Vissza a Tanfolyamhoz

Starting Up tanfolyam

0% kész
0/0 Steps
  1. 1. Modul - Ötlettől termékig

    Starting up - Ötlettől termékig - Bevezető
  2. Starting up - Ötlettől termékig - A nagy kép
  3. Starting up - Ötlettől termékig - Az ötlet helye
  4. Starting up - Ötlettől termékig - Unfair Advantage
  5. Starting up - Ötlettől termékig - Jó ötlet, rossz ötlet
  6. Starting up - Ötlettől termékig - Innováció
  7. Starting up - Ötlettől termékig - Validálás
  8. Starting up - Ötlettől termékig - Product Market Fit
  9. Starting up - Ötlettől termékig - Kérdések
  10. 2. Modul - Vezetők és alapítók
    Starting up - Vezetők és alapítók - Bevezető
  11. Starting up - Vezetők és alapítók - A tanulás ára
  12. Starting up - Vezetők és alapítók - A vezető szerepe
  13. Starting up - Vezetők és alapítók - Mi a vezetői stílusod?
  14. Starting up - Vezetők és alapítók - Delegálás
  15. Starting up - Vezetők és alapítók - A Jolly Joker energia
  16. Starting up - Vezetők és alapítók - Energia és hit
  17. Starting up - Vezetők és alapítók - Társalapítók
  18. Starting up - Vezetők és alapítók - Kérdések
  19. 3. Modul - Csapat és szervezet
    Starting up - Csapat és szervezet - Bevezetés
  20. Starting up - Csapat és szervezet - Csapatjáték
  21. Starting up - Csapat és szervezet - A homárok növekedése
  22. Starting up - Csapat és szervezet - Bizalom
  23. Starting up - Csapat és szervezet - Teljesítmény kényszer
  24. Starting up - Csapat és szervezet - ESOP
  25. Starting up - Csapat és szervezet - Fizetés, bónusz, motiváció
  26. Starting up - Csapat és szervezet - Hiring and Firing
  27. Starting up - Csapat és szervezet - Kinevezések, rangok, pozíciók
  28. Starting up - Csapat és szervezet - Kérdések
  29. 4. Modul - Az ügyfél
    Starting up - Az ügyfél - Bevezető
  30. Starting up - Az ügyfél - B2B, B2C
  31. Starting up - Az ügyfél - Tudatos kereslet
  32. Starting up - Az ügyfél - Ügyfél élmény
  33. Starting up - Az ügyfél - Ügyfélmegtartás
  34. Starting up - Az ügyfél - Bálnák
  35. Starting up - Az ügyfél - Platformok és piacterek
  36. Starting up - Az ügyfél - Kérdések
  37. 5. Modul - Sales & Marketing
    Starting up - Sales & Marketing - Bevezetés
  38. Starting up - Sales & Marketing - Vitamin VS. gyógyszer
  39. Starting up - Sales & Marketing - Üzleti Modell
  40. Starting up - Marketing csatornák - Marketing csatornák
  41. Starting up - Sales & Marketing - Sales és bevétel
  42. Starting up - Sales & Marketing - Kérdések
  43. 6. Modul - Fejlesztés
    Starting up - Fejlesztés - Bevezetés
  44. Starting up - Fejlesztés - Ami nem működik
  45. Starting up - Fejlesztés - Lean
  46. Starting up - Fejlesztés - Agile VS. Waterfall
  47. Starting up - Fejlesztés - Üzlet és fejlesztés
  48. Starting up - Fejlesztés - Külső vagy belső csapat
  49. Starting up - Fejlesztés - A félelem
  50. Starting up - Fejlesztés - Kérdések
  51. 7. Modul - Pénz
    Starting up - Pénz - Bevezető
  52. Starting up - Pénz - Jó pénz és rossz pénz
  53. Starting up - Pénz - Méretgazdaságosság
  54. Starting up - Pénz - Helyünk a supply chain-ben
  55. Starting up - Pénz - Unikornisok
  56. Starting up - Pénz - Profit drivers
  57. Starting up - Pénz - Finanszírozás
  58. Starting up - Pénz - Kérdések
  59. 8. Modul - Miértek
    Starting up - Miértek - Bevezetés
  60. Starting up - Miértek - De miért?
  61. Starting up - Miértek - Az én utam
  62. Starting up- Miértek - Kivel dolgozom együtt?
  63. Starting up - Miértek - Kontroll VS. Bizalom
Lecke 33 / 63

Starting up – Az ügyfél – Ügyfélmegtartás

A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom .

Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?

  • Miért fontosak a belépési és kilépési korlátok egy vállalkozás sikerességéhez?
  • Hogyan lehet alacsonyan tartani a belépési korlátokat?
  • Miért igényel folyamatos odafigyelést az egyensúly megtalálása a két fajta korlát között?

Vázlatpontos összefoglaló

  • A belépési korlátokat alacsonyan kell tartani. Így könnyű új ügyfeleket szerezni.
  • A kilépési korlátokat magasan kell tartani. Így az ügyfelek hosszú távon maradnak. Olyan értéket kell adni, amit máshol nem kapnak. Minél többen használják a szolgáltatást egy cégnél, annál nehezebb elhagyni.
  • Az egyensúly megtalálása folyamatos figyelmet igényel. Tájékozódni kell az ügyfelek igényeiről és a szolgáltatást optimalizálni kell. Így lehet növekedni: az ügyfelek használják a terméket, miközben újak jönnek.
  • Az átgondolt korlátok kezelése révén a cégnek sikeres és profitáló üzleti modellje lehet. Az ügyfeleket megszerzi és meg is tartja őket.
  • A belépési korlátokat alacsonyan, a kilépési korlátokat magasan kell tartani. Folytonos odafigyeléssel megtalálható az egyensúly. A szolgáltatást az értékteremtés érdekében optimalizálni kell. Így lesz sikeres és fenntartható a vállalkozás.

A sikeres üzleti modell kulcsa: a belépési és kilépési korlátok

Egy vállalkozás akkor lehet sikeres hosszú távon, ha megtalálja a módját annak, hogy minél több ügyfelet szerezzen és megtartson. Ehhez két fontos tényezőt kell átgondolnia: a belépési, illetve kilépési korlátokat. A belépési korlátok azok az akadályok, amelyeket a vállalkozás az ügyfél elé gördít azért, hogy az ügyféllé válhasson. Minél magasabbak ezek a korlátok, annál nehezebb az ügyfélszerzés. Például ha egy cégnek magas egyszeri díja van a szolgáltatása regisztrációjáért vagy telepítéséért, az sok potenciális ügyfelet elriaszthat. Érdemes ezeket a belépési korlátokat minimalizálni, hogy könnyebb legyen új ügyfeleket szerezni.

A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom .

Mielőtt bezárnád...

Ne maradj le híreinkről, tanfolyamainkról, eseményeinkről. Iratkozz fel a hírlevelünkre, ahol kéthetente tájékoztatunk az aktualitásokról.