Vissza a Tanfolyamhoz

Kilövés – Online tanfolyam

0% kész
0/0 Steps
  1. 1. modul - Rákészülés

    Bevezetés
  2. Bevezetés - Kérdések
  3. Vállalkozói utak
  4. Vállalkozói utak - Kérdések
  5. Vállalkozások fajtái
  6. Az indulás
  7. Az indulás - Kérdések
  8. A tanulás ára
  9. A tanulás ára - Kérdések
  10. Az induló csapat
  11. Osztozás
  12. Osztozás - Kérdések
  13. 1. modul - Ötlettől az ügyfélig
    Bevezetés
  14. Innovációs ciklus
  15. Innovációs ciklus - Kérdések
  16. Témaválasztás, validáció
  17. Tesztelés
  18. Tesztelés - Kérdések
  19. Fókusz, stratégia
  20. Product market fit
  21. Product market fit - Kérdések
  22. 1. modul - kvíz
    1. modul - kvíz
    1 Kvíz
  23. 2. modul - Beindítás
    Weboldal
  24. Weboldal - Kérdések
  25. Marketing
  26. Marketing - Kérdések
  27. Personal Branding, Social Media
  28. Personal Branding, Social Media - Kérdések
  29. PR
  30. Piacismeret
  31. Piacismeret - Kérdések
  32. 2. modul - Pénzügyek
    Pénz
  33. Árazás
  34. Bevételek, költségek
  35. Bevételek, költségek - Kérdések
  36. Számla, ÁFA, Cash-flow
  37. Számla, ÁFA, Cash-flow - Kérdések
  38. 2. modul - kvíz
    2. modul - kvíz
    1 Kvíz
  39. 3. modul - Működés
    Cégalapítás, KATA
  40. Cégalapítás, cégformák
  41. Cégalapítás, cégformák - Kérdések
  42. Jog, könyvelés, admin
  43. Fizetés, csapat
  44. Fizetés, csapat - Kérdések
  45. Adat alapú döntések
  46. 3. modul - Befektetés
    Tőkebevonás
  47. Tőkebevonás - Kérdések
  48. Befektetők
  49. Befektetők - Kérdések
  50. Befektethetőség
  51. Eladhatóság
  52. 3. modul - kvíz
    3. modul - kvíz
    1 Kvíz
  53. 4. modul - Ötletek és validálás
    Mi a startup és miért fontos?
  54. P. Tóth Andris validálásai és pivotjai
  55. Validálás, gyűjtés, kiskutatás módszerei
  56. Nagykutatás módszerei, product-market fit, szervezeti kérdések
  57. 4. modul - Product market fit és pivot a gyakorlatban
    Ötlettől a product-market fitig
  58. Árazás
  59. Pivot vs. kísérletezés
  60. Teljes market pivot
  61. 4. modul - kvíz
    4. modul - kvíz
    1 Kvíz
  62. 5. modul - Termékfejlesztés a gyakorlatban
    Ötletgenerálás - kinek fejlesztünk mit?
  63. Ügyfél-visszajelzések
  64. Termékfejlesztés a szervezetben
  65. Emberek, módszertanok
  66. Interjúk, mérés
  67. 5. modul - kvíz
    5. modul - kvíz
    1 Kvíz
  68. 6. Pivot - stratégiaváltás a gyakorlatban - Balogh Petyával
    Product-market fit, PMF szintek
  69. Indikátorok, Unit economics
  70. Pivot, döntéshozatal
  71. Megvalósítás
  72. 6. Pivot - stratégiaváltás a gyakorlatban Fehér Gyulával
    Mi a pivot? Hogyan változott a Ustream koncepciója?
  73. Amikor a Google beletrollkodik a piacodba - pivot
  74. Befektetői viszony a pivothoz
  75. Gyors kérdések
  76. 6. modul - kvíz
    6. modul - kvíz
    1 Kvíz
  77. 7. Tailfin founders - hogyan lehet bekerülni a Y Combinator programba?
    A Rising Stack indulása
  78. Saját termék kialakításának nehézségei
  79. Az ötlet megszületése, a Tailfin megalakulása
  80. Jelentkezés a Y Combinatorba
  81. Proof on concept, pivot, iterációk
  82. Hogyan lehet könnyedén venni a pivotokat?
  83. 7. Recept: Hogyan építs fel a cégedből két év alatt egy tízmillió dolláros exitet
    A SequenceIQ története
  84. Az exit után, a következő exit előtt
  85. Hogyan építsünk 1,5 év alatt 10 millió dolláros exitet?
  86. Exitet segítő szakértői marketing
  87. 7. modul - kvíz
    7. modul - kvíz
    1 Kvíz
  88. 8. Esettanulmányok
    MEROVA
  89. Quantum
  90. Fraxinea
  91. Diverzum
  92. Giggle
  93. 8. modul - kvíz
    8. modul - kvíz
    1 Kvíz
  94. Letölthető segédletek, prezentációk és hasznos linkek
    Letölthető segédletek, prezentációk és hasznos linkek
  95. Csoportos mentorálás videók (szeptember)
    Első csoportos mentorálás Andrissal
Lecke 64 / 95

Termékfejlesztés a szervezetben

Ezen anyagok megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy vásárold meg a tanfolyamot. Ez a tartalom Kilövés tanfolyam előfizetőknek érhető el.

Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?

  • Miért okoz problémát a cégeknek, ha nem hallgatnak az ügyfelek visszajelzéseire?
  • Hogyan akadályozhatja a Not Invented Here (NIH) szindróma a termékfejlesztést?
  • Miért fontos egy Product Owner szerepe a termékfejlesztési folyamatban?
  • Miért jelent kockázatot, ha egy startup hosszú ideig nem ad ki új verziót a termékéből?

Vázlatpontos összefoglaló

  • Az ügyfelek visszajelzéseinek figyelmen kívül hagyása ahhoz vezethet, hogy a termékek nem felelnek meg a valós piaci igényeknek, ami csökkenti a siker esélyét.
  • A NIH szindróma miatt a cégek elutasíthatnak jó megoldásokat, mert nem saját ötletként jöttek létre, így gátolhatják az innovációt és a fejlődést.
  • A Product Owner kulcsszerepet játszik abban, hogy összefogja a fejlesztők, az üzleti oldal és az ügyfelek igényeit, ezzel biztosítva a harmonikus együttműködést.
  • Ha egy startup hosszú ideig nem ad ki új verziót, az növeli a kockázatot, hogy a termék elavul, az ügyfelek elvesznek, és a cég pénzügyi veszteségeket szenved el.

A termékfejlesztés evolúciója: Hogyan válhatnak az ötletek piaci sikertermékké?

A termékfejlesztés világa dinamikus, kihívásokkal teli és folyamatosan fejlődő terület, ahol az ötletek valósággá válnak, és ahol egy ötlet végső soron egy sikeres termékké alakulhat. Azonban a termékfejlesztés folyamata nem lineáris, és gyakran komoly kihívásokat rejt magában. Az egyik legfontosabb kérdés, amellyel a fejlesztők és vállalkozók szembesülnek, az, hogy hogyan lehet egy ötletből valóban piacképes terméket készíteni. A sikeres termékek mögött álló titok leginkább abban rejlik, hogy hogyan integráljuk az ügyfelek visszajelzéseit, hogyan alkalmazkodunk a változó piaci igényekhez, és hogyan fejlesztjük folyamatosan a terméket anélkül, hogy elveszítenénk az eredeti víziónkat.

Ezen anyagok megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy vásárold meg a tanfolyamot. Ez a tartalom Kilövés tanfolyam előfizetőknek érhető el.

Mielőtt bezárnád...

Ne maradj le híreinkről, tanfolyamainkról, eseményeinkről. Iratkozz fel a hírlevelünkre és megajándékozunk a STRT AI webinárium videófelvételével!