Starting Up tanfolyam
-
1. Modul - Ötlettől termékig
Starting up - Ötlettől termékig - Bevezető -
Starting up - Ötlettől termékig - A nagy kép
-
Starting up - Ötlettől termékig - Az ötlet helye
-
Starting up - Ötlettől termékig - Unfair Advantage
-
Starting up - Ötlettől termékig - Jó ötlet, rossz ötlet
-
Starting up - Ötlettől termékig - Innováció
-
Starting up - Ötlettől termékig - Validálás
-
Starting up - Ötlettől termékig - Product Market Fit
-
Starting up - Ötlettől termékig - Kérdések
-
2. Modul - Vezetők és alapítókStarting up - Vezetők és alapítók - Bevezető
-
Starting up - Vezetők és alapítók - A tanulás ára
-
Starting up - Vezetők és alapítók - A vezető szerepe
-
Starting up - Vezetők és alapítók - Mi a vezetői stílusod?
-
Starting up - Vezetők és alapítók - Delegálás
-
Starting up - Vezetők és alapítók - A Jolly Joker energia
-
Starting up - Vezetők és alapítók - Energia és hit
-
Starting up - Vezetők és alapítók - Társalapítók
-
Starting up - Vezetők és alapítók - Kérdések
-
3. Modul - Csapat és szervezetStarting up - Csapat és szervezet - Bevezetés
-
Starting up - Csapat és szervezet - Csapatjáték
-
Starting up - Csapat és szervezet - A homárok növekedése
-
Starting up - Csapat és szervezet - Bizalom
-
Starting up - Csapat és szervezet - Teljesítmény kényszer
-
Starting up - Csapat és szervezet - ESOP
-
Starting up - Csapat és szervezet - Fizetés, bónusz, motiváció
-
Starting up - Csapat és szervezet - Hiring and Firing
-
Starting up - Csapat és szervezet - Kinevezések, rangok, pozíciók
-
Starting up - Csapat és szervezet - Kérdések
-
4. Modul - Az ügyfélStarting up - Az ügyfél - Bevezető
-
Starting up - Az ügyfél - B2B, B2C
-
Starting up - Az ügyfél - Tudatos kereslet
-
Starting up - Az ügyfél - Ügyfél élmény
-
Starting up - Az ügyfél - Ügyfélmegtartás
-
Starting up - Az ügyfél - Bálnák
-
Starting up - Az ügyfél - Platformok és piacterek
-
Starting up - Az ügyfél - Kérdések
-
5. Modul - Sales & MarketingStarting up - Sales & Marketing - Bevezetés
-
Starting up - Sales & Marketing - Vitamin VS. gyógyszer
-
Starting up - Sales & Marketing - Üzleti Modell
-
Starting up - Marketing csatornák - Marketing csatornák
-
Starting up - Sales & Marketing - Sales és bevétel
-
Starting up - Sales & Marketing - Kérdések
-
6. Modul - FejlesztésStarting up - Fejlesztés - Bevezetés
-
Starting up - Fejlesztés - Ami nem működik
-
Starting up - Fejlesztés - Lean
-
Starting up - Fejlesztés - Agile VS. Waterfall
-
Starting up - Fejlesztés - Üzlet és fejlesztés
-
Starting up - Fejlesztés - Külső vagy belső csapat
-
Starting up - Fejlesztés - A félelem
-
Starting up - Fejlesztés - Kérdések
-
7. Modul - PénzStarting up - Pénz - Bevezető
-
Starting up - Pénz - Jó pénz és rossz pénz
-
Starting up - Pénz - Méretgazdaságosság
-
Starting up - Pénz - Helyünk a supply chain-ben
-
Starting up - Pénz - Unikornisok
-
Starting up - Pénz - Profit drivers
-
Starting up - Pénz - Finanszírozás
-
Starting up - Pénz - Kérdések
-
8. Modul - MiértekStarting up - Miértek - Bevezetés
-
Starting up - Miértek - De miért?
-
Starting up - Miértek - Az én utam
-
Starting up- Miértek - Kivel dolgozom együtt?
-
Starting up - Miértek - Kontroll VS. Bizalom
Starting up – Ötlettől termékig – Validálás

A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom Akadémia Éves Tagsággal érhető el illetve Portfólió cégeknek érhető el.
Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?
- Mi a validáció lényege startupok esetében?
- Hogyan validáljunk egy startup ötletet?
- Miért fontos minél korábbi stádiumban validálni egy ötletet?
Vázlatpontos összefoglaló
- A validáció lényege a kísérletezés és a piac visszajelzéseinek elemzése. Konkrét célokat kell kitűznünk, hogy sikeres volt-e a validáció.
- Ki kell választani, mit szeretnénk validálni: egy terméket, szolgáltatást vagy üzleti modellt.
- Kísérleteket kell végeznünk, például termékteszteket, marketingkampányokat vagy crowdfundingot.
- A tapasztalatokat elemezve továbblépünk – akár többször is újrapróbálkozva.
- Minél korábban vagyunk, annál fontosabb a gyors validáció. Egy ötlet tesztelése olcsóbb, mint egy kész terméké.
- A sikeres startupok nem félnek kísérletezni, és megtalálják a módját az olcsó validációnak.
- A validáció lényege tehát: tesztelj, elemzést végezz, tanulj és lépj tovább – még ha olykor kudarcot is vallasz. Így derül ki, mi működik.
Validáld vagy kudarcot vallasz
A startupok egyik kulcsfontosságú tevékenysége a validáció, vagyis annak ellenőrzése, hogy az új termékötletük, szolgáltatásuk vagy üzleti modelljük működőképes lesz-e. Ez történhet kísérletezés, tesztelés és a piac visszajelzéseinek elemzése révén. A validáció lényege, hogy megválaszoljunk bizonyos kérdéseket az ötletünkről, és várjuk a piac válaszát. A legjobb, ha előre tudjuk, mit remélünk ettől a folyamattól, és van konkrét, mérhető mutatónk arra, hogy sikeres volt-e. Ha nem, az nem baj, csak annyit jelent, hogy az adott ötlet nem működőképes.
A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom Akadémia Éves Tagsággal érhető el illetve Portfólió cégeknek érhető el.