Starting Up tanfolyam
-
1. Modul - Ötlettől termékig
Starting up - Ötlettől termékig - Bevezető -
Starting up - Ötlettől termékig - A nagy kép
-
Starting up - Ötlettől termékig - Az ötlet helye
-
Starting up - Ötlettől termékig - Unfair Advantage
-
Starting up - Ötlettől termékig - Jó ötlet, rossz ötlet
-
Starting up - Ötlettől termékig - Innováció
-
Starting up - Ötlettől termékig - Validálás
-
Starting up - Ötlettől termékig - Product Market Fit
-
Starting up - Ötlettől termékig - Kérdések
-
2. Modul - Vezetők és alapítókStarting up - Vezetők és alapítók - Bevezető
-
Starting up - Vezetők és alapítók - A tanulás ára
-
Starting up - Vezetők és alapítók - A vezető szerepe
-
Starting up - Vezetők és alapítók - Mi a vezetői stílusod?
-
Starting up - Vezetők és alapítók - Delegálás
-
Starting up - Vezetők és alapítók - A Jolly Joker energia
-
Starting up - Vezetők és alapítók - Energia és hit
-
Starting up - Vezetők és alapítók - Társalapítók
-
Starting up - Vezetők és alapítók - Kérdések
-
3. Modul - Csapat és szervezetStarting up - Csapat és szervezet - Bevezetés
-
Starting up - Csapat és szervezet - Csapatjáték
-
Starting up - Csapat és szervezet - A homárok növekedése
-
Starting up - Csapat és szervezet - Bizalom
-
Starting up - Csapat és szervezet - Teljesítmény kényszer
-
Starting up - Csapat és szervezet - ESOP
-
Starting up - Csapat és szervezet - Fizetés, bónusz, motiváció
-
Starting up - Csapat és szervezet - Hiring and Firing
-
Starting up - Csapat és szervezet - Kinevezések, rangok, pozíciók
-
Starting up - Csapat és szervezet - Kérdések
-
4. Modul - Az ügyfélStarting up - Az ügyfél - Bevezető
-
Starting up - Az ügyfél - B2B, B2C
-
Starting up - Az ügyfél - Tudatos kereslet
-
Starting up - Az ügyfél - Ügyfél élmény
-
Starting up - Az ügyfél - Ügyfélmegtartás
-
Starting up - Az ügyfél - Bálnák
-
Starting up - Az ügyfél - Platformok és piacterek
-
Starting up - Az ügyfél - Kérdések
-
5. Modul - Sales & MarketingStarting up - Sales & Marketing - Bevezetés
-
Starting up - Sales & Marketing - Vitamin VS. gyógyszer
-
Starting up - Sales & Marketing - Üzleti Modell
-
Starting up - Marketing csatornák - Marketing csatornák
-
Starting up - Sales & Marketing - Sales és bevétel
-
Starting up - Sales & Marketing - Kérdések
-
6. Modul - FejlesztésStarting up - Fejlesztés - Bevezetés
-
Starting up - Fejlesztés - Ami nem működik
-
Starting up - Fejlesztés - Lean
-
Starting up - Fejlesztés - Agile VS. Waterfall
-
Starting up - Fejlesztés - Üzlet és fejlesztés
-
Starting up - Fejlesztés - Külső vagy belső csapat
-
Starting up - Fejlesztés - A félelem
-
Starting up - Fejlesztés - Kérdések
-
7. Modul - PénzStarting up - Pénz - Bevezető
-
Starting up - Pénz - Jó pénz és rossz pénz
-
Starting up - Pénz - Méretgazdaságosság
-
Starting up - Pénz - Helyünk a supply chain-ben
-
Starting up - Pénz - Unikornisok
-
Starting up - Pénz - Profit drivers
-
Starting up - Pénz - Finanszírozás
-
Starting up - Pénz - Kérdések
-
8. Modul - MiértekStarting up - Miértek - Bevezetés
-
Starting up - Miértek - De miért?
-
Starting up - Miértek - Az én utam
-
Starting up- Miértek - Kivel dolgozom együtt?
-
Starting up - Miértek - Kontroll VS. Bizalom
Starting up – Csapat és szervezet – Bizalom
A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom .
Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?
- Hogyan lehet felkészíteni egy céget a gyakori változásokra?
- Miért félünk a változástól?
- Hogyan lehet sikeresen végrehajtani egy nagy szervezeti változást?
Vázlatpontos összefoglaló
- A bizalomépítés kulcsfontosságú egy startupnál, ahol gyakoriak a változások. Ha nincs bizalom, nehéz lesz átvészelni a változásokat.
- A bizalmat az adja, ha az emberek tudják, hogy van helyük a cégnél, és számítanak rájuk.
- A változástól annyira félünk, amennyire nem bízunk abban, hogy jól járunk utána. Ha tudjuk, hogy lesz helyünk, kisebb az ellenállás.
- A változásokat lassan kell előkészíteni, de gyorsan végrehajtani. A bizonytalanság demotiváló.
- 2011-ben az NNG majdnem csődbe ment. A CEO kiégett, felmondott. Petya átvette a cégvezetést, és teljesen átszervezte a céget, hogy alkalmazkodjon az új autóipari ügyfelekhez.
- A 250 fős céget 3 hónap alatt készítette fel a változásra. Mindenkivel beszélt, bizalmat épített. A változást egy nap alatt hajtották végre. Senki sem távozott.
- A lassú döntés és gyors végrehajtás kulcsa volt a sikeres átalakításnak. Így minimális volt a bizonytalanság, és mindenki tudta, hogy van helye a cégnél.
A sikeres szervezeti átalakítás kulcsa startupokban: Bizalom és gyorsaság
A startupok folyamatosan változnak és fejlődnek a globális üzleti környezet dinamikus természete miatt. Azok a vállalkozások, amelyek képesek alkalmazkodni és hatékonyan reagálni ezekre a változásokra, gyakran kiemelkednek a versenytársaik közül. Az egyik legfontosabb tényező a sikeres szervezeti átalakításban a bizalom és a gyorsaság. A munkavállalók és a vezetők közötti bizalom megteremtése lehetővé teszi az emberek számára, hogy nyitottak legyenek az új gondolkodásmódok és módszerek elfogadására.
A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom .