Vissza a Tanfolyamhoz
Starting Up tanfolyam
0% kész
0/0 Steps
-
1. Modul - Ötlettől termékig
Starting up - Ötlettől termékig - Bevezető -
Starting up - Ötlettől termékig - A nagy kép
-
Starting up - Ötlettől termékig - Az ötlet helye
-
Starting up - Ötlettől termékig - Unfair Advantage
-
Starting up - Ötlettől termékig - Jó ötlet, rossz ötlet
-
Starting up - Ötlettől termékig - Innováció
-
Starting up - Ötlettől termékig - Validálás
-
Starting up - Ötlettől termékig - Product Market Fit
-
Starting up - Ötlettől termékig - Kérdések
-
2. Modul - Vezetők és alapítókStarting up - Vezetők és alapítók - Bevezető
-
Starting up - Vezetők és alapítók - A tanulás ára
-
Starting up - Vezetők és alapítók - A vezető szerepe
-
Starting up - Vezetők és alapítók - Mi a vezetői stílusod?
-
Starting up - Vezetők és alapítók - Delegálás
-
Starting up - Vezetők és alapítók - A Jolly Joker energia
-
Starting up - Vezetők és alapítók - Energia és hit
-
Starting up - Vezetők és alapítók - Társalapítók
-
Starting up - Vezetők és alapítók - Kérdések
-
3. Modul - Csapat és szervezetStarting up - Csapat és szervezet - Bevezetés
-
Starting up - Csapat és szervezet - Csapatjáték
-
Starting up - Csapat és szervezet - A homárok növekedése
-
Starting up - Csapat és szervezet - Bizalom
-
Starting up - Csapat és szervezet - Teljesítmény kényszer
-
Starting up - Csapat és szervezet - ESOP
-
Starting up - Csapat és szervezet - Fizetés, bónusz, motiváció
-
Starting up - Csapat és szervezet - Hiring and Firing
-
Starting up - Csapat és szervezet - Kinevezések, rangok, pozíciók
-
Starting up - Csapat és szervezet - Kérdések
-
4. Modul - Az ügyfélStarting up - Az ügyfél - Bevezető
-
Starting up - Az ügyfél - B2B, B2C
-
Starting up - Az ügyfél - Tudatos kereslet
-
Starting up - Az ügyfél - Ügyfél élmény
-
Starting up - Az ügyfél - Ügyfélmegtartás
-
Starting up - Az ügyfél - Bálnák
-
Starting up - Az ügyfél - Platformok és piacterek
-
Starting up - Az ügyfél - Kérdések
-
5. Modul - Sales & MarketingStarting up - Sales & Marketing - Bevezetés
-
Starting up - Sales & Marketing - Vitamin VS. gyógyszer
-
Starting up - Sales & Marketing - Üzleti Modell
-
Starting up - Marketing csatornák - Marketing csatornák
-
Starting up - Sales & Marketing - Sales és bevétel
-
Starting up - Sales & Marketing - Kérdések
-
6. Modul - FejlesztésStarting up - Fejlesztés - Bevezetés
-
Starting up - Fejlesztés - Ami nem működik
-
Starting up - Fejlesztés - Lean
-
Starting up - Fejlesztés - Agile VS. Waterfall
-
Starting up - Fejlesztés - Üzlet és fejlesztés
-
Starting up - Fejlesztés - Külső vagy belső csapat
-
Starting up - Fejlesztés - A félelem
-
Starting up - Fejlesztés - Kérdések
-
7. Modul - PénzStarting up - Pénz - Bevezető
-
Starting up - Pénz - Jó pénz és rossz pénz
-
Starting up - Pénz - Méretgazdaságosság
-
Starting up - Pénz - Helyünk a supply chain-ben
-
Starting up - Pénz - Unikornisok
-
Starting up - Pénz - Profit drivers
-
Starting up - Pénz - Finanszírozás
-
Starting up - Pénz - Kérdések
-
8. Modul - MiértekStarting up - Miértek - Bevezetés
-
Starting up - Miértek - De miért?
-
Starting up - Miértek - Az én utam
-
Starting up- Miértek - Kivel dolgozom együtt?
-
Starting up - Miértek - Kontroll VS. Bizalom
Lecke 41 / 63
Folyamatban
Starting up – Sales & Marketing – Sales és bevétel
A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom Akadémia Pro Tagsággal érhető el.
Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?
- Hogyan lehet legyőzni a nagyvállalatok új szállítókkal szembeni bizalmatlanságát?
- Milyen módszerekkel építhető ki tartós bizalom egy B2B partnerrel?
- Mit tehet egy vállalkozás azért, hogy bekerüljön egy nagyvállalat beszállítói közé?
Vázlatpontos összefoglaló
- A B2B vállalkozásoknak hosszú az út a nagyvállalati ügyfelekig. Le kell győzniük az új szereplőkkel szembeni bizalmatlanságot és a bonyolult döntéshozási folyamatokat.
- A bizalomépítés kulcsa a folyamatos jelenlét és a fokozatos ismertté válás. Minél több a találkozó és érintkezési pont, annál hamarabb alakul ki a bizalom.
- Építsünk személyes kapcsolatot, találjuk meg a döntéshozók “szövetségeseit”. Ők lehetnek a legnagyobb támogatóink.
- Legyünk őszinték, transzparensek és mutassuk be a valós helyzetet. Így nem érzik úgy az ügyfelek, hogy becsapni akarjuk őket.
- Bizonyítsuk a hozzáadott értéket. Koncentráljunk arra, hogy valódi megoldásokat kínáljunk az ügyfelek problémáira.
- Legyünk profi és megbízható partnerek. A határidők és vállalások be nem tartása gyorsan lerombolja az épített bizalmat.
- A bizalomépítés hosszú folyamat, de kitartással és odafigyeléssel az ügyfélkapcsolatok tartóssá és gyümölcsözővé tehetők.
A bizalom kiépítése B2B szervezeteknél
A B2B vállalkozásoknak hosszú út áll előttük, mire egy nagyvállalati ügyféllel kapcsolatot tudnak kiépíteni és üzletet kötni. Ennek számos oka van, köztük a bürokratikus és formalizált döntéshozási folyamat, illetve az új szereplőkkel szembeni bizalmatlanság. Ahhoz, hogy egy startup bekerüljön egy nagyvállalat beszállítói közé, rengeteg időre és türelemre van szükség a csapattól.
A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom Akadémia Pro Tagsággal érhető el.