Starting Up tanfolyam
-
1. Modul - Ötlettől termékig
Starting up - Ötlettől termékig - Bevezető -
Starting up - Ötlettől termékig - A nagy kép
-
Starting up - Ötlettől termékig - Az ötlet helye
-
Starting up - Ötlettől termékig - Unfair Advantage
-
Starting up - Ötlettől termékig - Jó ötlet, rossz ötlet
-
Starting up - Ötlettől termékig - Innováció
-
Starting up - Ötlettől termékig - Validálás
-
Starting up - Ötlettől termékig - Product Market Fit
-
Starting up - Ötlettől termékig - Kérdések
-
2. Modul - Vezetők és alapítókStarting up - Vezetők és alapítók - Bevezető
-
Starting up - Vezetők és alapítók - A tanulás ára
-
Starting up - Vezetők és alapítók - A vezető szerepe
-
Starting up - Vezetők és alapítók - Mi a vezetői stílusod?
-
Starting up - Vezetők és alapítók - Delegálás
-
Starting up - Vezetők és alapítók - A Jolly Joker energia
-
Starting up - Vezetők és alapítók - Energia és hit
-
Starting up - Vezetők és alapítók - Társalapítók
-
Starting up - Vezetők és alapítók - Kérdések
-
3. Modul - Csapat és szervezetStarting up - Csapat és szervezet - Bevezetés
-
Starting up - Csapat és szervezet - Csapatjáték
-
Starting up - Csapat és szervezet - A homárok növekedése
-
Starting up - Csapat és szervezet - Bizalom
-
Starting up - Csapat és szervezet - Teljesítmény kényszer
-
Starting up - Csapat és szervezet - ESOP
-
Starting up - Csapat és szervezet - Fizetés, bónusz, motiváció
-
Starting up - Csapat és szervezet - Hiring and Firing
-
Starting up - Csapat és szervezet - Kinevezések, rangok, pozíciók
-
Starting up - Csapat és szervezet - Kérdések
-
4. Modul - Az ügyfélStarting up - Az ügyfél - Bevezető
-
Starting up - Az ügyfél - B2B, B2C
-
Starting up - Az ügyfél - Tudatos kereslet
-
Starting up - Az ügyfél - Ügyfél élmény
-
Starting up - Az ügyfél - Ügyfélmegtartás
-
Starting up - Az ügyfél - Bálnák
-
Starting up - Az ügyfél - Platformok és piacterek
-
Starting up - Az ügyfél - Kérdések
-
5. Modul - Sales & MarketingStarting up - Sales & Marketing - Bevezetés
-
Starting up - Sales & Marketing - Vitamin VS. gyógyszer
-
Starting up - Sales & Marketing - Üzleti Modell
-
Starting up - Marketing csatornák - Marketing csatornák
-
Starting up - Sales & Marketing - Sales és bevétel
-
Starting up - Sales & Marketing - Kérdések
-
6. Modul - FejlesztésStarting up - Fejlesztés - Bevezetés
-
Starting up - Fejlesztés - Ami nem működik
-
Starting up - Fejlesztés - Lean
-
Starting up - Fejlesztés - Agile VS. Waterfall
-
Starting up - Fejlesztés - Üzlet és fejlesztés
-
Starting up - Fejlesztés - Külső vagy belső csapat
-
Starting up - Fejlesztés - A félelem
-
Starting up - Fejlesztés - Kérdések
-
7. Modul - PénzStarting up - Pénz - Bevezető
-
Starting up - Pénz - Jó pénz és rossz pénz
-
Starting up - Pénz - Méretgazdaságosság
-
Starting up - Pénz - Helyünk a supply chain-ben
-
Starting up - Pénz - Unikornisok
-
Starting up - Pénz - Profit drivers
-
Starting up - Pénz - Finanszírozás
-
Starting up - Pénz - Kérdések
-
8. Modul - MiértekStarting up - Miértek - Bevezetés
-
Starting up - Miértek - De miért?
-
Starting up - Miértek - Az én utam
-
Starting up- Miértek - Kivel dolgozom együtt?
-
Starting up - Miértek - Kontroll VS. Bizalom
Starting up – Ötlettől termékig – Unfair Advantage
A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom .
Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?
- Mi szükséges egy sikeres vállalkozáshoz azon kívül, hogy van egy jó ötletünk?
- Mi az az “unfair advantage” és miért fontos?
- Hogyan tudunk tudatosan építkezni egy cég sikerére?
Vázlatpontos összefoglaló
- Egy cég sikeréhez nem elég egy jó ötlet, sok más tényezőre is szükség van.
- Az egyik legfontosabb az “unfair advantage” – olyan előny, ami másokkal szemben kiemelkedő helyzetbe hoz minket.
- Ez lehet korábbi tapasztalat, speciális tudás vagy kapcsolati háló. Nehéz előre látni, gyakran utólag derül ki.
- Az NNG navigációs cég több unfair advantage-szel rendelkezett: játékfejlesztési tapasztalat, ARM architektúra ismerete, piaci trendfelismerés.
- Tudatos építkezésre van szükség: feltárni az erősségeket és olyan területre fókuszálni, ahol igazán jók lehetünk.
- Diverz csapat kell, mert különböző hátterű emberek más előnyöket hoznak. Bár konfliktusokat okoz, de gazdagít is.
- Folyamatosan figyelni kell a piaci trendeket. Meggyőződésünk előnyünkké válhat.
- A siker aprólékos munkából, tudatosságból, előrelátásból és szerencséből tevődik össze.
- Folyamatosan építkezni kell. Tisztában kell lenni az erősségekkel és jó területre fókuszálni. Ez sikerre vihet.
Az unfair advantage: A sikeres vállalkozások titka
A vállalkozások világában a verseny szorosabbá válik, és a sikeres cégeknek rendelkezniük kell valamivel, amely kiemeli őket a tömegből. Az “unfair advantage” (nem tisztességes előny) kifejezés jelenti azt a kulcsfontosságú tényezőt, amely lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy kiemelkedjenek a versenytársak közül. Ez az előny általában egyedi technológia, tudás vagy készség, amely révén a vállalkozás versenyelőnyre tesz szert. Az unfair advantage nem mindig azonnal felismerhető, de már a kezdetektől fogva tudatosan kell építeni és fejleszteni.
A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom .