Starting Up tanfolyam
-
1. Modul - Ötlettől termékig
Starting up - Ötlettől termékig - Bevezető -
Starting up - Ötlettől termékig - A nagy kép
-
Starting up - Ötlettől termékig - Az ötlet helye
-
Starting up - Ötlettől termékig - Unfair Advantage
-
Starting up - Ötlettől termékig - Jó ötlet, rossz ötlet
-
Starting up - Ötlettől termékig - Innováció
-
Starting up - Ötlettől termékig - Validálás
-
Starting up - Ötlettől termékig - Product Market Fit
-
Starting up - Ötlettől termékig - Kérdések
-
2. Modul - Vezetők és alapítókStarting up - Vezetők és alapítók - Bevezető
-
Starting up - Vezetők és alapítók - A tanulás ára
-
Starting up - Vezetők és alapítók - A vezető szerepe
-
Starting up - Vezetők és alapítók - Mi a vezetői stílusod?
-
Starting up - Vezetők és alapítók - Delegálás
-
Starting up - Vezetők és alapítók - A Jolly Joker energia
-
Starting up - Vezetők és alapítók - Energia és hit
-
Starting up - Vezetők és alapítók - Társalapítók
-
Starting up - Vezetők és alapítók - Kérdések
-
3. Modul - Csapat és szervezetStarting up - Csapat és szervezet - Bevezetés
-
Starting up - Csapat és szervezet - Csapatjáték
-
Starting up - Csapat és szervezet - A homárok növekedése
-
Starting up - Csapat és szervezet - Bizalom
-
Starting up - Csapat és szervezet - Teljesítmény kényszer
-
Starting up - Csapat és szervezet - ESOP
-
Starting up - Csapat és szervezet - Fizetés, bónusz, motiváció
-
Starting up - Csapat és szervezet - Hiring and Firing
-
Starting up - Csapat és szervezet - Kinevezések, rangok, pozíciók
-
Starting up - Csapat és szervezet - Kérdések
-
4. Modul - Az ügyfélStarting up - Az ügyfél - Bevezető
-
Starting up - Az ügyfél - B2B, B2C
-
Starting up - Az ügyfél - Tudatos kereslet
-
Starting up - Az ügyfél - Ügyfél élmény
-
Starting up - Az ügyfél - Ügyfélmegtartás
-
Starting up - Az ügyfél - Bálnák
-
Starting up - Az ügyfél - Platformok és piacterek
-
Starting up - Az ügyfél - Kérdések
-
5. Modul - Sales & MarketingStarting up - Sales & Marketing - Bevezetés
-
Starting up - Sales & Marketing - Vitamin VS. gyógyszer
-
Starting up - Sales & Marketing - Üzleti Modell
-
Starting up - Marketing csatornák - Marketing csatornák
-
Starting up - Sales & Marketing - Sales és bevétel
-
Starting up - Sales & Marketing - Kérdések
-
6. Modul - FejlesztésStarting up - Fejlesztés - Bevezetés
-
Starting up - Fejlesztés - Ami nem működik
-
Starting up - Fejlesztés - Lean
-
Starting up - Fejlesztés - Agile VS. Waterfall
-
Starting up - Fejlesztés - Üzlet és fejlesztés
-
Starting up - Fejlesztés - Külső vagy belső csapat
-
Starting up - Fejlesztés - A félelem
-
Starting up - Fejlesztés - Kérdések
-
7. Modul - PénzStarting up - Pénz - Bevezető
-
Starting up - Pénz - Jó pénz és rossz pénz
-
Starting up - Pénz - Méretgazdaságosság
-
Starting up - Pénz - Helyünk a supply chain-ben
-
Starting up - Pénz - Unikornisok
-
Starting up - Pénz - Profit drivers
-
Starting up - Pénz - Finanszírozás
-
Starting up - Pénz - Kérdések
-
8. Modul - MiértekStarting up - Miértek - Bevezetés
-
Starting up - Miértek - De miért?
-
Starting up - Miértek - Az én utam
-
Starting up- Miértek - Kivel dolgozom együtt?
-
Starting up - Miértek - Kontroll VS. Bizalom
Starting up – Csapat és szervezet – Csapatjáték
A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom .
Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?
- Miért fontos a stratégiai irányra való fókuszálás egy startup számára?
- Miért nehéz a stratégiai irányra fókuszálni?
- Mit tehet egy startup vezetése, hogy stratégiai irányukra fókuszáljanak?
Vázlatpontos összefoglaló
- A stratégiai irányra való fókuszálás és annak kommunikálása komoly kihívást jelent a startupok számára.
- Rendszeres stratégiai workshopok vagy napok segítenek abban, hogy a csapat rá tudjon fókuszálni a stratégiai irányra. Itt a teljes csapat együtt dolgozik azon, hogy meghatározzák a jövőképet és azt mindenki megértse.
- Világos és gyakori kommunikációra van szükség ahhoz, hogy minden munkavállaló tisztában legyen a stratégiával és a fő célokkal.
- Számos előny származik a stratégiai irányra való fókuszálásból, mint például hogy mindenki ugyanazokért a célokért dolgozik, nő a motiváció és elkötelezettség, segíti a döntéshozatalt, építi a bizalmat, és növeli az elégedettséget.
- A stratégiai irányra való fókuszálás végső soron meghatározza egy startup sikerességét vagy kudarcát.
- Habár nehéz a stratégiai irányra időt szánni, kritikus fontosságú egy vállalkozás életében. Időt kell szánni arra, hogy a vezetés kialakítsa a jövőképet és azt megoszthassa a csapattal.
- Ennek eredményeként mindenki tisztában lesz azzal, hova tart a cég, és világosan látja majd, hogy az egyéni munkája hogyan illeszkedik a nagyobb képbe.
A stratégiai irány meghatározása és kommunikálása a szervezeten belül
A vállalatok számára a stratégiai irány meghatározása és hatékony kommunikálása alapvető jelentőséggel bír a hosszú távú siker elérése érdekében. A stratégiai irány megadja az útmutatást a célok eléréséhez, míg a kommunikáció biztosítja, hogy minden résztvevő megértse és kövesse ezt az irányt. A stratégiai irány megadása a vállalat jövőbeli útját határozza meg, és segít meghatározni, hogy merre tartson a szervezet. Ez magában foglalja a célok, a prioritások és a tevékenységek kijelölését a hosszú távú eredmények elérése érdekében. Azonban a stratégiai irány csak akkor lesz hatékony, ha megfelelően kommunikálják és megértik a szervezet minden szintjén.
A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom .