Hogyan lehet gyorsan változó környezetben sikeresen külföldi piacra lépni?
Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?
- Mennyire kellett újragondolni a Talk-A-Bot eredeti üzleti stratégiáját a ChatGPT megjelenésekor? Hogyan tudott erre a kihívásra jól reagálni a cég?
- Mik voltak a Talk-A-Bot nemzetközi terjeszkedése során eddig a legnagyobb tanulságok? Mi jelentette a legnagyobb kihívást és mi az, ami igazán jól működött?
- Hogyan működik a nemzetközi piacra lépés közvetítők segítségével, hogyan lehet ehhez megtalálni a megfelelő partnereket?
Vázlatpontos összefoglaló
- Deliága Ákos, a Talk-A-Bot társalapítója és vezérigazgatója vendégeskedik Balog Petya Stúdióbeszélgetésében, ahol a cég átalakulásáról és a chatbotokkal való foglalkozás kezdetéről beszél.
- Ákos a chatbotokat kezdte fejleszteni, amikor azok még nem voltak népszerűek, de később a Facebook Messenger megnyitása után a terület egyre népszerűbbé vált.
- A Talk-A-Bot három hónap alatt leszállította a prototípust és nagy cégekkel sikeresen kezdték el az értékesítést.
- A nemzetközi terjeszkedés során szembesültek azzal, hogy minden országban más hazai szolgáltatók alakultak már ki, így a skálázódásban korlátozott sikert értek el.
- A sikeres nemzetközi terjeszkedés érdekében a Talk-A-Bot egy különleges partnerstratégiát alkalmazott: együttműködési modelleket az értékesítés terén, beleértve a partner anyagi kockázatának a kezdeti csökkentését és egy potenciális későbbi kiváltási opciót.
- Ákos hangsúlyozza a kitartást mint a siker kulcsát, valamint az egyensúly és stresszkezelés fontosságát a vállalkozói életben, ahol sport és család segítik a kihívásokban.
Digitális párbeszédek forradalma: A Talk-A-Bot útja a chatbot innovációban
A Talk-A-Bot, Deliága Ákos vezetésével, a chatbot technológia kezdeti szakaszában vállalkozott arra, hogy újításokat hozzon a digitális kommunikáció területére. A vállalat a Facebook Messenger platform megnyitása előtt kezdett el chatbotokat fejleszteni, így előfutáraivá váltak ennek az innovatív technológiának.