Vissza a Tanfolyamhoz
Starting Up tanfolyam
0% kész
0/0 Steps
-
1. Modul - Ötlettől termékig
Starting up - Ötlettől termékig - Bevezető -
Starting up - Ötlettől termékig - A nagy kép
-
Starting up - Ötlettől termékig - Az ötlet helye
-
Starting up - Ötlettől termékig - Unfair Advantage
-
Starting up - Ötlettől termékig - Jó ötlet, rossz ötlet
-
Starting up - Ötlettől termékig - Innováció
-
Starting up - Ötlettől termékig - Validálás
-
Starting up - Ötlettől termékig - Product Market Fit
-
Starting up - Ötlettől termékig - Kérdések
-
2. Modul - Vezetők és alapítókStarting up - Vezetők és alapítók - Bevezető
-
Starting up - Vezetők és alapítók - A tanulás ára
-
Starting up - Vezetők és alapítók - A vezető szerepe
-
Starting up - Vezetők és alapítók - Mi a vezetői stílusod?
-
Starting up - Vezetők és alapítók - Delegálás
-
Starting up - Vezetők és alapítók - A Jolly Joker energia
-
Starting up - Vezetők és alapítók - Energia és hit
-
Starting up - Vezetők és alapítók - Társalapítók
-
Starting up - Vezetők és alapítók - Kérdések
-
3. Modul - Csapat és szervezetStarting up - Csapat és szervezet - Bevezetés
-
Starting up - Csapat és szervezet - Csapatjáték
-
Starting up - Csapat és szervezet - A homárok növekedése
-
Starting up - Csapat és szervezet - Bizalom
-
Starting up - Csapat és szervezet - Teljesítmény kényszer
-
Starting up - Csapat és szervezet - ESOP
-
Starting up - Csapat és szervezet - Fizetés, bónusz, motiváció
-
Starting up - Csapat és szervezet - Hiring and Firing
-
Starting up - Csapat és szervezet - Kinevezések, rangok, pozíciók
-
Starting up - Csapat és szervezet - Kérdések
-
4. Modul - Az ügyfélStarting up - Az ügyfél - Bevezető
-
Starting up - Az ügyfél - B2B, B2C
-
Starting up - Az ügyfél - Tudatos kereslet
-
Starting up - Az ügyfél - Ügyfél élmény
-
Starting up - Az ügyfél - Ügyfélmegtartás
-
Starting up - Az ügyfél - Bálnák
-
Starting up - Az ügyfél - Platformok és piacterek
-
Starting up - Az ügyfél - Kérdések
-
5. Modul - Sales & MarketingStarting up - Sales & Marketing - Bevezetés
-
Starting up - Sales & Marketing - Vitamin VS. gyógyszer
-
Starting up - Sales & Marketing - Üzleti Modell
-
Starting up - Marketing csatornák - Marketing csatornák
-
Starting up - Sales & Marketing - Sales és bevétel
-
Starting up - Sales & Marketing - Kérdések
-
6. Modul - FejlesztésStarting up - Fejlesztés - Bevezetés
-
Starting up - Fejlesztés - Ami nem működik
-
Starting up - Fejlesztés - Lean
-
Starting up - Fejlesztés - Agile VS. Waterfall
-
Starting up - Fejlesztés - Üzlet és fejlesztés
-
Starting up - Fejlesztés - Külső vagy belső csapat
-
Starting up - Fejlesztés - A félelem
-
Starting up - Fejlesztés - Kérdések
-
7. Modul - PénzStarting up - Pénz - Bevezető
-
Starting up - Pénz - Jó pénz és rossz pénz
-
Starting up - Pénz - Méretgazdaságosság
-
Starting up - Pénz - Helyünk a supply chain-ben
-
Starting up - Pénz - Unikornisok
-
Starting up - Pénz - Profit drivers
-
Starting up - Pénz - Finanszírozás
-
Starting up - Pénz - Kérdések
-
8. Modul - MiértekStarting up - Miértek - Bevezetés
-
Starting up - Miértek - De miért?
-
Starting up - Miértek - Az én utam
-
Starting up- Miértek - Kivel dolgozom együtt?
-
Starting up - Miértek - Kontroll VS. Bizalom
Lecke 28 / 63
Folyamatban
Starting up – Csapat és szervezet – Kérdések

A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom Akadémia Éves Tagsággal érhető el illetve Portfólió cégeknek érhető el.
Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?
- Érdemes-e publikussá tenni a fizetéseket növekvő cégeknél?
- Kontrollra vagy a bizalomra érdemes-e inkább építeni a szervezetet?
- Miért fontos a nyílt kommunikáció a cégeken belül?
Vázlatpontos összefoglaló
- A nyilvános vagy publikus fizetéseknek vannak előnyei (átláthatóság, igazságosság), de hátrányai is (demotiváció, feszültségek). Nem minden cég számára ideális megoldás.
- A “közeli igazságtalanságokat”, azaz a kollégák közti bérek különbségeit nehezebben viselik az emberek. Ezt érdemes figyelembe venni a bérpolitikában.
- A túlzott kontroll, például kamerák vagy billentyűleütések számlálása ritkán vezet jó eredményre. Jobb megbízni a jól kiválasztott középvezetőkben.
- A menedzsment és a tulajdonosok közti együttműködés kulcsfontosságú. Konfliktusokat okozhat, ha a tulajdonosok túl sok pénzt vesznek ki osztalékként, nem hagyva mozgásteret a menedzsmentnek.
- A nyílt kommunikáció minden szinten fontos: a menedzsment és tulajdonosok, illetve a vezetők és dolgozók között. Az embereknek érteniük kell a bérpolitikát és elvárásokat.
- A siker másik kulcsa lojális, motivált dolgozók megszerzése és megtartása, valamint folyamatos innováció és profitorientált működés.
A fizetések publikussá tételének kérdése növekvő cégeknél
A növekvő cégek vezetői gyakran szembesülnek azzal a kérdéssel, hogy publikussá tegyék-e a dolgozók fizetését, vagy sem. Ez komoly dilemmát jelenthet számukra. Egyrészt a nyilvános bérek nagyobb átláthatóságot és igazságosságot teremtenek, másrészt viszont feszültségeket szülhetnek és demotiválóak lehetnek a dolgozókra nézve.
A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom Akadémia Éves Tagsággal érhető el illetve Portfólió cégeknek érhető el.