Vissza a Tanfolyamhoz
Tőkebevonás startupoknak tanfolyam
0% kész
0/0 Steps
-
Első modul - Startupok
Tőkebevonás - Startupok - Bevezető -
Tőkebevonás - Startupok - Nagy kép
-
Tőkebevonás - Startupok - Startupok fajtái
-
Tőkebevonás - Startupok - Exit orientált gondolkodás
-
Tőkebevonás - Startupok - Finanszírozás
-
Tőkebevonás - Startupok - Kérdések1 Kvíz
-
Második modul - BefektetőkTőkebevonás - Befektetők - Bevezetés
-
Tőkebevonás - Befektetők - Angyalok
-
Tőkebevonás - Befektetők - Hazai inkubátorok
-
Tőkebevonás - Befektetők - Vállalati inkubátorok
-
Tőkebevonás - Befektetők - Nagyhalak, VC-k
-
Tőkebevonás - Befektetők - Emberi játszmák1 Kvíz
-
Harmadik modul - FelkészülésTőkebevonás - Felkészülés - Bevezetés
-
Tőkebevonás - Felkészülés - Startupok és a tőke
-
Tőkebevonás - Felkészülés - Tőkebevonás startup szemmel
-
Tőkebevonás - Felkészülés - Befektetés befektető szemmel
-
Tőkebevonás - Felkészülés - Felkészülés a tőkebevonásra1 Kvíz
-
Negyedik modul - Pénzügyi tervTőkebevonás - Pénzügyi terv - Bevezetés
-
Tőkebevonás - Pénzügyi terv - Miért kell üzleti terv
-
Tőkebevonás - Pénzügyi terv - Tervezés
-
Tőkebevonás - Pénzügyi terv - Bérek
-
Tőkebevonás - Pénzügyi terv - Ki hogyan számol
-
Tőkebevonás - Pénzügyi terv - Kérdések1 Kvíz
-
Ötödik modul - Tervek és matekTőkebevonás - Tervek és matek - Bevezetés
-
Tőkebevonás - Tervek és matek - Pitch deck
-
Tőkebevonás - Tervek és matek - One pager
-
Tőkebevonás - Tervek és matek - Befektetési formák
-
Tőkebevonás - Tervek és matek - A cégérték illúzió
-
Tőkebevonás - Tervek és matek - Likvidációs preferencia
-
Tőkebevonás - Tervek és matek - Kérdések1 Kvíz
-
Hatodik modul - Term SheetTőkebevonás - Term Sheet - Bevezetés
-
Tőkebevonás - Term Sheet - Mi az a term-sheet
-
Tőkebevonás - Term Sheet - Captable
-
Tőkebevonás - Term Sheet - Önvédelmi jogok
-
Tőkebevonás - Term Sheet - Gazdasági jogok
-
Tőkebevonás - Term Sheet - Irányítási jogok
-
Tőkebevonás - Term Sheet - Kérdések1 Kvíz
-
Hetedik modul - Folyósítás, HázasságTőkebevonás - Folyósítás, házasság - Bevezető
-
Tőkebevonás - Folyósítás, házasság - Út a folyósításig
-
Tőkebevonás - Folyósítás, házasság - Közös élet a befektetővel
-
Tőkebevonás - Folyósítás, házasság - Közös élet egy startuppal
-
Tőkebevonás - Folyósítás, házasság - Amikor a befektető szivat
-
Tőkebevonás - Folyósítás, házasság - Amikor a befektető segít
-
Tőkebevonás - Folyósítás, házasság - Kérdések1 Kvíz
-
Nyolcadik modul - Következő Kör, ExitTőkebevonás - Következő Kör, Exit - Bevezető
-
Tőkebevonás - Következő Kör, Exit - Következő Kör
-
Tőkebevonás - Következő Kör, Exit - Exit
-
Tőkebevonás - Következő Kör, Exit - Konklúziók
-
Tőkebevonás - Következő Kör, Exit - Hazai körkép
-
Tőkebevonás - Következő Kör, Exit - Kérdések1 Kvíz
-
Letölthető prezentációk, segédletekLetölthető prezentációk
-
Letölthető segédletek
-
Csoportos mentorálás videók (április)Első csoportos mentorálás Petyával
-
Második csoportos mentorálás Andreával
-
Harmadik csoportos mentorálás Petákkal
-
Negyedik csoportos mentorálás Andrissal
-
Csoportos mentorálás videók (július)Első csoportos mentorálás Petyával
-
Második csoportos mentorálás Petákkal
-
Harmadik csoportos mentorálás Andreával
-
Negyedik csoportos mentorálás Andrissal
Lecke 19 / 60
Folyamatban
Tőkebevonás – Pénzügyi terv – Miért kell üzleti terv
Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?
- Mi az MRR és miért fontos?
- Melyek a legfontosabb mutatók egy SaaS cégnél?
- Miért nem skálázódik lineárisan a marketingköltség?
Vázlatpontos összefoglaló
- Az MRR (Monthly Recurring Revenue) egy fontos mutató, ami azt jelzi, hogy a cégnek van olyan rendszeres bevétele, amihez nem kell újra megdolgoznia minden hónapban.
- További fontos mutatók a SaaS cégeknél: Éves vevőérték (ACV); vevővesztési arány (churn rate); vevőélettartam (lifetime value). Ezekből ki lehet számítani a vevő megszerzésének költségét (CAC).
- Ha a vevőélettartam (LTV) és a vevő megszerzésének költsége (CAC) aránya 2 és 5 között van, akkor a cég jól működik. Ha ez az arány 5-nél magasabb, akkor a cég valószínűleg túl kevés pénzt költ marketingre és elveszíti az alacsonyabb megtérülésű ügyfeleket.
- A marketingre fordított költség hatékonysága csökken, ahogy egyre több embert próbálunk megszólítani. Kevesebb ember eléréséhez kisebb költség szükséges, míg több ember eléréséhez egyre nagyobb költségre van szükség.
Fontos mutatószámok SaaS cégek értékeléséhez
A SaaS (Software as a Service) cégek egy különleges üzleti modell alapján működnek, amely különbözik a hagyományos vállalkozásoktól. A SaaS cégek értékelése során kulcsfontosságú a megfelelő mutatószámok használata, mert ezek tükrözik a cég teljesítményét, stabilitását, növekedési potenciálját és jövedelmezőségét.
A Videó és az Összefoglaló Cikk megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom .