Starting Up tanfolyam
-
1. Modul - Ötlettől termékig
Starting up - Ötlettől termékig - Bevezető -
Starting up - Ötlettől termékig - A nagy kép
-
Starting up - Ötlettől termékig - Az ötlet helye
-
Starting up - Ötlettől termékig - Unfair Advantage
-
Starting up - Ötlettől termékig - Jó ötlet, rossz ötlet
-
Starting up - Ötlettől termékig - Innováció
-
Starting up - Ötlettől termékig - Validálás
-
Starting up - Ötlettől termékig - Product Market Fit
-
Starting up - Ötlettől termékig - Kérdések
-
2. Modul - Vezetők és alapítókStarting up - Vezetők és alapítók - Bevezető
-
Starting up - Vezetők és alapítók - A tanulás ára
-
Starting up - Vezetők és alapítók - A vezető szerepe
-
Starting up - Vezetők és alapítók - Mi a vezetői stílusod?
-
Starting up - Vezetők és alapítók - Delegálás
-
Starting up - Vezetők és alapítók - A Jolly Joker energia
-
Starting up - Vezetők és alapítók - Energia és hit
-
Starting up - Vezetők és alapítók - Társalapítók
-
Starting up - Vezetők és alapítók - Kérdések
-
3. Modul - Csapat és szervezetStarting up - Csapat és szervezet - Bevezetés
-
Starting up - Csapat és szervezet - Csapatjáték
-
Starting up - Csapat és szervezet - A homárok növekedése
-
Starting up - Csapat és szervezet - Bizalom
-
Starting up - Csapat és szervezet - Teljesítmény kényszer
-
Starting up - Csapat és szervezet - ESOP
-
Starting up - Csapat és szervezet - Fizetés, bónusz, motiváció
-
Starting up - Csapat és szervezet - Hiring and Firing
-
Starting up - Csapat és szervezet - Kinevezések, rangok, pozíciók
-
Starting up - Csapat és szervezet - Kérdések
-
4. Modul - Az ügyfélStarting up - Az ügyfél - Bevezető
-
Starting up - Az ügyfél - B2B, B2C
-
Starting up - Az ügyfél - Tudatos kereslet
-
Starting up - Az ügyfél - Ügyfél élmény
-
Starting up - Az ügyfél - Ügyfélmegtartás
-
Starting up - Az ügyfél - Bálnák
-
Starting up - Az ügyfél - Platformok és piacterek
-
Starting up - Az ügyfél - Kérdések
-
5. Modul - Sales & MarketingStarting up - Sales & Marketing - Bevezetés
-
Starting up - Sales & Marketing - Vitamin VS. gyógyszer
-
Starting up - Sales & Marketing - Üzleti Modell
-
Starting up - Marketing csatornák - Marketing csatornák
-
Starting up - Sales & Marketing - Sales és bevétel
-
Starting up - Sales & Marketing - Kérdések
-
6. Modul - FejlesztésStarting up - Fejlesztés - Bevezetés
-
Starting up - Fejlesztés - Ami nem működik
-
Starting up - Fejlesztés - Lean
-
Starting up - Fejlesztés - Agile VS. Waterfall
-
Starting up - Fejlesztés - Üzlet és fejlesztés
-
Starting up - Fejlesztés - Külső vagy belső csapat
-
Starting up - Fejlesztés - A félelem
-
Starting up - Fejlesztés - Kérdések
-
7. Modul - PénzStarting up - Pénz - Bevezető
-
Starting up - Pénz - Jó pénz és rossz pénz
-
Starting up - Pénz - Méretgazdaságosság
-
Starting up - Pénz - Helyünk a supply chain-ben
-
Starting up - Pénz - Unikornisok
-
Starting up - Pénz - Profit drivers
-
Starting up - Pénz - Finanszírozás
-
Starting up - Pénz - Kérdések
-
8. Modul - MiértekStarting up - Miértek - Bevezetés
-
Starting up - Miértek - De miért?
-
Starting up - Miértek - Az én utam
-
Starting up- Miértek - Kivel dolgozom együtt?
-
Starting up - Miértek - Kontroll VS. Bizalom
Starting up – Fejlesztés – Agile VS. Waterfall
A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom .
Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?
- Miként lehet optimalizálni egy fejlesztőcsapat produktivitását?
- Hogyan lehet a csapat munkáját a kívánt irányba terelni?
- Miért nem elegendő a fejlesztőcsapat sebessége?
Vázlatpontos összefoglaló
- Jól definiált és priorizált feladatlista. Pontosan meg kell határozni a feladatokat, és világosan meg kell adni a prioritásokat. Ezzel a fejlesztőcsapat tisztában lesz azzal, min kell dolgoznia, és mik a célok.
- Folyamatos backlog-karbantartás. A feladatokat és prioritásokat rendszeresen felül kell vizsgálni a menedzsmentnek.
- Rendszeres visszajelzés és monitorozás. A csapat munkáját folyamatosan nyomon kell követni, és visszajelzést kell adni nekik arra vonatkozóan, jól haladnak-e a kitűzött irányba.
- A velocityra, nem csupán a sebességre való fókuszálás. Nem elég, ha a csapat sokat és gyorsan dolgozik, a lényeg, hogy a megfelelő irányba haladjon. A velocity, vagyis az irányított sebesség a célok felé kulcsfontosságú.
- Ha ezen elemek rendben vannak, akkor a fejlesztőcsapat hatékonyan, produktívan tud dolgozni, és kimagasló eredményeket érhet el, ami a cég sikeréhez is hozzájárul. A jól irányított csapat munkája akár tízszeres teljesítménynövekedést is eredményezhet.
A produktivitás kulcsa: a fejlesztőcsapat irányítása
A fejlesztőcsapatok produktivitását sok tényező befolyásolja. Az egyik legfontosabb, hogy mennyire hatékonyan irányítják a csapatot, és mennyire sikerül a tagok munkáját a hasznos irányba terelni. A scrum egy agilis szoftverfejlesztési módszertan, amelyet eredetileg az informatikai projektekben alkalmaztak, de később más iparágakban is elterjedt. Célja, hogy a csapatok hatékonyan és rugalmasan dolgozzanak együtt egy projekten, miközben folyamatosan alkalmazkodnak a változó körülményekhez és ügyféligényekhez.
A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom .