Vissza a Tanfolyamhoz

Akadémiai Tagság

0% kész
0/0 Steps
  1. Fundraising Playbook - Startup Hungary
  2. Duplázunk vagy tízszerezünk – az üzleti folyamatokban rejlő lehetőségek
  3. Personal branding - Miért kezdd el építeni a személyes márkád?
  4. Product demók, amelyek eladnak (B2B sales) – együttműködésben a Startup Hungary-vel
  5. Startup ötletek és validálás – Hogyan találj startup ötleteket és derítsd ki, hogy melyik működik
  6. Build in public – Miért érdemes nyilvánosan építened a cégedet?
  7. Hogyan lesz egy cég humán tőkéje az üzleti növekedés motorja, annak gátja helyett?
  8. Vezetői készségek a vállalkozásban: építő kommunikációtól az alapértékekig
  9. Hogyan építik csapataikat a Cápák?
  10. [DreamJobs] Szerethető Munkahelyek 2023 Díjátadó
  11. Nagyok és kisebbek számára is fontos HR-kihívás: a jó munkaerő megtartása
  12. Product management
  13. Recept: Hogyan építs fel a cégedből két év alatt egy tízmillió dolláros exitet
  14. Hogyan tudnak a kicsik eladni a nagyoknak?
  15. [Startup Hungary] First Monday: Az Axoflow-sztori
  16. Mi az a service design és miért hasznos az ügyfélközpontúság fejlesztésére?
  17. How to protect your intellectual property
  18. Hogyan lehet gyorsan változó környezetben sikeresen külföldi piacra lépni?
  19. A tehetség és az emberi erőforrás jövője
  20. Startupok bölcsője – inkubátorok építése Magyarországon
  21. Beszélgetés startupokról, befektetésekről, bukásokról, exitekről
  22. A cégem arca – personal branding a gyakorlatban
  23. A világ a piacon – hogyan terjesszük ki egy marketplace működését nemzetközi színtérre?
  24. Hogyan vezessünk jobb felderítő hívásokat?
  25. A világpiac puzzle-je: Hogyan kell jól összeilleszteni a darabjait a nemzetközi sikerhez?
  26. Tőkebevonás startupoknak – a kezdetektől az exitig
  27. A következő termékfejlesztési lépés tesztelése
  28. Vezetői tanulás egy gyorsuló világban
  29. B2B sales – Ügyfelek megnyerése találkozók és előadások során
  30. Mesterséges intelligencia, AI, ChatGPT – Hogyan alkalmazzuk hatékonyan?
  31. A vezetői lét buktatói - mi szóltunk
  32. Vezetői tanulás
  33. Nemzetközi piacralépés – CodeBerry Programozóiskola
  34. Employer Branding - DreamJobs
  35. Szervezeti bizalom és változás
  36. B2B sales – Prospecting Training, sales Development
  37. Self-mentoring - Bízom benned
  38. Szervezeti bizalom és a változás
  39. Pivot – Stratégiaváltás a gyakorlatban
  40. Pivot – stratégiaváltás a gyakorlatban
  41. Kitartani vagy váltani? - Product-market fit és pivot a gyakorlatban
  42. Út a YCombinator-be, az OpenMeter és Tailfin sztori
Lecke 18 / 42

Hogyan lehet gyorsan változó környezetben sikeresen külföldi piacra lépni?

A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom Akadémia Light Tagsággal érhető el illetve Akadémia Pro Tagsággal érhető el.

Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?

  • Mennyire kellett újragondolni a Talk-A-Bot eredeti üzleti stratégiáját a ChatGPT megjelenésekor? Hogyan tudott erre a kihívásra jól reagálni a cég?
  • Mik voltak a Talk-A-Bot nemzetközi terjeszkedése során eddig a legnagyobb tanulságok? Mi jelentette a legnagyobb kihívást és mi az, ami igazán jól működött?
  • Hogyan működik a nemzetközi piacra lépés közvetítők segítségével, hogyan lehet ehhez megtalálni a megfelelő partnereket?

Vázlatpontos összefoglaló

  • Deliága Ákos, a Talk-A-Bot társalapítója és vezérigazgatója vendégeskedik Balog Petya Stúdióbeszélgetésében, ahol a cég átalakulásáról és a chatbotokkal való foglalkozás kezdetéről beszél.
  • Ákos a chatbotokat kezdte fejleszteni, amikor azok még nem voltak népszerűek, de később a Facebook Messenger megnyitása után a terület egyre népszerűbbé vált.
  • A Talk-A-Bot három hónap alatt leszállította a prototípust és nagy cégekkel sikeresen kezdték el az értékesítést.
  • A nemzetközi terjeszkedés során szembesültek azzal, hogy minden országban más hazai szolgáltatók alakultak már ki, így a skálázódásban korlátozott sikert értek el.
  • A sikeres nemzetközi terjeszkedés érdekében a Talk-A-Bot egy különleges partnerstratégiát alkalmazott: együttműködési modelleket az értékesítés terén, beleértve a partner anyagi kockázatának a kezdeti csökkentését és egy potenciális későbbi kiváltási opciót.
  • Ákos hangsúlyozza a kitartást mint a siker kulcsát, valamint az egyensúly és stresszkezelés fontosságát a vállalkozói életben, ahol sport és család segítik a kihívásokban.

Digitális párbeszédek forradalma: A Talk-A-Bot útja a chatbot innovációban

A Talk-A-Bot, Deliága Ákos vezetésével, a chatbot technológia kezdeti szakaszában vállalkozott arra, hogy újításokat hozzon a digitális kommunikáció területére. A vállalat a Facebook Messenger platform megnyitása előtt kezdett el chatbotokat fejleszteni, így előfutáraivá váltak ennek az innovatív technológiának.

A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom Akadémia Light Tagsággal érhető el illetve Akadémia Pro Tagsággal érhető el.