Vissza a Tanfolyamhoz

Starting Up tanfolyam

0% kész
0/0 Steps
  1. 1. Modul - Ötlettől termékig

    Starting up - Ötlettől termékig - Bevezető
  2. Starting up - Ötlettől termékig - A nagy kép
  3. Starting up - Ötlettől termékig - Az ötlet helye
  4. Starting up - Ötlettől termékig - Unfair Advantage
  5. Starting up - Ötlettől termékig - Jó ötlet, rossz ötlet
  6. Starting up - Ötlettől termékig - Innováció
  7. Starting up - Ötlettől termékig - Validálás
  8. Starting up - Ötlettől termékig - Product Market Fit
  9. Starting up - Ötlettől termékig - Kérdések
  10. 2. Modul - Vezetők és alapítók
    Starting up - Vezetők és alapítók - Bevezető
  11. Starting up - Vezetők és alapítók - A tanulás ára
  12. Starting up - Vezetők és alapítók - A vezető szerepe
  13. Starting up - Vezetők és alapítók - Mi a vezetői stílusod?
  14. Starting up - Vezetők és alapítók - Delegálás
  15. Starting up - Vezetők és alapítók - A Jolly Joker energia
  16. Starting up - Vezetők és alapítók - Energia és hit
  17. Starting up - Vezetők és alapítók - Társalapítók
  18. Starting up - Vezetők és alapítók - Kérdések
  19. 3. Modul - Csapat és szervezet
    Starting up - Csapat és szervezet - Bevezetés
  20. Starting up - Csapat és szervezet - Csapatjáték
  21. Starting up - Csapat és szervezet - A homárok növekedése
  22. Starting up - Csapat és szervezet - Bizalom
  23. Starting up - Csapat és szervezet - Teljesítmény kényszer
  24. Starting up - Csapat és szervezet - ESOP
  25. Starting up - Csapat és szervezet - Fizetés, bónusz, motiváció
  26. Starting up - Csapat és szervezet - Hiring and Firing
  27. Starting up - Csapat és szervezet - Kinevezések, rangok, pozíciók
  28. Starting up - Csapat és szervezet - Kérdések
  29. 4. Modul - Az ügyfél
    Starting up - Az ügyfél - Bevezető
  30. Starting up - Az ügyfél - B2B, B2C
  31. Starting up - Az ügyfél - Tudatos kereslet
  32. Starting up - Az ügyfél - Ügyfél élmény
  33. Starting up - Az ügyfél - Ügyfélmegtartás
  34. Starting up - Az ügyfél - Bálnák
  35. Starting up - Az ügyfél - Platformok és piacterek
  36. Starting up - Az ügyfél - Kérdések
  37. 5. Modul - Sales & Marketing
    Starting up - Sales & Marketing - Bevezetés
  38. Starting up - Sales & Marketing - Vitamin VS. gyógyszer
  39. Starting up - Sales & Marketing - Üzleti Modell
  40. Starting up - Marketing csatornák - Marketing csatornák
  41. Starting up - Sales & Marketing - Sales és bevétel
  42. Starting up - Sales & Marketing - Kérdések
  43. 6. Modul - Fejlesztés
    Starting up - Fejlesztés - Bevezetés
  44. Starting up - Fejlesztés - Ami nem működik
  45. Starting up - Fejlesztés - Lean
  46. Starting up - Fejlesztés - Agile VS. Waterfall
  47. Starting up - Fejlesztés - Üzlet és fejlesztés
  48. Starting up - Fejlesztés - Külső vagy belső csapat
  49. Starting up - Fejlesztés - A félelem
  50. Starting up - Fejlesztés - Kérdések
  51. 7. Modul - Pénz
    Starting up - Pénz - Bevezető
  52. Starting up - Pénz - Jó pénz és rossz pénz
  53. Starting up - Pénz - Méretgazdaságosság
  54. Starting up - Pénz - Helyünk a supply chain-ben
  55. Starting up - Pénz - Unikornisok
  56. Starting up - Pénz - Profit drivers
  57. Starting up - Pénz - Finanszírozás
  58. Starting up - Pénz - Kérdések
  59. 8. Modul - Miértek
    Starting up - Miértek - Bevezetés
  60. Starting up - Miértek - De miért?
  61. Starting up - Miértek - Az én utam
  62. Starting up- Miértek - Kivel dolgozom együtt?
  63. Starting up - Miértek - Kontroll VS. Bizalom
Lecke 1 / 63
Folyamatban

Starting up – Ötlettől termékig – Bevezető

A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom Akadémia Pro Tagsággal érhető el illetve Portfólió cégeknek érhető el.

Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?

  • Hogyan lett Petya sikeres vállalkozó?
  • Hogyan épül fel a Starting Up! tanfolyam?
  • Hogyan segít ez most már startupokat?

Vázlatpontos összefoglaló

  • Balogh Petya Klasszikus sikertelen startupok után dolgozott a Nokiánál.
  • Ott megtanulta, hogy egy nap nem elég dolgozni és játékok fejlesztésébe kezdett, ami a harmadik startupja lett. A negyedik startupja játékok fejlesztésére alakult és sikeres lett, ebből nőtt ki az NNG.
  • 11 évig volt az NNG vezérigazgatója, a céget egy főről 850 főre növelte, évi 100 millió dolláros árbevételt ért el 35% profittal. 73 országban voltak jelen, a top 10 autógyártó közül 7-tel volt együttműködésük, több mint 60 nyelven beszélt a navigációjuk. 2015-ben eladta részesedését és kilépett az NNG-től. Már nem élvezte a vezérigazgatói munkát egy nagy cégnél.
  • A startupok alapítóival való munka sokkal jobban érdekli, ezért angyalbefektető lett.
  • 850 millió forintot fektetett startupokba eddig, ami most már kb. 2 milliárd forint értékű.
  • A portfóliócégei 10 milliárd forint tőkét tudtak bevonni.
  • Napjait startupok alapítóival beszélgetve tölti. Hármas módszertan alapján segíti őket:
  • praktikus tanácsok, elmélet, és személyes történetek.
  • Nincsenek végtelenül nagy igazságok és abszolút módszerek. Minél több nézőpontot kell megvizsgálni és beépíteni a gondolkodásba.

Az út a sikeres vállalkozóvá: Balogh Petya és a startupok támogatása

A vállalkozói világ tele van inspiráló történetekkel olyan egyénekről, akik ambiciózus álmokkal indultak, és kemény munkával és elszántsággal elérték sikereiket. Balogh Petya egy ilyen sikertörténet szereplője, aki nemcsak saját vállalkozását építette fel, hanem most már másoknak is segít a startupok világában. Ez a cikk bemutatja Balogh Petya útját a sikeres vállalkozóvá, valamint azt, hogyan támogatja ma már másokat a startupok fejlődésében.

A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom Akadémia Pro Tagsággal érhető el illetve Portfólió cégeknek érhető el.