Vissza a Tanfolyamhoz
Nemzetközi piacra lépés - Online tanfolyam
0% kész
0/0 Steps
-
1. modul: Bevezetés a nemzetközi stratégiába
Nemzetközi piaci trendek -
Nemzetközi piaci kockázatok
-
Piacválasztás, globális trendekre reagálás, globális csapatok
-
Born vagy grown global
-
1. modul: Sikersztori: B2C+B2B helyi szolgáltatás - GreenFox AcademyA GreenFox Academyről
-
Növekedési stratégia
-
Pénzügyi döntések, operatív kihívások
-
Sales és marketing
-
1. modul: Sikersztori: B2C termék - STEAM AcademyA STEAM Academyről
-
Nemzetközi piacra lépés tervezése
-
Üzleti döntések és tanulságok
-
Piacok kiválasztása
-
2. modul: Sikersztori: B2B szoftver - NNGÜzleti modell, sikerek és kudarcok
-
Disztribútorok, piacválasztás, döntések
-
Helyi és globális értékesítési szervezet
-
Ügyfélszerzési csatornák
-
Tippek, trükkök, tanulságok
-
2. modul: Sikersztori: B2B SaaSA Talk-A-Bot-ról és a cég indulásáról
-
A cég finanszírozása a kezdetekben, pivot, tőkebevonás
-
Célpiacok, disztribútorok
-
Hogyan adjunk el nemzetközi piacon és hogyan válasszunk disztribútort?
-
Realitások, régióválasztás, min buknak el a hazai startupok?
-
3. modul: Praktikus: marketing mérésekIntro és nemzetközi piacra lépési tapasztalatok
-
Célpiac-választás & spreadsheet magic
-
Versenytárs-elemzés, kulcsszó-kutatás
-
Lokalizáció
-
Marketing és tech dolgok
-
Szoftverek és szervezet
-
3. modul: Struktúra és stratégiaKözpont, helyi fulfillment, leányvállalat
-
Joint venture, franchise
-
Partnercég, disztribútor, B2B2C értékesítés
-
4. modul: Nemzetközi salesNem eladni kell
-
Trükkök új piacra lépéshez
-
Értékesítési stratégiák
-
Különböző igények kiszolgálása, nemzetközi sajátosságok
-
Sales ABC és sales szerepek
-
4. modul: Sikersztori: B2B IT serviceStratégiák, kihívások, lehetőségek
-
Kihívások, lehetőségek, folyamat
-
Starschema tanulságok
-
5. modul: Sales automationSales folyamat felépítése
-
Sales Navigator és Apollo a gyakorlatban
-
Sequence használata
-
Sales email felépítése
-
Sales email írása - jó gyakorlatok és tipikus hibák
-
Sales emailek perszonalizálása, follow up
-
Összefoglalás, Q&A
-
6. modul: Esettanulmányok - Bookr Kids, Amazon, DartseeBookr Kids
-
Amazon
-
Dartsee
-
7. modul: Esettanulmányok - MiniCRM, BalabitMiniCRM
-
Balabit
-
8. modul: Esettanulmányok - Munch, MeskaMunch
-
Meska
-
Letölthető segédletekLetölthető prezentációk 1. modul
-
Letölthető prezentációk 2. modul
-
Letölthető prezentációk 3. modul
-
Letölthető prezentációk 4. modul
-
Letölthető prezentációk 5. modul
-
Letölthető prezentációk 6. modul
-
Letölthető prezentációk 7. modul
-
Letölthető prezentációk 8. modul
Lecke 44 / 61
Folyamatban
Sales email írása – jó gyakorlatok és tipikus hibák
Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?
- Milyen módszereket alkalmazhatunk a perszonalizáció hatékony megvalósítására az e-mail szekvenciákban, hogy azok a legjobban rezonáljanak a címzettekkel?
- Milyen módszerekkel tudjuk elérni, hogy az e-mailek és üzenetek hitelesebbek és emberközelibbek legyenek?
- Hogyan lehet biztosítani, hogy az e-mailek és üzenetek ne tűnjenek túlságosan automatizáltnak és személytelennek?
- Hogyan lehet hatékonyan jelezni az e-mailekben az iparági szakértelmet anélkül, hogy túlzott önfényezésnek tűnne?
Vázlatpontos összefoglaló
- A hatékony e-mail szekvenciák kialakítása és a LinkedIn integráció segítségével a cégek releváns és perszonalizált üzeneteket küldhetnek a potenciális ügyfeleknek, növelve ezzel a válaszadási arányokat és az értékesítési lehetőségeket.
- Az lecke arról szól, hogyan lehet hatékonyan és személyre szabottan megközelíteni potenciális ügyfeleket e-mail szekvenciák és LinkedIn üzenetek segítségével, kihangsúlyozva a relevancia, a megfelelő tónus és a perszonalizáció fontosságát.
- A lecke a hideghívásokhoz és e-mail kampányokhoz kapcsolódó legjobb gyakorlatokat tárgyalja, kiemelve a perszonalizáció, a relevancia, a megfelelő kommunikációs hangnem és a konkrét cselekvésre való felhívás fontosságát, valamint azokat a hibákat, amelyeket el kell kerülni a sikeres kommunikáció érdekében.
- Megnézzük, hogyan érdemes hideg e-maileket és üzeneteket írni a potenciális ügyfelek számára, különös hangsúlyt fektetve a perszonalizációra, a relevanciára és a megfelelő hangnemre, valamint arra, hogy miként kerülhetjük el a túlzott önfényezést és kliséket.
Stratégia és gyakorlat a hatékony ügyfélszerzéshez
A hideg e-mailezés, vagyis a potenciális ügyfelek megkeresése korábban fennálló kapcsolat nélkül, az üzleti világ egyik legnagyobb kihívása. Azonban, ha jól csináljuk, ez az egyik leghatékonyabb módja lehet új üzleti lehetőségek feltárásának. Ebben a cikkben bemutatjuk, hogyan érdemes felépíteni a hideg e-mailezési stratégiát, milyen buktatókra kell figyelni, és hogyan lehet valódi kapcsolatot kialakítani a címzettekkel.
A Videó és az Összefoglaló Cikk megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom .