Vissza a Tanfolyamhoz

Starting Up tanfolyam

0% kész
0/0 Steps
  1. 1. Modul - Ötlettől termékig

    Starting up - Ötlettől termékig - Bevezető
  2. Starting up - Ötlettől termékig - A nagy kép
  3. Starting up - Ötlettől termékig - Az ötlet helye
  4. Starting up - Ötlettől termékig - Unfair Advantage
  5. Starting up - Ötlettől termékig - Jó ötlet, rossz ötlet
  6. Starting up - Ötlettől termékig - Innováció
  7. Starting up - Ötlettől termékig - Validálás
  8. Starting up - Ötlettől termékig - Product Market Fit
  9. Starting up - Ötlettől termékig - Kérdések
  10. 2. Modul - Vezetők és alapítók
    Starting up - Vezetők és alapítók - Bevezető
  11. Starting up - Vezetők és alapítók - A tanulás ára
  12. Starting up - Vezetők és alapítók - A vezető szerepe
  13. Starting up - Vezetők és alapítók - Mi a vezetői stílusod?
  14. Starting up - Vezetők és alapítók - Delegálás
  15. Starting up - Vezetők és alapítók - A Jolly Joker energia
  16. Starting up - Vezetők és alapítók - Energia és hit
  17. Starting up - Vezetők és alapítók - Társalapítók
  18. Starting up - Vezetők és alapítók - Kérdések
  19. 3. Modul - Csapat és szervezet
    Starting up - Csapat és szervezet - Bevezetés
  20. Starting up - Csapat és szervezet - Csapatjáték
  21. Starting up - Csapat és szervezet - A homárok növekedése
  22. Starting up - Csapat és szervezet - Bizalom
  23. Starting up - Csapat és szervezet - Teljesítmény kényszer
  24. Starting up - Csapat és szervezet - ESOP
  25. Starting up - Csapat és szervezet - Fizetés, bónusz, motiváció
  26. Starting up - Csapat és szervezet - Hiring and Firing
  27. Starting up - Csapat és szervezet - Kinevezések, rangok, pozíciók
  28. Starting up - Csapat és szervezet - Kérdések
  29. 4. Modul - Az ügyfél
    Starting up - Az ügyfél - Bevezető
  30. Starting up - Az ügyfél - B2B, B2C
  31. Starting up - Az ügyfél - Tudatos kereslet
  32. Starting up - Az ügyfél - Ügyfél élmény
  33. Starting up - Az ügyfél - Ügyfélmegtartás
  34. Starting up - Az ügyfél - Bálnák
  35. Starting up - Az ügyfél - Platformok és piacterek
  36. Starting up - Az ügyfél - Kérdések
  37. 5. Modul - Sales & Marketing
    Starting up - Sales & Marketing - Bevezetés
  38. Starting up - Sales & Marketing - Vitamin VS. gyógyszer
  39. Starting up - Sales & Marketing - Üzleti Modell
  40. Starting up - Marketing csatornák - Marketing csatornák
  41. Starting up - Sales & Marketing - Sales és bevétel
  42. Starting up - Sales & Marketing - Kérdések
  43. 6. Modul - Fejlesztés
    Starting up - Fejlesztés - Bevezetés
  44. Starting up - Fejlesztés - Ami nem működik
  45. Starting up - Fejlesztés - Lean
  46. Starting up - Fejlesztés - Agile VS. Waterfall
  47. Starting up - Fejlesztés - Üzlet és fejlesztés
  48. Starting up - Fejlesztés - Külső vagy belső csapat
  49. Starting up - Fejlesztés - A félelem
  50. Starting up - Fejlesztés - Kérdések
  51. 7. Modul - Pénz
    Starting up - Pénz - Bevezető
  52. Starting up - Pénz - Jó pénz és rossz pénz
  53. Starting up - Pénz - Méretgazdaságosság
  54. Starting up - Pénz - Helyünk a supply chain-ben
  55. Starting up - Pénz - Unikornisok
  56. Starting up - Pénz - Profit drivers
  57. Starting up - Pénz - Finanszírozás
  58. Starting up - Pénz - Kérdések
  59. 8. Modul - Miértek
    Starting up - Miértek - Bevezetés
  60. Starting up - Miértek - De miért?
  61. Starting up - Miértek - Az én utam
  62. Starting up- Miértek - Kivel dolgozom együtt?
  63. Starting up - Miértek - Kontroll VS. Bizalom
Lecke 20 / 63

Starting up – Csapat és szervezet – Csapatjáték

A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom Akadémia Pro Tagsággal érhető el.

Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?

  • Miért fontos a stratégiai irányra való fókuszálás egy startup számára?
  • Miért nehéz a stratégiai irányra fókuszálni?
  • Mit tehet egy startup vezetése, hogy stratégiai irányukra fókuszáljanak?

Vázlatpontos összefoglaló

  • A stratégiai irányra való fókuszálás és annak kommunikálása komoly kihívást jelent a startupok számára.
  • Rendszeres stratégiai workshopok vagy napok segítenek abban, hogy a csapat rá tudjon fókuszálni a stratégiai irányra. Itt a teljes csapat együtt dolgozik azon, hogy meghatározzák a jövőképet és azt mindenki megértse.
  • Világos és gyakori kommunikációra van szükség ahhoz, hogy minden munkavállaló tisztában legyen a stratégiával és a fő célokkal.
  • Számos előny származik a stratégiai irányra való fókuszálásból, mint például hogy mindenki ugyanazokért a célokért dolgozik, nő a motiváció és elkötelezettség, segíti a döntéshozatalt, építi a bizalmat, és növeli az elégedettséget.
  • A stratégiai irányra való fókuszálás végső soron meghatározza egy startup sikerességét vagy kudarcát.
  • Habár nehéz a stratégiai irányra időt szánni, kritikus fontosságú egy vállalkozás életében. Időt kell szánni arra, hogy a vezetés kialakítsa a jövőképet és azt megoszthassa a csapattal.
  • Ennek eredményeként mindenki tisztában lesz azzal, hova tart a cég, és világosan látja majd, hogy az egyéni munkája hogyan illeszkedik a nagyobb képbe.

A stratégiai irány meghatározása és kommunikálása a szervezeten belül

A vállalatok számára a stratégiai irány meghatározása és hatékony kommunikálása alapvető jelentőséggel bír a hosszú távú siker elérése érdekében. A stratégiai irány megadja az útmutatást a célok eléréséhez, míg a kommunikáció biztosítja, hogy minden résztvevő megértse és kövesse ezt az irányt. A stratégiai irány megadása a vállalat jövőbeli útját határozza meg, és segít meghatározni, hogy merre tartson a szervezet. Ez magában foglalja a célok, a prioritások és a tevékenységek kijelölését a hosszú távú eredmények elérése érdekében. Azonban a stratégiai irány csak akkor lesz hatékony, ha megfelelően kommunikálják és megértik a szervezet minden szintjén.

A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom Akadémia Pro Tagsággal érhető el.