Lecke 1 / 19
Folyamatban

100 nap startup – Trollok

A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom Akadémia Light Tagsággal érhető el, Akadémia Pro Tagsággal érhető el illetve Ingyenes regisztrációval érhető el.

Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?

  • Hogyan kezeljük a negatív, trollkodó kommenteket?
  • Milyen platformokon milyen reakciókra számíthatsz?
  • Miért fontos válaszolni a hozzászólásokra?

Vázlatponotos összefoglaló

  • Mely platformokon érdemes videókat közzétenni? A LinkedIn a legkevésbé toxikus, leginkább a Facebook és az Instagram, a TikTok pedig a legrosszabb ezen a téren. Az idővel és a követőbázis növekedésével azonban ez javulni fog.
  • A legjobb stratégia a “torreádor-technika”: kedves, segítőkész válaszokkal le kell győzni a “dühös bikákat”. Érdemes minden kommentre válaszolni, mert ezzel lehet a legtöbbet elérni: szórakoztatjuk a nézőket és erősítjük a követőbázisunkat.
  • Kommunikálj a pozitív kommentelőiddel – érdemes a hozzászólások egy részére válaszolni, mert ez növeli az elkötelezettséget és megerősíti a bizalmi kapcsolatot a követőkkel.

A tartalomgyártás kihívásai: Troll kommentek kezelése a social mediában

Amint közzéteszed az első videódat, jönnek az örömteli pillanatok: az első like-ok, a pozitív kommentek. Azonban hamar megérkeznek az első negatív visszajelzések is, hiszen minden közösségi platformon vannak trollok. Vessünk először egy gyors pillanást erre a két szélsőségre, valamint a köztük lévő típusokra.

A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom Akadémia Light Tagsággal érhető el, Akadémia Pro Tagsággal érhető el illetve Ingyenes regisztrációval érhető el.