Vissza a Tanfolyamhoz
Akadémiai Tagság
0% kész
0/0 Steps
-
Fundraising Playbook - Startup Hungary
-
Duplázunk vagy tízszerezünk – az üzleti folyamatokban rejlő lehetőségek
-
Personal branding - Miért kezdd el építeni a személyes márkád?
-
Product demók, amelyek eladnak (B2B sales) – együttműködésben a Startup Hungary-vel
-
Startup ötletek és validálás – Hogyan találj startup ötleteket és derítsd ki, hogy melyik működik
-
Build in public – Miért érdemes nyilvánosan építened a cégedet?
-
Hogyan lesz egy cég humán tőkéje az üzleti növekedés motorja, annak gátja helyett?
-
Vezetői készségek a vállalkozásban: építő kommunikációtól az alapértékekig
-
Hogyan építik csapataikat a Cápák?
-
[DreamJobs] Szerethető Munkahelyek 2023 Díjátadó
-
Nagyok és kisebbek számára is fontos HR-kihívás: a jó munkaerő megtartása
-
Product management
-
Recept: Hogyan építs fel a cégedből két év alatt egy tízmillió dolláros exitet
-
Hogyan tudnak a kicsik eladni a nagyoknak?
-
[Startup Hungary] First Monday: Az Axoflow-sztori
-
Mi az a service design és miért hasznos az ügyfélközpontúság fejlesztésére?
-
How to protect your intellectual property
-
Hogyan lehet gyorsan változó környezetben sikeresen külföldi piacra lépni?
-
A tehetség és az emberi erőforrás jövője
-
Startupok bölcsője – inkubátorok építése Magyarországon
-
Beszélgetés startupokról, befektetésekről, bukásokról, exitekről
-
A cégem arca – personal branding a gyakorlatban
-
A világ a piacon – hogyan terjesszük ki egy marketplace működését nemzetközi színtérre?
-
Hogyan vezessünk jobb felderítő hívásokat?
-
A világpiac puzzle-je: Hogyan kell jól összeilleszteni a darabjait a nemzetközi sikerhez?
-
Tőkebevonás startupoknak – a kezdetektől az exitig
-
A következő termékfejlesztési lépés tesztelése
-
Nemzetközi piacra lépés
-
Az Eversync sztori
-
A Commsignia sztori
-
Kilépési stratégiák – az exit titkai a gyakorlatban
-
Adatvezérelt marketing
-
Vezetői tanulás egy gyorsuló világban
-
B2B sales – Ügyfelek megnyerése találkozók és előadások során
-
Mesterséges intelligencia, AI, ChatGPT – Hogyan alkalmazzuk hatékonyan?
-
A vezetői lét buktatói - mi szóltunk
-
Vezetői tanulás
-
Nemzetközi piacralépés – CodeBerry Programozóiskola
-
Employer Branding - DreamJobs
-
Szervezeti bizalom és változás
-
B2B sales – Prospecting Training, sales Development
-
Self-mentoring - Bízom benned
-
Szervezeti bizalom és a változás
-
Pivot – Stratégiaváltás a gyakorlatban
-
Pivot – stratégiaváltás a gyakorlatban
-
Kitartani vagy váltani? - Product-market fit és pivot a gyakorlatban
-
Út a YCombinator-be, az OpenMeter és Tailfin sztori
Lecke 18 / 47
Folyamatban
Hogyan lehet gyorsan változó környezetben sikeresen külföldi piacra lépni?
A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom .
Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?
- Mennyire kellett újragondolni a Talk-A-Bot eredeti üzleti stratégiáját a ChatGPT megjelenésekor? Hogyan tudott erre a kihívásra jól reagálni a cég?
- Mik voltak a Talk-A-Bot nemzetközi terjeszkedése során eddig a legnagyobb tanulságok? Mi jelentette a legnagyobb kihívást és mi az, ami igazán jól működött?
- Hogyan működik a nemzetközi piacra lépés közvetítők segítségével, hogyan lehet ehhez megtalálni a megfelelő partnereket?
Vázlatpontos összefoglaló
- Deliága Ákos, a Talk-A-Bot társalapítója és vezérigazgatója vendégeskedik Balog Petya Stúdióbeszélgetésében, ahol a cég átalakulásáról és a chatbotokkal való foglalkozás kezdetéről beszél.
- Ákos a chatbotokat kezdte fejleszteni, amikor azok még nem voltak népszerűek, de később a Facebook Messenger megnyitása után a terület egyre népszerűbbé vált.
- A Talk-A-Bot három hónap alatt leszállította a prototípust és nagy cégekkel sikeresen kezdték el az értékesítést.
- A nemzetközi terjeszkedés során szembesültek azzal, hogy minden országban más hazai szolgáltatók alakultak már ki, így a skálázódásban korlátozott sikert értek el.
- A sikeres nemzetközi terjeszkedés érdekében a Talk-A-Bot egy különleges partnerstratégiát alkalmazott: együttműködési modelleket az értékesítés terén, beleértve a partner anyagi kockázatának a kezdeti csökkentését és egy potenciális későbbi kiváltási opciót.
- Ákos hangsúlyozza a kitartást mint a siker kulcsát, valamint az egyensúly és stresszkezelés fontosságát a vállalkozói életben, ahol sport és család segítik a kihívásokban.
Digitális párbeszédek forradalma: A Talk-A-Bot útja a chatbot innovációban
A Talk-A-Bot, Deliága Ákos vezetésével, a chatbot technológia kezdeti szakaszában vállalkozott arra, hogy újításokat hozzon a digitális kommunikáció területére. A vállalat a Facebook Messenger platform megnyitása előtt kezdett el chatbotokat fejleszteni, így előfutáraivá váltak ennek az innovatív technológiának.
A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom .