Starting Up tanfolyam
-
1. Modul - Ötlettől termékig
Starting up - Ötlettől termékig - Bevezető -
Starting up - Ötlettől termékig - A nagy kép
-
Starting up - Ötlettől termékig - Az ötlet helye
-
Starting up - Ötlettől termékig - Unfair Advantage
-
Starting up - Ötlettől termékig - Jó ötlet, rossz ötlet
-
Starting up - Ötlettől termékig - Innováció
-
Starting up - Ötlettől termékig - Validálás
-
Starting up - Ötlettől termékig - Product Market Fit
-
Starting up - Ötlettől termékig - Kérdések
-
2. Modul - Vezetők és alapítókStarting up - Vezetők és alapítók - Bevezető
-
Starting up - Vezetők és alapítók - A tanulás ára
-
Starting up - Vezetők és alapítók - A vezető szerepe
-
Starting up - Vezetők és alapítók - Mi a vezetői stílusod?
-
Starting up - Vezetők és alapítók - Delegálás
-
Starting up - Vezetők és alapítók - A Jolly Joker energia
-
Starting up - Vezetők és alapítók - Energia és hit
-
Starting up - Vezetők és alapítók - Társalapítók
-
Starting up - Vezetők és alapítók - Kérdések
-
3. Modul - Csapat és szervezetStarting up - Csapat és szervezet - Bevezetés
-
Starting up - Csapat és szervezet - Csapatjáték
-
Starting up - Csapat és szervezet - A homárok növekedése
-
Starting up - Csapat és szervezet - Bizalom
-
Starting up - Csapat és szervezet - Teljesítmény kényszer
-
Starting up - Csapat és szervezet - ESOP
-
Starting up - Csapat és szervezet - Fizetés, bónusz, motiváció
-
Starting up - Csapat és szervezet - Hiring and Firing
-
Starting up - Csapat és szervezet - Kinevezések, rangok, pozíciók
-
Starting up - Csapat és szervezet - Kérdések
-
4. Modul - Az ügyfélStarting up - Az ügyfél - Bevezető
-
Starting up - Az ügyfél - B2B, B2C
-
Starting up - Az ügyfél - Tudatos kereslet
-
Starting up - Az ügyfél - Ügyfél élmény
-
Starting up - Az ügyfél - Ügyfélmegtartás
-
Starting up - Az ügyfél - Bálnák
-
Starting up - Az ügyfél - Platformok és piacterek
-
Starting up - Az ügyfél - Kérdések
-
5. Modul - Sales & MarketingStarting up - Sales & Marketing - Bevezetés
-
Starting up - Sales & Marketing - Vitamin VS. gyógyszer
-
Starting up - Sales & Marketing - Üzleti Modell
-
Starting up - Marketing csatornák - Marketing csatornák
-
Starting up - Sales & Marketing - Sales és bevétel
-
Starting up - Sales & Marketing - Kérdések
-
6. Modul - FejlesztésStarting up - Fejlesztés - Bevezetés
-
Starting up - Fejlesztés - Ami nem működik
-
Starting up - Fejlesztés - Lean
-
Starting up - Fejlesztés - Agile VS. Waterfall
-
Starting up - Fejlesztés - Üzlet és fejlesztés
-
Starting up - Fejlesztés - Külső vagy belső csapat
-
Starting up - Fejlesztés - A félelem
-
Starting up - Fejlesztés - Kérdések
-
7. Modul - PénzStarting up - Pénz - Bevezető
-
Starting up - Pénz - Jó pénz és rossz pénz
-
Starting up - Pénz - Méretgazdaságosság
-
Starting up - Pénz - Helyünk a supply chain-ben
-
Starting up - Pénz - Unikornisok
-
Starting up - Pénz - Profit drivers
-
Starting up - Pénz - Finanszírozás
-
Starting up - Pénz - Kérdések
-
8. Modul - MiértekStarting up - Miértek - Bevezetés
-
Starting up - Miértek - De miért?
-
Starting up - Miértek - Az én utam
-
Starting up- Miértek - Kivel dolgozom együtt?
-
Starting up - Miértek - Kontroll VS. Bizalom
Starting up – Az ügyfél – Ügyfélmegtartás
A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom .
Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?
- Miért fontosak a belépési és kilépési korlátok egy vállalkozás sikerességéhez?
- Hogyan lehet alacsonyan tartani a belépési korlátokat?
- Miért igényel folyamatos odafigyelést az egyensúly megtalálása a két fajta korlát között?
Vázlatpontos összefoglaló
- A belépési korlátokat alacsonyan kell tartani. Így könnyű új ügyfeleket szerezni.
- A kilépési korlátokat magasan kell tartani. Így az ügyfelek hosszú távon maradnak. Olyan értéket kell adni, amit máshol nem kapnak. Minél többen használják a szolgáltatást egy cégnél, annál nehezebb elhagyni.
- Az egyensúly megtalálása folyamatos figyelmet igényel. Tájékozódni kell az ügyfelek igényeiről és a szolgáltatást optimalizálni kell. Így lehet növekedni: az ügyfelek használják a terméket, miközben újak jönnek.
- Az átgondolt korlátok kezelése révén a cégnek sikeres és profitáló üzleti modellje lehet. Az ügyfeleket megszerzi és meg is tartja őket.
- A belépési korlátokat alacsonyan, a kilépési korlátokat magasan kell tartani. Folytonos odafigyeléssel megtalálható az egyensúly. A szolgáltatást az értékteremtés érdekében optimalizálni kell. Így lesz sikeres és fenntartható a vállalkozás.
A sikeres üzleti modell kulcsa: a belépési és kilépési korlátok
Egy vállalkozás akkor lehet sikeres hosszú távon, ha megtalálja a módját annak, hogy minél több ügyfelet szerezzen és megtartson. Ehhez két fontos tényezőt kell átgondolnia: a belépési, illetve kilépési korlátokat. A belépési korlátok azok az akadályok, amelyeket a vállalkozás az ügyfél elé gördít azért, hogy az ügyféllé válhasson. Minél magasabbak ezek a korlátok, annál nehezebb az ügyfélszerzés. Például ha egy cégnek magas egyszeri díja van a szolgáltatása regisztrációjáért vagy telepítéséért, az sok potenciális ügyfelet elriaszthat. Érdemes ezeket a belépési korlátokat minimalizálni, hogy könnyebb legyen új ügyfeleket szerezni.
A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom .