Vissza a Tanfolyamhoz

Starting Up tanfolyam

0% kész
0/0 Steps
  1. 1. Modul - Ötlettől termékig

    Starting up - Ötlettől termékig - Bevezető
  2. Starting up - Ötlettől termékig - A nagy kép
  3. Starting up - Ötlettől termékig - Az ötlet helye
  4. Starting up - Ötlettől termékig - Unfair Advantage
  5. Starting up - Ötlettől termékig - Jó ötlet, rossz ötlet
  6. Starting up - Ötlettől termékig - Innováció
  7. Starting up - Ötlettől termékig - Validálás
  8. Starting up - Ötlettől termékig - Product Market Fit
  9. Starting up - Ötlettől termékig - Kérdések
  10. 2. Modul - Vezetők és alapítók
    Starting up - Vezetők és alapítók - Bevezető
  11. Starting up - Vezetők és alapítók - A tanulás ára
  12. Starting up - Vezetők és alapítók - A vezető szerepe
  13. Starting up - Vezetők és alapítók - Mi a vezetői stílusod?
  14. Starting up - Vezetők és alapítók - Delegálás
  15. Starting up - Vezetők és alapítók - A Jolly Joker energia
  16. Starting up - Vezetők és alapítók - Energia és hit
  17. Starting up - Vezetők és alapítók - Társalapítók
  18. Starting up - Vezetők és alapítók - Kérdések
  19. 3. Modul - Csapat és szervezet
    Starting up - Csapat és szervezet - Bevezetés
  20. Starting up - Csapat és szervezet - Csapatjáték
  21. Starting up - Csapat és szervezet - A homárok növekedése
  22. Starting up - Csapat és szervezet - Bizalom
  23. Starting up - Csapat és szervezet - Teljesítmény kényszer
  24. Starting up - Csapat és szervezet - ESOP
  25. Starting up - Csapat és szervezet - Fizetés, bónusz, motiváció
  26. Starting up - Csapat és szervezet - Hiring and Firing
  27. Starting up - Csapat és szervezet - Kinevezések, rangok, pozíciók
  28. Starting up - Csapat és szervezet - Kérdések
  29. 4. Modul - Az ügyfél
    Starting up - Az ügyfél - Bevezető
  30. Starting up - Az ügyfél - B2B, B2C
  31. Starting up - Az ügyfél - Tudatos kereslet
  32. Starting up - Az ügyfél - Ügyfél élmény
  33. Starting up - Az ügyfél - Ügyfélmegtartás
  34. Starting up - Az ügyfél - Bálnák
  35. Starting up - Az ügyfél - Platformok és piacterek
  36. Starting up - Az ügyfél - Kérdések
  37. 5. Modul - Sales & Marketing
    Starting up - Sales & Marketing - Bevezetés
  38. Starting up - Sales & Marketing - Vitamin VS. gyógyszer
  39. Starting up - Sales & Marketing - Üzleti Modell
  40. Starting up - Marketing csatornák - Marketing csatornák
  41. Starting up - Sales & Marketing - Sales és bevétel
  42. Starting up - Sales & Marketing - Kérdések
  43. 6. Modul - Fejlesztés
    Starting up - Fejlesztés - Bevezetés
  44. Starting up - Fejlesztés - Ami nem működik
  45. Starting up - Fejlesztés - Lean
  46. Starting up - Fejlesztés - Agile VS. Waterfall
  47. Starting up - Fejlesztés - Üzlet és fejlesztés
  48. Starting up - Fejlesztés - Külső vagy belső csapat
  49. Starting up - Fejlesztés - A félelem
  50. Starting up - Fejlesztés - Kérdések
  51. 7. Modul - Pénz
    Starting up - Pénz - Bevezető
  52. Starting up - Pénz - Jó pénz és rossz pénz
  53. Starting up - Pénz - Méretgazdaságosság
  54. Starting up - Pénz - Helyünk a supply chain-ben
  55. Starting up - Pénz - Unikornisok
  56. Starting up - Pénz - Profit drivers
  57. Starting up - Pénz - Finanszírozás
  58. Starting up - Pénz - Kérdések
  59. 8. Modul - Miértek
    Starting up - Miértek - Bevezetés
  60. Starting up - Miértek - De miért?
  61. Starting up - Miértek - Az én utam
  62. Starting up- Miértek - Kivel dolgozom együtt?
  63. Starting up - Miértek - Kontroll VS. Bizalom
Lecke 39 / 63

Starting up – Sales & Marketing – Üzleti Modell

A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom .

Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?

  • Hogyan számítható ki egy cég CAC és LTV mutatója?
  • Miért nem érdemes egyetlen ügyfélszerzési csatornára alapozni?
  • Hogyan befolyásolják a versenytársak egy cég CAC-ját a fizetett hirdetéseken keresztül szerzett ügyfelek esetén?

Vázlatpontos összefoglaló

  • A CAC és LTV aránya megmutatja, mennyire hatékony egy cég ügyfélszerzése. 2-5 között optimális.
  • Minél többet költ egy cég marketingre, annál kevésbé lesz hatékony. Fokozatosan érdemes növelni a költést.
  • A fizetett hirdetéseken keresztül szerzett ügyfelek CAC-ját nagyban befolyásolják a versenytársak. Ez veszélyezteti a céget.
  • Nem szabad egyetlen csatornára, pl. CPC-re alapozni. Több lábon kell állni.
  • Az ügyfélszerzés folyamatos optimalizálást és fejlesztést igényel. Állandó innovációra sarkall.
  • Minél több csatornán szerzünk ügyfelet, annál kevésbé függünk a külső körülményektől. Ez elősegíti a fenntartható növekedést.

Egy vállalkozás növekedésének kulcsa az ügyfélszerzés optimalizálása 

A legtöbb startup vállalkozás számára az ügyfélszerzés és annak hatékony menedzselése jelenti a legnagyobb kihívást. Ahhoz, hogy egy cég növekedni tudjon, folyamatosan új ügyfeleket kell szereznie. Az ügyfélszerzés költségeinek (Customer Acquisition Cost vagy CAC) csökkentése és az elért bevételek (Lifetime Value vagy LTV) növelése a kulcs a fenntartható növekedéshez. 

A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom .

Mielőtt bezárnád...

Ne maradj le híreinkről, tanfolyamainkról, eseményeinkről. Iratkozz fel a hírlevelünkre, ahol kéthetente tájékoztatunk az aktualitásokról.