Vissza a Tanfolyamhoz
Nemzetközi piacra lépés - Online tanfolyam
0% kész
0/0 Steps
-
1. modul: Bevezetés a nemzetközi stratégiába
Nemzetközi piaci trendek -
Nemzetközi piaci kockázatok
-
Piacválasztás, globális trendekre reagálás, globális csapatok
-
Born vagy grown global
-
1. modul: Sikersztori: B2C+B2B helyi szolgáltatás - GreenFox AcademyA GreenFox Academyről
-
Növekedési stratégia
-
Pénzügyi döntések, operatív kihívások
-
Sales és marketing
-
1. modul: Sikersztori: B2C termék - STEAM AcademyA STEAM Academyről
-
Nemzetközi piacra lépés tervezése
-
Üzleti döntések és tanulságok
-
Piacok kiválasztása
-
2. modul: Sikersztori: B2B szoftver - NNGÜzleti modell, sikerek és kudarcok
-
Disztribútorok, piacválasztás, döntések
-
Helyi és globális értékesítési szervezet
-
Ügyfélszerzési csatornák
-
Tippek, trükkök, tanulságok
-
2. modul: Sikersztori: B2B SaaSA Talk-A-Bot-ról és a cég indulásáról
-
A cég finanszírozása a kezdetekben, pivot, tőkebevonás
-
Célpiacok, disztribútorok
-
Hogyan adjunk el nemzetközi piacon és hogyan válasszunk disztribútort?
-
Realitások, régióválasztás, min buknak el a hazai startupok?
-
3. modul: Praktikus: marketing mérésekIntro és nemzetközi piacra lépési tapasztalatok
-
Célpiac-választás & spreadsheet magic
-
Versenytárs-elemzés, kulcsszó-kutatás
-
Lokalizáció
-
Marketing és tech dolgok
-
Szoftverek és szervezet
-
3. modul: Struktúra és stratégiaKözpont, helyi fulfillment, leányvállalat
-
Joint venture, franchise
-
Partnercég, disztribútor, B2B2C értékesítés
-
4. modul: Nemzetközi salesNem eladni kell
-
Trükkök új piacra lépéshez
-
Értékesítési stratégiák
-
Különböző igények kiszolgálása, nemzetközi sajátosságok
-
Sales ABC és sales szerepek
-
4. modul: Sikersztori: B2B IT serviceStratégiák, kihívások, lehetőségek
-
Kihívások, lehetőségek, folyamat
-
Starschema tanulságok
-
5. modul: Sales automationSales folyamat felépítése
-
Sales Navigator és Apollo a gyakorlatban
-
Sequence használata
-
Sales email felépítése
-
Sales email írása - jó gyakorlatok és tipikus hibák
-
Sales emailek perszonalizálása, follow up
-
Összefoglalás, Q&A
-
6. modul: Esettanulmányok - Bookr Kids, Amazon, DartseeBookr Kids
-
Amazon
-
Dartsee
-
7. modul: Esettanulmányok - MiniCRM, BalabitMiniCRM
-
Balabit
-
8. modul: Esettanulmányok - Munch, MeskaMunch
-
Meska
-
Letölthető segédletekLetölthető prezentációk 1. modul
-
Letölthető prezentációk 2. modul
-
Letölthető prezentációk 3. modul
-
Letölthető prezentációk 4. modul
-
Letölthető prezentációk 5. modul
-
Letölthető prezentációk 6. modul
-
Letölthető prezentációk 7. modul
-
Letölthető prezentációk 8. modul
Lecke 36 / 61
Folyamatban
Sales ABC és sales szerepek
Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?
- Hogyan tudták az amerikai és magyar csapatok közötti kulturális különbségeket és munkamorált összehangolni az NNG-nél?
- Miért volt fontos az értékesítési folyamat minden szakaszában biztosítani a gyors válaszokat és az ügyfelek folyamatos informálását?
- Miért volt fontos az NNG számára, hogy helyi szakembereket alkalmazzanak a különböző nemzetközi piacokon?
- Hogyan különböznek egymástól a szenior értékesítők, az account menedzserek és a projektmenedzserek szerepei és feladatai az NNG nemzetközi értékesítési struktúrájában?
Vázlatpontos összefoglaló
- Az amerikai értékesítők, mint például Jim, kiemelkedő energiaszinttel és munkamorállal dolgoztak, gyakran gyorsabb ütemben és nagyobb sürgősséggel, mint amit a magyar csapat megszokott.
- Az NNG nemzetközi értékesítési stratégiájában különösen fontos volt az “Always Be Closing” elv alkalmazása, ami azt jelentette, hogy minden interakciót a lezárásra irányítottak, gyors válaszokat adtak, és minden kommunikációban egyértelműen megfogalmazták a következő lépéseket.
- Az NNG nemzetközi értékesítési stratégiája során különböző szerepkörökben dolgozó, eltérő személyiségű szakembereket alkalmazott, hogy a céltól függően optimalizálja az értékesítési folyamatokat.
- A szenior értékesítők, akik többnyire a világ különböző részein tartózkodtak, a vállalat globális jelenlétét biztosították, míg a junior értékesítők és a támogatói csapat Magyarországról támogatta az ügyfélkapcsolatok fenntartását és a technikai kérdések megoldását.
Szakértelem és kulturális érzékenység ötvözése
A nemzetközi piacra lépés mindig kihívásokkal teli feladat, különösen egy magyar székhelyű technológiai cég számára, mint az NNG. Az NNG, korábbi nevén Nav N Go, a világ egyik vezető navigációs szoftverfejlesztője, amely a GPS alapú navigáció területén ért el kiemelkedő sikereket. Az értékesítési stratégiájuk kialakítása során különleges figyelmet fordítottak arra, hogy a különböző piacok eltérő kulturális és üzleti igényeit figyelembe vegyék, miközben a vállalati hatékonyságot és a globális jelenlétet is fenntartsák. Ez a cikk bemutatja, hogyan építettek ki egy összetett, mégis hatékony nemzetközi értékesítési struktúrát.
A Videó és az Összefoglaló Cikk megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom .