TUDÁSTÁR

Nemzetközi piacra lépés
Milyen pénzügyi, operatív és kulturális kihívásokkal szembesültünk a nemzetközi piacra lépés során, és milyen megoldásokat találtunk ezekre a kihívásokra? Hogyan választottuk ki, hogy melyik országba próbáljunk terjeszkedni?
A világ a piacon – hogyan terjesszük ki egy marketplace működését nemzetközi színtérre?
Miben más egy marketplace mint egy webshop? Hogyan lehet jól marketplace típusú céget felépíteni, mire kell figyelni? Mi változott az elmúlt évek során a nemzetközi piacra lépés nyerő stratégiájában, mivel lehet most sikeressé válni?
Hogyan lehet gyorsan változó környezetben sikeresen külföldi piacra lépni?
Mennyire kellett újragondolni a Talk-A-Bot eredeti üzleti stratégiáját a ChatGPT megjelenésekor? Hogyan tudott erre a kihívásra jól reagálni a cég? Mik voltak a Talk-A-Bot nemzetközi terjeszkedése során eddig a legnagyobb tanulságok?
Időmenedzsment – Ádám
Miért fontosabb az energiamenedzsment az időgazdálkodásnál? Hogyan határozzák meg az életünk minőségét az igazán értékes pillanatok? Hogyan befolyásolja az értékkészletünk és automatizmusaink a mindennapi helyzetek értékelését?
Célok, álmok – Petya
Mi a vezető fő feladata egy növekvő vállalatban? Miért fontos a delegálás a cégvezetők számára? Milyen módszerekkel és lépésekben lehet hatékonyan delegálni a munkatársaknak?
Bemelegítés – Petya
Mi jellemzi a cégvezetői szerepet és milyen kihívásokkal jár? Mi a közös a vállalkozásban és a szülőségben a vállalkozó szemével nézve? Mi a közös a különböző vállalkozói megközelítésekben?
Stratéga, kifogások, elakadások – Petya
Mi a product-market fit és miért fontos a cégek számára? Milyen jelei vannak a product-market fitnek, és annak meglétének vagy hiányának? Mikor és miért van szükség egy startupnak pivotra?
Presentation mindset – Ádám
Miért félnek az emberek annyira a nyilvános beszédtől? Hogyan lehet hatékonyan átadni az üzenetünket, ha technikai hibákat követünk el az előadás során?
Personal brand, content – Maja & Petya
Miért fontos, hogy egy személyes márka összhangban legyen az egyén valósággal és önazonosságával? Hogyan befolyásolja a személyes márkázás a közönség és az ügyfelek döntéseit?
Marketing – Petya
Miért fontos, hogy egy cég neve és brandje összhangban legyen a cég által képviselt értékekkel és az ügyfelek elvárásaival? Hogyan befolyásolhatja egy rosszul megválasztott név vagy brand a cég hosszú távú sikerét és ügyfélbizalmát?
Nincs több bejegyzés.
Mielőtt bezárnád...

Ne maradj le híreinkről, tanfolyamainkról, eseményeinkről. Iratkozz fel a hírlevelünkre, ahol kéthetente tájékoztatunk az aktualitásokról.