Vissza a Tanfolyamhoz

Starting Up tanfolyam

0% kész
0/0 lecke
  1. Starting up - Ötlettől termékig - Bevezető
  2. Starting up - Ötlettől termékig - A nagy kép
  3. Starting up - Ötlettől termékig - Az ötlet helye
  4. Starting up - Ötlettől termékig - Unfair Advantage
  5. Starting up - Ötlettől termékig - Jó ötlet, Rossz ötlet
  6. Starting up - Ötlettől termékig - Innováció
  7. Starting up - Ötlettől termékig - Validálás
  8. Starting up - Ötlettől termékig - Product Market Fit
  9. Starting up - Ötlettől termékig - Kérdések
  10. Starting up - Vezetők és alapítók - Bevezető
  11. Starting up - Vezetők és alapítók - A tanulás ára
  12. Starting up - Vezetők és alapítók - A vezető szerepe
  13. Starting up - Vezetők és alapítók - Mi a vezetői stílusod?
  14. Starting up - Vezetők és alapítók - Delegálás
  15. Starting up - Vezetők és alapítók - A Jolly Joker energia
  16. Starting up - Vezetők és alapítók - Energia és hit
  17. Starting up - Vezetők és alapítók - Társalapítók
  18. Starting up - Vezetők és alapítók - Kérdések
  19. Starting up - Csapat és szervezet - Bevezetés
  20. Starting up - Csapat és szervezet - Csapatjáték
  21. Starting up - Csapat és szervezet - A homárok növekedése
  22. Starting up - Csapat és szervezet - Bizalom
  23. Starting up - Csapat és szervezet - Teljesítmény kényszer
  24. Starting up - Csapat és szervezet - ESOP
  25. Starting up - Csapat és szervezet - Fizetés, bónusz, motiváció
  26. Starting up - Csapat és szervezet - Hiring and Firing
  27. Starting up - Csapat és szervezet - Kinevezések, rangok, pozíciók
  28. Starting up - Csapat és szervezet - Kérdések
  29. Starting up - Az ügyfél - Bevezető
  30. Starting up - Az ügyfél - B2B, B2C
  31. Starting up - Az ügyfél - Tudatos kereslet
  32. Starting up - Az ügyfél - Ügyfél élmény
  33. Starting up - Az ügyfél - Ügyfélmegtartás
  34. Starting up - Az ügyfél - Bálnák
  35. Starting up - Az ügyfél - Platformok és piacterek
  36. Starting up - Az ügyfél - Kérdések
  37. Starting up - Sales & Marketing - Bevezetés
  38. Starting up - Sales & Marketing - Vitamin vs gyógyszer
  39. Starting up - Sales & Marketing - Üzleti Modell
  40. Starting up - Marketing csatornák - Marketing csatornák
  41. Starting up - Sales & Marketing - Sales és bevétel
  42. Starting up - Sales & Marketing - Kérdések
  43. Starting up - Fejlesztés - Bevezetés
  44. Starting up - Fejlesztés - Ami nem működik
  45. Starting up - Fejlesztés - Lean
  46. Starting up - Fejlesztés - Agile VS Waterfall
  47. Starting up - Fejlesztés - Üzlet és fejlesztés
  48. Starting up - Fejlesztés - Külső vagy Belső csapat
  49. Starting up - Fejlesztés - A félelem
  50. Starting up - Fejlesztés - Kérdések
  51. Starting up - Pénz - Bevezető
  52. Starting up - Pénz - Jó pénz és rossz pénz
  53. Starting up - Pénz - Méretgazdaságosság
  54. Starting up - Pénz - Helyünk a supply chain-ben
  55. Starting up - Pénz - Unikornisok
  56. Starting up - Pénz - Profit drivers
  57. Starting up - Pénz - Finanszírozás
  58. Starting up - Pénz - Kérdések
  59. Starting up - Miértek - Bevezetés
  60. Starting up - Miértek - De miért?
  61. Starting up - Miértek - Az én utam
  62. Starting up- Miértek - Kivel dolgozom együtt?
  63. Starting up - Miértek - Kontroll vs bizalom
Lecke 6 / 63

Starting up – Ötlettől termékig – Innováció

Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?

  • Miért van szükségük a startupoknak hibázni és tanulni a hibákból?
  • Hogyan építhetnek a startupok olyan kultúrát, amely támogatja az innovációt?
  • Mi gátolja a startupok innovációs képességét?

Vázlatpontos összefoglaló

  • A sikeres startupok innovációs képessége a hibázásra való nyitottságukon és a hibákból való tanulási készségükön alapul.
  • A startupoknak gyorsan kell kísérletezniük és visszajelzést kapniuk ahhoz, hogy innoválhassanak. Ehhez bátor, kockázatvállaló csapatra és vezetőkre van szükségük, akik nem büntetik a hibázást.
  • A legtöbb újító ötlet nem működik. A sikeres startupok ezt elfogadják, és a hibákat természetes velejárójának tekintik az innovációnak. A hibákból tanulnak, és továbblépnek a következő kísérletre.
  • A sikeres startupok olyan kultúrát építenek, amely támogatja a hibázást és a belőle való tanulást. Ez lehetővé teszi a kreatív gondolkodást és igazi innovációt.
  • A hibázástól való félelem gátolja az innovációt. A startupoknak olyan kultúrát kell kialakítaniuk, amely díjazza a hibázásból származó tapasztalatot.

A hibázás kultúrája: a startupok innovációs ereje

Az innováció lényege, hogy kipróbálunk valamit, aminek a végeredménye nem biztos. Teszünk egy kísérletet, ami lehet, hogy nem fog sikerülni. Az innováció folyamat, amiben folyamatosan tanulunk azáltal, hogy újabb és újabb dolgokat próbálunk ki. Ez az innovációs ciklus: alkotunk valamit, megmérjük, mit sikerült elérni, és a tapasztalatok alapján levonjuk a tanulságokat. A legjobb innovációs ciklus minél rövidebb.

A Video és az Összefoglaló Cikk megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom Akadémia Éves Tagsággal érhető el illetve Portfólió cégeknek érhető el.