Pivot - stratégiaváltás a gyakorlatban Fehér GyulávalMi a pivot? Hogyan változott a Ustream koncepciója?
-
Amikor a Google beletrollkodik a piacodba - pivot
-
Befektetői viszony a pivothoz
-
Gyors kérdések
-
6. modul - kvíz6. modul - kvíz1 Kvíz
-
7. Tailfin founders - hogyan lehet bekerülni a Y Combinator programba?A Rising Stack indulása
-
Saját termék kialakításának nehézségei
-
Az ötlet megszületése, a Tailfin megalakulása
-
Jelentkezés a Y Combinatorba
-
Proof on concept, pivot, iterációk
-
Hogyan lehet könnyedén venni a pivotokat?
-
7. Recept: Hogyan építs fel a cégedből két év alatt egy tízmillió dolláros exitetA SequenceIQ története
-
Az exit után, a következő exit előtt
-
Hogyan építsünk 1,5 év alatt 10 millió dolláros exitet?
-
Exitet segítő szakértői marketing
-
7. modul - kvíz7. modul - kvíz1 Kvíz
-
8. EsettanulmányokMEROVA
-
Quantum
-
Fraxinea
-
Diverzum
-
Giggle
-
8. modul - kvíz8. modul - kvíz1 Kvíz
-
Letölthető segédletek, prezentációk és hasznos linkekLetölthető segédletek, prezentációk és hasznos linkek
-
Csoportos mentorálás videók (szeptember)Első csoportos mentorálás Andrissal
Ezen anyagok megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy vásárold meg a tanfolyamot. Ez a tartalom Kilövés tanfolyam előfizetőknek érhető el.
Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?
- Hogyan építsünk stabil márkát a digitális térben?
- Milyen előnyei vannak a public relations tevékenységnek?
- Hogyan integrálhatjuk a PR-t és a fizetett hirdetéseket?
Vázlatpontos összefoglaló
- A CPC hirdetések folyamatos monitorozást és finomhangolást igényelnek. Figyelni kell az árképzést, hogy ne költsünk többet egy új vevő megszerzésére, mint amennyit ő hagy nálunk.
- A cikkírás és PR egy lassú, de hatékony marketing csatorna. Ingyenes, és hitelesíti a márkát. Kapcsolatokat kell kiépíteni újságírókkal, és érdekes sztorikat kell nekik adni.
- A témakiajánlók hatékonyabbak, mint a sajtóközlemények. A legnagyobb lapok csak saját anyagokat hoznak le, a témakiajánlókkal viszont interjút lehet szerezni.
- Minél több újságírói kapcsolatot építünk ki, annál többet fognak rólunk írni. Fontos őket “megjutalmazni” azzal, hogy népszerűsítjük a rólunk szóló cikkeiket.
- A rólunk szóló külsős cikkek sokkal értékesebbek a márkánk számára, mint a saját promóciós anyagaink. Ezért érdemes rájuk hirdetni és terjeszteni őket. Hitelesítenek minket, és csökkentik a vevők kockázatérzetét.
- Ez egy folyamatos egyensúlyozási feladat, de ha sikerül jól csinálni, akkor hosszú távon is fenntartható versenyelőnyt jelenthet a vállalkozás számára.
CPC hirdetésektől a PR-ig: Hogyan építsünk hiteles márkát?
A digitális marketing korában a vállalkozások jelentős része a fizetett hirdetésekre, elsősorban a CPC (cost per click) hirdetésekre építi az üzletét. Bár ezek a hirdetések hatékonyan termelik a forgalmat és konverziókat, hosszú távon nem biztosítják a cég hitelességét és megbízhatóságát. Ahhoz, hogy egy márka stabil lábakon álljon, elengedhetetlen a public relations, azaz a PR tevékenység.
Ezen anyagok megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy vásárold meg a tanfolyamot. Ez a tartalom Kilövés tanfolyam előfizetőknek érhető el.